Retard psicomotriu 18 mesos

Gatejar, caminar, correr i saltar.

petitpollastre
Entrades: 4
Membre des de: dl. des. 16, 2013 11:05 am

Retard psicomotriu 18 mesos

EntradaAutor: petitpollastre » dl. des. 16, 2013 12:53 pm

Hola a tothom,
escric un tema nou perquè, tot i que hi ha temes oberts semblants, la meva pregunta és molt concreta. Tinc un fill (amb un historial clínic determinat que ha fet que el vigilin al DAPSI de la zona des dels 6 mesos) de 18 mesos a quin ha trobat retard en el desenvolupament (retard psicomotriu). M'ho vam dir fa tres setmanes però no ha estat fins que he anat a la revisió dels 18 mesos (fa 4 dies) que m'han entrat les pors, els dubtes i la dessolació. Al CAP em van parlar de "retard psicomotriu" (és el mateix, sí, però a mi em fa més mal) i em van preguntar si la neuropediatra m'havia demanat cap altra prova (tenint en compte que les ecografies cerebrals no han sortit mai bé del tot). I ara, estic tot el dia gira que tomba pensant si val la pena de pagar una mútua per a poder realitzar-li les proves que calguin (sempre m'han peguntat si tinc mútua per a agilitzar proves).
Mai he dubtat de la professionalitat de les doctores que el tracten; ara dubto de tot i per tot. Busco persones que s'hagin trobat en circumstàncies similars i que em puguin donar consell. Val la pena? I si és així, a on m'adreço?
Gràcies per compartir les vostres experiències
Avatar de l’usuari
anita_bcn
:: pantera
:: pantera
Entrades: 881
Membre des de: dt. set. 04, 2007 6:03 pm
Contacta:

Re: Retard psicomotriu 18 mesos

EntradaAutor: anita_bcn » dl. des. 16, 2013 1:26 pm

Hola

Em reconec en cada una de les teves pors i dubtes. La meva nena te un historial molt ampli i entre les coses que pateix, una es retard psicomotriu.

Jo et puc explicar la meva experiencia, estic pagant un mutua, com la paguem per la seva germana i per nosaltres, pero en el cas de ella MAI la he utilitzat. M'he donat conte que a la SS si una cosa urgeix corren, que sobretot per nenes no miren despeses i que tenen molts mes avenços que no pas a la privada.
A mi em porten a Sant Joan de Deu desde que va neixer i nome puc tenir paraules de agraiment cap a ells.
El problema es quan es fan grans, a ella aquest any la donen de "alta" al CDIAP porque fara 6 anyets i tot el que nosdaltres volguem fer serà ja pagant.....
Si tens qualsevol dubte fes-m'ho saber, a veure si et puc ajudar!
ImatgeImatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Muntcat
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 5:27 pm

Re: Retard psicomotriu 18 mesos

EntradaAutor: Muntcat » dl. des. 16, 2013 1:35 pm

T'envio un privat
petitpollastre
Entrades: 4
Membre des de: dl. des. 16, 2013 11:05 am

Re: Retard psicomotriu 18 mesos

EntradaAutor: petitpollastre » dt. des. 17, 2013 12:01 pm

Hola anita_bcn, moltes gràcies per la teva resposta. Jo no estic descontenta (ni molt menys on me'l porten); l'únic que a l'hospital on va néixer em van donar l'alta als 6 mesos perquè la petita desviació que presentava aleshores podia estar dins de la normalitat. Estic pensant que potser hauria de contactar amb ells... El dubte em sorgia perquè al DAPSI alguna vegada m'han demanat si tinc mútua i em va fer la impressió que tenint-ne pot ser li manarien més proves... Jo sempre he estat ferma defensora de la SS, però ara em balla el cap. Si tu no l'has feta servir mai tenint-ne (i havent llegit amunt i avall que l'estimulació no la cobreixen) continuo donat-hi voltes. Moltes gràcies per explicar la teva experiència.
I endavant amb els/les nostres angelets/tes.
petitpollastre
Entrades: 4
Membre des de: dl. des. 16, 2013 11:05 am

Re: Retard psicomotriu 18 mesos

EntradaAutor: petitpollastre » dt. des. 17, 2013 12:03 pm

Hola Muntcat, et vaig respondre al privat (crec, si no és així fes-m'ho saber i ho torno a provar). Gràcies!!!
Avatar de l’usuari
Muntcat
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 5:27 pm

Re: Retard psicomotriu 18 mesos

EntradaAutor: Muntcat » dt. des. 17, 2013 2:19 pm

Hola,
No tinc cap resposta al correu... Me'l tornes a enviar?
petitpollastre
Entrades: 4
Membre des de: dl. des. 16, 2013 11:05 am

Re: Retard psicomotriu 18 mesos

EntradaAutor: petitpollastre » dv. feb. 07, 2014 9:01 am

hola Muntcat, no trobo el que vaig dir-te. M'ho rellegeixo tot aviam si enganxo el fil de la conversa
miosmo
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 1:52 pm

Re: Retard psicomotriu 18 mesos

EntradaAutor: miosmo » dj. oct. 16, 2014 8:28 pm

Hola, la meva nena tw 18 messos pero va neixer a la semana 35 a la semana 32 li van veure hidrocefalia, total k kuan va neixer no era hidrocefalia vam star 1 mes al hospital ingresats els 3, tot genial pero tb te una miketona de retard psocomotriu ella pr3n la tiamina k es x el creixement la.porten a st joan s deu i genial, la segueixen al cdiap i nomes tinc k dir k a avançat molt ara ja a començat a caminar les fisios diuen k es molta atenta li enknta probar lws coses i tb s esforça.. no et des ánimis.. jo al principi tb xo kuan veua les evoluciona es passa tot

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::