Joc Heurístic a casa

Gatejar, caminar, correr i saltar.

Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Joc Heurístic a casa

EntradaAutor: glorieta » dv. nov. 29, 2013 7:39 am

He estat mirant per preparar el joc heurístic a casa i tinc varis dubtes, ja que tot el que he trobat està pensat per a escola bressol.

- Quins materials hi he de posar? de momento estic recollint els pots de llet, culleretes, taps dels pots de vidre, rotllos de cartó de paper, però que més? que sigui fácil d'aconseguir a casa.
- Quina cuantitat necessito de cada cosa? a tot arreu diu de 50 a 60 unitats de cada, però per casa també cal tant?

La meva idea es posar-li pots de llet i rotllos de paper amb els objectes per que ell vagi fent, però que més puc fer servir per fer-ho variat?

També diu que es necessites bosses de roba per guardar els objectes, jo pensaba guardar-los a els pots de llet, es vàlid també?

En Jan no es va distreure massa amb la panera, espero que el joc heurístic li agradi més.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Joc Heurístic a casa

EntradaAutor: Takita » dv. nov. 29, 2013 10:08 pm

D'objectes, en pots fer servir molts; a part dels que ja has dit: taps de suro, pilotes de ping- pong, agulles d’estendre roba de plàstic i de fusta, trossos de roba, taps de plàstic, rul·los dels cabells, claus i clauers, cordons i cintes, flameres, petxines, anelles de fusta, argolles pels tovallons, trossos de mànegues de diferents mides i colors, embuts, potets de vidre gruixut…
De contenidors, pots utilitzar pots de plàstic i metàl·lics de diferents mides, capses de fusta i també bosses de roba.
Pel que fa a la quantitat d'objectes, crec que 50 o 60 són massa per a un o dos nens, mentre tinguin uns quants de cada ja està bé.
Vampirets
:: gosset
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

Re: Joc Heurístic a casa

EntradaAutor: Vampirets » dg. des. 01, 2013 8:25 pm

No sé si és ben bé joc heurístic, però si et serveix com a idea, una cosa que feien a l'escoleta a P1 l'any era "la bossa de la mare". Agafaven bolsos (portats per mares voluntàries d'altres anys, o nostres si en voliem portar), i els hi posaven a dintre moneders, claus, mòbils espatllats, guants, mocadors... les típiques coses que podem portar en un bolso. A elles els encantava!

Una altra cosa de joc heurístic, tot i que és molt plàstic i a mi particularment no m'entusiasmava gaire, eren pots de xampú, de colònia, de detergent, de sabó del cos... la gràcia és que tots tenen formes i mides molt diferents.

Ah, i que ara em vingui al cap, també feien joc heurístic amb cadenes de diferents gruixos, i amb teles de diferents textures. De fet, tot va bé! :ok:
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Joc Heurístic a casa

EntradaAutor: glorieta » dl. des. 02, 2013 8:04 am

Gràcies noies, en prenc nota!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Mmarta
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dv. jul. 31, 2009 5:45 pm

Re: Joc Heurístic a casa

EntradaAutor: Mmarta » dl. jul. 28, 2014 11:44 am

aquest post és molt antic, però no puc estar de dir-ho:
compte amb les pilotes de ping pong!!! si els nens encara es posen els objectes a la boca. Tenen una mida i forma molt "punyetera", així com els taps de suro.
El material que ofereixis tant a la panera com al joc heurístic han de ser 100% segurs.

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::