La primera Rebequeria!

Gatejar, caminar, correr i saltar.

Avatar de l’usuari
coquette
:: peixet
:: peixet
Entrades: 250
Membre des de: dl. març 05, 2012 9:17 am

Re: La primera Rebequeria!

EntradaAutor: coquette » dl. març 18, 2013 6:15 am

Quan trobi un nen com Mozart, que als sis anys ja composava peces per a piano, pensaré que em trobo davant un home avançat!
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
Avatar de l’usuari
Pat83
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 2:33 pm

Re: La primera Rebequeria!

EntradaAutor: Pat83 » ds. gen. 25, 2014 3:57 pm

Les rebequeries poden apareixer dentre els 12 15 mesos i allargar.se fins als 4 anys. El seu punt àlgid es entre els 2-3 anys. Es important conèixer que son essencials per al bon desenvolupament dels nostres fills i q son un indicador de salut. Podeu llegir més sobre el pq de les rebequeries a
www.unpocodepsicologia.com
Us envio carretons de paciencia!!!
Avatar de l’usuari
retalls
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dt. set. 03, 2013 8:32 pm
Contacta:

Re: La primera Rebequeria!

EntradaAutor: retalls » ds. maig 03, 2014 9:45 pm

He vist aquesta entrada buscant a veure com actuar davant de ma filla. Avui m'ha tret de les meves caselles i crec que és perquè sóc jo que no se resoldre bé el que a ella li passsa...
Li agafa per plorat i cridar quan vol fer alguna cosa i li negues. Si pot estar 10 minuts o més plorant i cridant a ple pulmó i només li passa si aconsegueix el que volia o quan ja fa estona que esta "onfire" i l'agafes.
Avui ho ha fet per no deixar-li que m'estirés els cabells (és una mania que té i quan em fa mal li dic que pari). Quan es treia les sabates, (esta costipada i només li falta anar descalça). I quan estem menjant que ha de posar el peu damunt la taula.

Jo sempre li dic que no, i la corretgeixo, però amb això no arribo enlloc. Perque es posa a plorar i a cridar i si aconsegueixo distreure-la potser aguanta una estona sense fer-ho però sinò ja hi torna. I uff. Avui la solució ha estat, després de molts plors... posar unes altres sabates perque són les úniques que no es treu (però són botes d'hivern i amb la calor que feia avui...) i lo del peu a la taula, ha fet que acabés de sopar, ja que entre plors i crits ja no ha volgut menjar més.

Que farieu vosaltres davant aquestes situacions? No raona i si li intentes explicar puja de volum i plora i crida més fort. No sé que fer i el que faig m'entristeix perquè veig que no arriba enlloc sinò que agreuja el problema...

Gràcies pels consells... I de moment demà intentaré no negar-me tan rotundament ... A veure que passa...
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: La primera Rebequeria!

EntradaAutor: kabbisa » dv. maig 09, 2014 7:57 am

És complicat... Jo el que intento fer és no cedir, però acompanyar-lo en la seva frustració. Si cal, busco alternatives que em siguin vàlides.
També el deixo desfogar-se. Moltes vegades en la rebequeria entra en barrena i és impossible parlar-hi. Llavors el deixo fer, sense allunyar-me'n.
Moltes vegades acabem abraçant-nos quan ja s'ha calmat.
Això sí, quan ha sigut no, és no i no podem cedir pq llavors la següent rebequeria és "pitjor".
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

Re: La primera Rebequeria!

EntradaAutor: mdemare » dg. maig 11, 2014 3:09 pm

Retalls, no crecque facis res mal fet. El meu fa igual, vol fer la seva i quan li negues es monta un pitote. Han d'aprendre a gestionar la frustació i a entendre que hi ha certes coses que no es pot fer. Quan s'emprenya a vegades em vol pegar o m'agafa dels cabells. Ho està deixant de fer perquè llavors el deixo a terra, li dic que no m'agrada estar amb gent que em pega i me'n vaig a fer algo. És una etapa més que hem de passar.
Avatar de l’usuari
retalls
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dt. set. 03, 2013 8:32 pm
Contacta:

Re: La primera Rebequeria!

EntradaAutor: retalls » dg. maig 11, 2014 8:22 pm

Gràcies.
Sé que és una época, però quan vaig escriure estava molt saturada i perduda.
Té dies, com tothom.
Intentaré pendre-m'ho amb calma ja que la recepta màgica no hi existeix...

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::