AMB 15 MESOS I NO FA CANVIS POSTURALS

Gatejar, caminar, correr i saltar.

coliflor
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. abr. 13, 2012 3:39 pm

AMB 15 MESOS I NO FA CANVIS POSTURALS

EntradaAutor: coliflor » dv. abr. 13, 2012 3:49 pm

BONA TARDA!
EL MEU PETIT TÉ 15 MESOS QUASI ACABATS DE FER I ENCARA NO REALITZA CAP CANVI POSTURAL I, PER DESCOMPTAT, ENCARA NO CAMINA.
DES DELS 11-12 MESOS ES DESPLAÇA ''CULEJANT'', PERÒ NO ES DONA LA VOLTA ESTATANT ESTIRAT, NI S'AIXECA , NO S' ASSEU, ETC.
FA COSA DE UNS MESOS QUE ANEM AL CDIAP I ES PORTEN SUPER BÉ AMB NOSALTRES I VEIG QUE EL MEU PITIU VA FENT AVANÇOS, PERÒ AQUESTS SÓN TAAAAN LENTS QUE JO EM DESESPERO I EM PREOCUPO AL VEURE QUE D'ALTRES NENS MÉS PETITONS QUE ELL JA FAN TOTES AQUESTES ACTIVITATS MOTRIUS.
M'AGRADARIA QUE SI ALGÚ ES TROBA AMB AQUEST MATEIX PROBLEMA M'HO COMENTI JA QUE NO SÉ SI M'ESTIC PREOCUPANT AMB EXCÉS .
MOLTES GRÀCIES I PERDONEU EL ROLLO!!!!
Avatar de l’usuari
LA PUBILLA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am

Re: AMB 15 MESOS I NO FA CANVIS POSTURALS

EntradaAutor: LA PUBILLA » dv. abr. 13, 2012 5:09 pm

Hola maca!
Aquesta informació crec que te l'haurien de donar al CDIAP i també el teu pediatre.
No sé on està la línia de la normalitat i del que és patològic (?)
No crec que estigui bé comparar massa perquè cada nen va al seu ritme, hi ha nens que als 10 mesos ja caminen i d'altres que no ho fan fins als 18. T'entenc perfectament, les mames som patidores de mena!!!
No t'he ajudat massa però considero que si ja estàs en mans de professionals són ells qui t'han d'orientar millor, són els que coneixen millor a la criatura.
Petons!!!!
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: AMB 15 MESOS I NO FA CANVIS POSTURALS

EntradaAutor: xinxeta » dv. abr. 13, 2012 7:16 pm

Coliflor com ja t'han dit ja estas fent el que has de fer, estar en mans de professionals. Ja li ham fet algun diagnostic? Quin "tractament" li fan al cdiap?

Jo estic en un cas semblant al teu, portem un any anant al cdiap i hem avançat molt pero encara ens queda cami.. Es pateix molt, si, pero no pots comparar amb altres nens, has de veure l'evolucio que fa el teu
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
xinxineta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 255
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 5:20 pm

Re: AMB 15 MESOS I NO FA CANVIS POSTURALS

EntradaAutor: xinxineta » dv. abr. 13, 2012 7:53 pm

no te puc dir res mes, nomes que el posis en mans dels professionals, i que tinguis en compte que cada nen es un mon, no te perque ser res greu, sino que hi ha nenes que necesiten mes temps que els altres. Visc d'aprop el cas de un nen que a començat a caminar amb 21 mesos, i desde petito tenia mes dificultat per aguantarse assegut, gatejar, pero mica en mica ho esta aconseguint, tot al seu ritme, i treballant-ho. Anims que no sera res, i d'aqui res estara fet un belluguet!!
Imatge

Imatge
coliflor
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. abr. 13, 2012 3:39 pm

Re: AMB 15 MESOS I NO FA CANVIS POSTURALS

EntradaAutor: coliflor » dv. abr. 13, 2012 8:01 pm

Hola Xinxeta i pubilla;
Gràcies per a contestar-me, la veritat es que et sents millor essent escoltada :) .
El seu diagnòstic és retràs motriu.
El nen fa tractament a l'aigua, el fan caminar de costat, amb uns pesos als peus i a un body especial que li posen
D'altres dies es queden fóra l'aigua i fan exercicis de canvi de posició.
Al cdiap vaig preguntant però no em poden contestar massa ja que ningú sap com anirà reaccionant ni quan tardarà en fer el que ha de fer, suposo que hi ha part de voluntat seva i una altra de treball al cdiap i a casa.
La veritat es que veient que hi ha nens que caminen als 21 mesos, com comentes, Xinxeta, em quedo més tranquila.Suposo que hauré de respectar el seu ritme , no posar-me més nerviosa i, sobretot, no fixar-me en el que fan els altres .
Moltes gràcies a les dues!!!
Avatar de l’usuari
Su4
:: pantera
:: pantera
Entrades: 820
Membre des de: dc. juny 09, 2010 7:46 am

Re: AMB 15 MESOS I NO FA CANVIS POSTURALS

EntradaAutor: Su4 » dt. abr. 17, 2012 8:01 am

Coliflor, nosaltres també estem anant al cdiap, en Guiu va ser un prematur de 30 setmanes i també te retard motriu. Ara el dia de sant jordi farà 18 mesos i ha avançat molt però encara ens que da molt camí. Ell ja s'asseu sol, gateja i camina amb ajuda. De totes maneres te una mica d'espasticitat als peus i no els posa del tot correctes. Per tant no l'hem de forçar a caminar. Ara hem de posar unes fèrules els peus perquè els posi ben posats i a partir d'aquí començar amb la marxa.
es pateix molt, sobretot perquè veus que ells tenen moltes ganes de fer coses i el seu cos no els acaba d'ajudar.

Molts ànims i ja veus que en som unes quantes. Hem de tenir molta paciència i sobretot no defellir i pensar que els nostres fills podran superar tots els obstacles que es trobin. Sempre amb la nostre ajuda i amor.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
coliflor
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. abr. 13, 2012 3:39 pm

Re: AMB 15 MESOS I NO FA CANVIS POSTURALS

EntradaAutor: coliflor » dj. abr. 19, 2012 9:01 pm

Hola Su4;
Veig que estem en un cas semblant.
M'alegro que el teu Guiu vagi fent avanços.(m'ha fet gràcia el nom pq a la classe tinc un nen que es diu Guiu i és un amorrrr).
El meu fill també té el mateix problema a l'hora de posar els peus correctament, a part del retràs motriu. Segur que d¡aquí res estan tots dos corretejant ben feliços!!!
Moltíssimes gràcies pels ànims i també per dornar-me forces.
una abraçada!
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: AMB 15 MESOS I NO FA CANVIS POSTURALS

EntradaAutor: xinxeta » dg. abr. 22, 2012 8:29 pm

Hola noies!

coliflor ostres i a quin cdiap aneu que li fan exercicis dins l'aigua i tot??

Su4 la meva filla va començar a caminar als 18 mesos i ara al juliol tenim visita amb la traumatòloga pel tema de posar-li una fèdula al peu dret pq tampoc el posa bé quan camina.

La Nora el que té és una hemiparèsia al costat dret del cos, és a dir, que té més tensió als músculs de tot el costat, tant braç, mà com peu i cama. La mà la té molt més integrada i va fent, és questió d'anar practicant i el peu com ja he dit el torça al caminar i li haurem de posar una fèdula.

Va bé parlar amb altres mares que entenguin tot aquest "món". Cada setmana anem a una sessió de fisio i el mes vinent tenim revisió amb la neuròloga. Ara estem en busca i captura de sabates pq les hem de buscar que siguin reforçades de taló i sola i amb les d'estiu és ben complicat!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Su4
:: pantera
:: pantera
Entrades: 820
Membre des de: dc. juny 09, 2010 7:46 am

Re: AMB 15 MESOS I NO FA CANVIS POSTURALS

EntradaAutor: Su4 » dj. juny 14, 2012 7:40 am

Bon dia,

Estem molt contents, fa 15 dies que en Guiu porta les fèrules als peus i deu ni do el què ha millorat. Camina amb els peus ben plans, encara que l'estabilitat no la te gaire bona. Dimarts vam tenir visita amb el neuròleg i ens va comentar que el veia molt bé. Parla molt i a nivell manipulatiu està perfecte. La lesió la tenim només a nivell de peus.
De totes maneres ens ha dit que encara tardarà a caminar, potser passats els 2 anys.....Però no m'inporta el què més desitjo es que quant ho faci ho pugui fer el més normalitzat possible.

Res guapes, volia comapartir les bones notícies amb vosaltres. Perquè també en tenim!!!!!!!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
coliflor
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. abr. 13, 2012 3:39 pm

Re: AMB 15 MESOS I NO FA CANVIS POSTURALS

EntradaAutor: coliflor » dl. juny 18, 2012 11:12 am

Ostres su4, ara he vist la teva entrada i veig que ja estic trigant en felicitar-vos pels avanços d'en Guiu!!gràcies per compartir la teva bona notícia i la teva alegria!!!!..ja veus que mica en mica les coses es van posant al seu lloc.
I tens tota la raó, és igual quan començi a caminar, el cas és que ho acabi fent i veig que aneu per bon camí.
De nou, moltíssimes felicitats i un petonet pel pitiu!!!
Avatar de l’usuari
Su4
:: pantera
:: pantera
Entrades: 820
Membre des de: dc. juny 09, 2010 7:46 am

Re: AMB 15 MESOS I NO FA CANVIS POSTURALS

EntradaAutor: Su4 » dt. juny 19, 2012 7:43 am

Gràcies Coliflor,
I vosaltres com esteu, com va el patufet de la casa?
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
coliflor
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dv. abr. 13, 2012 3:39 pm

Re: AMB 15 MESOS I NO FA CANVIS POSTURALS

EntradaAutor: coliflor » dt. juny 19, 2012 1:39 pm

Hola Su4;
En Max va avançant.Encara no s'aixeca solet, però ja camina sol uns bons passos i va agafat d'una sola mà una bona estona (abans de seguida es cansava i volia posar el cul a terra).
Segons el cdiap, encara li falta força als braços i a les cames per a poder posar-se dret tot solet. Ara li estan ensenyant a ajudar-se d'algun moble per a fer-ho.(amb una mà s'aguanta amb nosaltres i amb l'altre a la taula, cadira, etc, a una altura determinada).
També li falta equilibri, pq quan camina sembla que vagi ''empitufat''.
Res, que temps al temps i aviat els tindrem corretejant i fent-nos la vida ''encara més impossible'', je je..
Un petonet i gràcies per l'interès :)
Avatar de l’usuari
Su4
:: pantera
:: pantera
Entrades: 820
Membre des de: dc. juny 09, 2010 7:46 am

Re: AMB 15 MESOS I NO FA CANVIS POSTURALS

EntradaAutor: Su4 » dt. set. 25, 2012 7:44 am

Bon dia guapíssimes,
Volia saber com estan els vostres patufos i com esteu vosaltres d'ànims.
Nosaltres anem força bé......ja fa molts passos solet però li falta llençar-se. La fisio ens diu que només li falta trobar el punt d'equilibri i ja estarà. Aquests trimestre li posarà algun dia més de fisio a veure si fem la última empententa i es llença a caminar. Ell en te moltes ganes perquè només vol passejar tot el dia.
I jo d'ànims tinc dies de tot......la majoria de dies estic super feliç de que avanci tant bé però d'altres m'agafa una tristor.....de veure que encara no camina i ell s'en mor de ganes. Només te ganes de correr darrere la seva germana i jugar junts......

En fi, la llum al final del camí ja està més aprop.
1 abraçada gegant
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
kitty07_ninu08
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am

Re: AMB 15 MESOS I NO FA CANVIS POSTURALS

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dc. abr. 27, 2016 10:48 am

hola maques!
ja se que fa molt d'aquest post però espero que alguna o vegi...
tinc un bebe de 6 mesos, q a partir del mes de vida cada cop que menjava plorava fins q despres de insisitir i mil canvis de llet ens van donar hidrolitzada i tot va anar molt millor, per tant fins que no vam fer net del problema ( uns 3 mesos) el nen estaba inquiet i ploran i el feiem dormir, i tot aquest temps doncs clar si dormia no l'estimulavem...total que ara a fet 6 mesos i comparant amb els altres nens doncs la cosa no va be...no te interés per cap objecte, no o agafa, a la boca sol si fica les seves manetes, no juga amb els peus...a nosaltres ens riu molt, i va xerrant...
li vam comentar al pediatara de pago i va dir q el deixem aquest mes a veure q passa estimulant a saco pero q ell el veu be, q es mes aviat per tot aquest temps q a estat out...i sino ens derivará al cdiap....
avui hem anat a l'altre pediatra (s.social) ja que allí li fiquem les vacunes i anava molt content pobret, rient i xerran fins q la punxat q ja a plorat i despres l ha mirat la pediatra i clar ploran+ son doncs poca cosa...li hem comentat el cas, ella li anava oferint coses i ell ni cas i ens a derivat preferent al cdiap, jo estic cagada de por.
La meva pregunta es: vosaltres que heu anat al cdiap quines proves els i fan? m'han dit que primer el mira un neuroleg...

bufff noies es súper dur això (això que encara no tenim diagnostic, però quin patir, jo ja hem planto amb un fill en serio)
Imatge
Imatge

16/02/15 Per sorpresa et veiem, 6+2 fas 4mm i el cor et batega!
20/02/15 tot va perfecte!fas 7.42mm
03/03/15 tot va be, ja fas 16mm
18/05/15 Morfologica superada!! el biel ja pesa 260gr.
23/10/15 Neix la cosa més bonica del món, t'estimem Biel
Blaucel23
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 12:15 am

Re: AMB 15 MESOS I NO FA CANVIS POSTURALS

EntradaAutor: Blaucel23 » dc. abr. 27, 2016 2:30 pm

Hola Kitty07_ninu08!
Molts ànims, a totes ens amoïen aquestes coses!
El meu petitó va estar ananant al cdiap desde els 4 mesos, i li feien fisio i el veia un neuròleg. El neuròleg et pregunta com el veus, quines coses fa, quins progressos veus, el mira, l'estimula i et dóna "deures" per fer a casa. El fisio més de lo mateix, amb el meu peque seiem en unes colxonetes i l'estimulava amb sons,música i objectes que feien soroll, intentava que es quedés una estona assagut aguantat ell sól, el balançejàvem perquè agafès equilibri, etc. Sembla un procès llarg, també és veritat que cada nen és un món, potser és una situació normal i necessita més temps que altres nens per descobrir, nosé, parlo desde la meva ignorància. Lo únic que et puc dir és que MOLTS ÀNIMS, i veurà que al cdiap us anirà molt bé als dos, i tu com a mama et quedaràs més tranquila de que té un seguiment constant, nosaltres per exemole anàvem dos cops per setmana i molt rebé.
Un petó!
kitty07_ninu08
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am

Re: AMB 15 MESOS I NO FA CANVIS POSTURALS

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dc. abr. 27, 2016 3:24 pm

Gracies maca .. Com Ma vist tant nerviosa tambe ens a enviat a fer una ecografia cerebral per anar descartant . Vosaltres al final Quin a sigut el diagnóstic? Retard ? Moltes gracies x explicam .
Imatge
Imatge

16/02/15 Per sorpresa et veiem, 6+2 fas 4mm i el cor et batega!
20/02/15 tot va perfecte!fas 7.42mm
03/03/15 tot va be, ja fas 16mm
18/05/15 Morfologica superada!! el biel ja pesa 260gr.
23/10/15 Neix la cosa més bonica del món, t'estimem Biel

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::