Bicicleta sense pedals

Gatejar, caminar, correr i saltar.

Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Bicicleta sense pedals

EntradaAutor: Rossinyola » dg. març 30, 2014 12:14 pm

Hola noies,

De cara al segon aniversari de la meva filla estem pensant en regalar-li una bicicleta de fusta sense pedals. N'hem trobat diferents models per internet, de fusta, d'al·lumini... Però anem una mica perduts. Ens en podeu aconsellar algun model? Quina ha estat la vostra experiència? Trobeu que dos anys és massa just o ja hi pujarà?

Moltes gràcies!
Imatge

Imatge

Imatge
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Bicicleta sense pedals

EntradaAutor: Aly84 » dg. març 30, 2014 2:19 pm

Hola,

Nosaltres per Reis li van portar la bicicleta sense pedals de Chicco "Red bulled" es d'alumini, molt lleugera I de poca alçada. El Preu també es competitiu.

Potser si tingués freno estaría millor, les del decathlon sí k tenen fre, pero son + cares.

De si la usarà o no, depen de les habilitats motrius de cada infant. La nostra experiencia es la següent, Quan Li van portar tenía 20 mesos, llavors l'agafava per fer una distancia molt curta de puntetes, ara té 23 mesos I S'hi defensa força bé. S'aguanta sola I avança a vegades amb embranzida aguanta uns pocs segons l'equilibri.
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Bicicleta sense pedals

EntradaAutor: bertian » dg. març 30, 2014 2:46 pm

Rossinyola, nosaltres quan va fer un any li vam comprar la de l'Imaginarium que té unes rodes súper gruixudes i és petiteta. Li va agradar molt i estava encantada de la vida! Suposo que li va anar bé per adaptar-se a aquest tipus de bicis.
Aquest Nadal li vam regalar la del Decathlon, tenia 2 anys i 5 mesos, i perfecte!!!!!!!!!!!!!!! ara ja va a una súper velocitat que fa por i ha agafat molt equilibri. El fre també el controla perfectament.
Jo te la recomano molt! ella aniria a tot arreu amb la bici!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Bicicleta sense pedals

EntradaAutor: bertian » dg. març 30, 2014 2:47 pm

PEr cert! jo abans de comprar-li la vaig portar un dia al Decathlon perquè la provés i vaig tenir feina a desenganxar-la!!!!! així vaig veure que de mides i tot li anava bé!
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: Bicicleta sense pedals

EntradaAutor: lila » dg. març 30, 2014 10:15 pm

Nosaltres també vam comprar la del Decathlon i també ens ha anat molt bé.

A l'any anaven amb una moto de l'imaginàrium, entre els dos anys i els dos anys i mig anaven alternant la moto i la bici sense pedals del Decathlon, i a partir dels tres anys aproximadament ja només la bici sense pedals... ha tingut molt èxit.

La gran va passar als cinc anys a la bici amb pedals sense rodetes, directament... i ho va agafar súperràpid... jo crec que aquestes sense pedals els ajuden a fer un molt bon treball d'equilibri i després no els cal portar les rodetes... és clar que cada infant és un món... i cadascú té la seva habilitat i la seva experiència...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Bicicleta sense pedals

EntradaAutor: Aly84 » dg. març 30, 2014 10:49 pm

Es veritat, Nosaltres abans de la bici li vam comprar als 14 mesos la moto de Roda gruixuda I la bici als 20, ara amb 23 mesos agafa indistintament ambdos vehicles, abans prefería la moto supuso perque li donava més estabilitat, pero li ha ajudat a agafar confiança.

També, com han comentat abans de comprar bici vam anar a diferents botigues a probarles per veure si li agradaven I com si manifestava. Les del decatlhon a Nosaltres ens agradaven + pel tema que tenien fre pero la nostra filla no s'hi sentia v
Avatar de l’usuari
montsejoel
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

Re: Bicicleta sense pedals

EntradaAutor: montsejoel » dl. març 31, 2014 8:47 am

A mi m'encanten les de fusta però les Puky tenen molt bona fama:

http://www.puky.net/en/mod_content_redp ... index.html
Avatar de l’usuari
flit
:: peixet
:: peixet
Entrades: 260
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:53 am

Re: Bicicleta sense pedals

EntradaAutor: flit » dl. març 31, 2014 10:47 am

Jo també et recomano la del decathlon. Nosaltres primer li vam comprar la moto de rodes amples i els 2 anys i mig la bici, ara alterna les dos, si que la del decathlon es mes cara que la de chicco però porta fre per mi molt millor.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Bicicleta sense pedals

EntradaAutor: Rossinyola » dj. abr. 10, 2014 8:56 pm

Gràcies, em miraré aquesta que recomaneu del Decathlon. Hi aniré amb la nena tal com heu dit a veure la primera impressió :love:
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Bicicleta sense pedals

EntradaAutor: FloR » dj. abr. 10, 2014 8:59 pm

El meu fill te 27 mesos i va que se les pela!! Agafa embranzida, aixeca el peus i es deixa anar!! Pensem passar a una bici sense rodetes quan sigui més gran sense problemes ;-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Bicicleta sense pedals

EntradaAutor: Takita » dc. abr. 30, 2014 2:08 pm

Nosaltres li hem comprat a l'Emma la "Chicco First Bike (Red bullet)" i molt bé, està encantada amb ella. És molt lleugera i les rodes no es poden punxar; això sí, no té frens, però ella tampoc no els sabria fer servir i d'aquí a un anyet podrà fer anar la del seu germà. Pel preu que té, està molt bé.

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::