Qualitat sabates See Kai Run

Gatejar, caminar, correr i saltar.

Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Qualitat sabates See Kai Run

EntradaAutor: Rossinyola » dg. feb. 02, 2014 11:15 am

Hola,

La meva filla ha estat fent servir des de que va començar a caminar les sabates see kai run, i li han anat de meravella. Ara bé, pel que fa a la qualitat de la pell, no sé si la meva filla és una sapastre o bé la qualitat deixa que desitjar ja que en una setmana les tenia totes pelades. Us ha passat o és cosa de la meva filla?
Ara ja li van més justes, i li estem mirant unes sabates noves, però no sabem si repetir SKR, tot i que ens encanta el disseny i el confort que ofereixen, ens sap molt greu que acabin destrossades en una setmana altra vegada. Alguna recomanació de marques igualment flexibles però més resistents?

Gràcies!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Clotilde
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. nov. 09, 2013 9:58 pm

Re: Qualitat sabates See Kai Run

EntradaAutor: Clotilde » dg. feb. 02, 2014 9:53 pm

Hola Rossinyola,
jo també he estat utitlitzant les See Kai Run des de que la meva filla camina, i d'això ja en fa dos anys ben bons i et prometo que mai he tingut problemes amb la pell.
No crec pas que la teva filla sigui una sapastre...segur que no!
Potser si combines més d'un parell de sabates no les gastareu tan de cop i pel peu també és bo canviar de calçat.
Potser ha estat casualitat, però jo n'he tingut molts parells, des de les Smaller, fins a les See Kai Run i ara ja les Kai, i mai hi he tingut problemes.
De fet, et confessaré que fins i tot les poso a la rentadora (molt de tant en tant, amb sabó neutre i un programa curt i no agressiu) i et puc assegurar que la majoria d'elles les deixem d'usar i encara estan com a noves, de fet, l'altre dia em van tornar una bossa amb roba i quatre parells de Smaller que havia deixat a unes amigues (ja han passat per tres persones, doncs, la qual cosa hem de fer amb precaució amb el calçat, ho sé!...però la crisi fa estrènyer el cinturó i compartir més el que tens) i jo les he tornat a fer córrer perquè estaven en molt bon estat.
Així és que t'animo a continuar amb les See Kai Run ja que és una casa que treballa bé, s'adapta a les necessitats del peu infantil i la qualitat dels materials és bona.
I, mira, l'altre dia, navegant pel facebook vaig veure que ara a Petitaixa (http://www.petitaixa.com) hi són rebaixades.
Ànims i mol bon caminar!!
Clotilde
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Qualitat sabates See Kai Run

EntradaAutor: Rossinyola » dl. feb. 03, 2014 10:08 pm

Gràcies! Potser sí que tenen molt rodatge, però és que es van pelar de seguida. Quan dius que les rentes a la rentadora, ho fas també amb les de pell?
Imatge

Imatge

Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Qualitat sabates See Kai Run

EntradaAutor: Rossinyola » dt. feb. 04, 2014 4:33 pm

Bé, definitivament no sé què pensar de la qualitat o de la forma de caminar de la meva filla! avui se li ha obert un foradot per la zona on s'estava pelant, i això que les vam estrenar al novembre i que les hem combinat amb unes altres també SKR, unes sneakers... aquestes sí que li hem posat menys perquè en ser de tela i amb el fred que ha fet hem tirat més de les de pell. Ara sí que estan per llençar, perquè si trepitja un bassal li entrarà aigua per aquest forat :ufs: Per cert m'he estat mirant la web que comentes Clotilde i no veig rebaixes per enlloc, almenys en les See kai run!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Clotilde
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. nov. 09, 2013 9:58 pm

Re: Qualitat sabates See Kai Run

EntradaAutor: Clotilde » dc. feb. 05, 2014 9:06 am

Hola Rossinyola,
bé, em sap greu que aquestes See Kai Run hagin acabat en tan mal estat...al cap i a la fi jo no hi tinc cap comissió i tampoc pretenia convèncer-te de res :-:) però tu mateixa em dius que les altres SKR que tenies no s'han fet malbé, no? Potser només ha estat casualitat....o mala sort! ?-)
Però, xica..., si no n'estàs contenta, ets ben lliure de fer les tries que més t'estimis i més et convencin.
Està clar que ser mare és una aprenenteatge en molts aspectes, emocionals, de valors...i també materials.
En els materials, també aniràs fent les teves tries i comparacions, i comprovaràs -suposo...- que no hi ha tótems ni productes infalibles...és a dir, tot són eiens que ens ajuden a acompanyar els nostres fills de manera més o menys semblant al que ens havíem proposat.
Jo només et puc dir que tinc un fill de cinc anys i una filla de quasi tres anys. En el meu cas he fet ús de força marques de sabates, ja que és una de les peces que hi tinc una atenció més especial, ja que penso que anar ben calçat és fonamental pel desenvolupament psicomotriu i altres coses essencials.
Tant en l'un com en l'altre, hi ha vàries cases que m'han agradat -Camper, Geox, Munich, Pablosky, Timberland- i han donat resposta a necessitats concretes d'etapes concretes.
Però d'entre totes elles, no puc fer més que dir que les See Kai Run han estat un must -que en diuen ara- que no he deixat mai d'usar i que sempre han respost més que bé a les meves expectatives del calçat, per totes les condicions que complien, pel tipus de sola, per la flexibilitat de la pell, per l'autonomia que tenen de posar-se-les sols, per l'amplada,...
Rossinyola...aquetsa és la meva experiència. No és cap gran veritat, perquè cadascú tindrà la seva.
Tu també t'aniràs construïnt la teva i potser passaràs a ser defensora o dretactora de certs productes perquè t'han donat molt bona resposta.
I pel que fa a les compres, jo sempre les havia comprat al País Basc, a Kaboosia, una casa que va plegar.
Des de que ells no hi són, les compro a Petitaixa, que són de tracte amable, proper i molt eficients.
Però potsr n'hi ha a més llocs...no sé!
Molta sort Rossinyola!!
:camio:
Vampirets
:: gosset
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

Re: Qualitat sabates See Kai Run

EntradaAutor: Vampirets » dj. feb. 06, 2014 10:56 pm

Jo sempre els he comprat see kai run o bobux, que es de l'estil, i la veritat es que amb 1 dia ja es veuen lletges, sobretot les d'aquest hivern que a una de les nenes (la que duia bobux) les ha foradat en 4 mesos arrossegant les punteres quan va amb la moto. A l'altra, la casualitat va voler que li conprés unes de roba amb puntera de goma, De la see kai run, i la veritat és que té la punta gastada però estan aguantant amb força dignitat, jeje.

Tot i el mal resultat amb la pell, però, segueixo comprant aquestes marques, perquè com em fixo com caminen amb aquestes i comparo amb les que hi ha a les botigues "normals", no hi ha color
Marsa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 297
Membre des de: dl. des. 16, 2013 3:25 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Qualitat sabates See Kai Run

EntradaAutor: Marsa » dj. feb. 06, 2014 11:11 pm

Em podeu dir on trobar-les?? Se'm ha esborrat l'historial del pc...i no recordo les webs!
Gràcies
Imatge
Vampirets
:: gosset
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

Re: Qualitat sabates See Kai Run

EntradaAutor: Vampirets » dv. feb. 07, 2014 6:44 pm

jo les see kai run les compro a la Mama Vaca de Barcelona, però no sempre hi són totes.

Les bobux les compro a la Mama Vaca, i si no tenen les que vull truco al magatzem a poblenou i les passo a recollir.
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Qualitat sabates See Kai Run

EntradaAutor: Rossinyola » dv. feb. 07, 2014 8:50 pm

Exactament Vampirets, a mi se m'han foradat les SKR de pell, i en canvi les sneakers de SKR, com que són de tela amb puntera de goma estan aguantant més, però clar, no li abriguen tan el peu. Aquests dies he estat mirant i remirant sabates a les botigues normals i com bé dius no hi ha color amb la sola i la flexibilitat, així que hem optat per seguir comprant SKR (ja les tenim encarregades) ja que per mi és preferible la comoditat de la meva filla per sobre de la durabilitat o l'estètica gastada. Les Bobux no les he trobat a cap de les sabateries que he anat, m'encantaria veure-les també així que quan baixi a Bcn em passaré per la Mama Vaca.
Marsa, per internet jo les he comprat a www.ecochinijos.com i a www.elciempieszapatos.es.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Qualitat sabates See Kai Run

EntradaAutor: Nime » dv. feb. 07, 2014 9:29 pm

Ostres, no sabia que a la Mamavaca venien les SKR, aprofitaré a passar-me per la nova botiga de Sant Cugat a veure si en tenen ;) de moment jo he comprat unes bobux i la puntera es va pelar als 3 dies, però el meu fill encara no camina així que és normal; per la resta, recomenavles al 100% ;)
Imatge

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::