k comprar a una nena de 18m x nadals

Gatejar, caminar, correr i saltar.

miosmo
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 1:52 pm

k comprar a una nena de 18m x nadals

EntradaAutor: miosmo » dj. oct. 16, 2014 8:18 pm

Ara k s apropa la data ja començo apensar en k comprarli a la . princesseta x nadals tindra 20 messos..alguna sugerncia??? Volem comprarli tipus la tenda d campanya amb les boles, lea construccions grans akstes de plastic ja k a ella li agrada molt tot aixos.. xo en algu mes educatiu x afavorir o exercitar una mica la ment....
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: k comprar a una nena de 18m x nadals

EntradaAutor: nb_30 » dj. oct. 16, 2014 8:27 pm

Algun llibre?
Avatar de l’usuari
karruxina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 143
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 9:02 am
Ubicació: Vic

Re: k comprar a una nena de 18m x nadals

EntradaAutor: karruxina » dj. oct. 16, 2014 9:30 pm

La meva que en tindrà 23, li hem comprat un patinet dels de tres rodetes, potser es masa petita x començar, pero sempre va agafant el de la seva germana. I despres tb encaixables de fusta. Tenint una germana mes gran, te de tot... Es molt complicat i despres al gener es l'aniversari... Tornar a pensar en regals...
KaRRuXiNa
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: k comprar a una nena de 18m x nadals

EntradaAutor: Rossinyola » dv. oct. 17, 2014 7:09 am

Una cuineta! Els hi encanta! A la meva li vam comprar per reis d l'any passat, tenia 19 mesos. Pensava q era petita però quan anavem a casa dels cunyats anava directa a la cuineta del meu nebot :content:
Imatge

Imatge

Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: k comprar a una nena de 18m x nadals

EntradaAutor: Rossinyola » dv. oct. 17, 2014 7:12 am

Ah, i per tenir més idees aquesta web està molt bé, tenen joguines precioses www.jugarijugar.com
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: k comprar a una nena de 18m x nadals

EntradaAutor: Anna Maria » dv. oct. 17, 2014 10:45 am

Bones miosmo!
Et parlo com a educadora infantil, tieta i futura mare, tot en un pack, jejejejej
En aquesta edat els hi encanta tot el que té a veure amb el joc simbòlic, és a dir, la imitació de la vida adulta. Quines feines feu vosaltres? Dic un exemple: si sou metges, podeu comprar-li tot l'equip de joguina dels metges: termòmetre, esteoscopi, etc. Al meu nebot gran quan va fer 2 anys li vam comprar tot d'eines que vam treure de la capsa de cartró on la venen i la vam posar en una d'aquelles dels xinos. Hi havia un peu de rei, uns tornavisos, un martell, un cutex (si, un cutex de plàstic súper autèntic!), un taladre... Quan son pare o son padrí havien de reparar alguna cosa per casa li deien: "Au, Oriol, agafa la caixa d'eines que tenim feina!". I ell encantat. No ho sembla però és molt educatiu per ells, aprenen conceptes, se senten útils (cosa que a aquesta edat això de ajudar a els hi encanta)...
El que dius tu de les peces jo no ho descartaria, també aprenen molt, no es simplement una peça enclavada en una altra. Pensa que practiquen la motricitat fina (el fet d'utilitzar les mans) i la coordinació mà-ulls, també és un gran aprenentatge. Hi ha d'altra banda molts tipus d'encaixables en formes, mides, etc...
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: k comprar a una nena de 18m x nadals

EntradaAutor: ada_bcn » ds. oct. 18, 2014 7:12 am

El meu nen de 15 mesos juga molt amb els joguines del seu germà, i li encanta el taller d'eines i la cuineta. El gran amb la cuineta també hi ha jugat motíssim. Els cap de semana el poso una mica d'aigua i sabó a l'aiguera i juguen un munt d'estona, el gran fa netejant i l'altre va fent escuma. A més són joguines amb les que hi juguen molt temps, el meu gran té gairebé 7 i encara li queden anys per jugar-hi. Tenim la cuina d'ikea, la part d¡abaix posada a la cuina.
miosmo
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 1:52 pm

Re: k comprar a una nena de 18m x nadals

EntradaAutor: miosmo » ds. oct. 18, 2014 7:53 am

Rossinyola ha escrit:Ah, i per tenir més idees aquesta web està molt bé, tenen joguines precioses http://www.jugarijugar.com


Gracies ara la mirare!!!! Es k n vull k despres m agafi el.toro sabeu k despres tot son cues i n keda res jejej
miosmo
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 1:52 pm

Re: k comprar a una nena de 18m x nadals

EntradaAutor: miosmo » ds. oct. 18, 2014 7:59 am

Anna Maria ha escrit:Bones miosmo!
Et parlo com a educadora infantil, tieta i futura mare, tot en un pack, jejejejej
En aquesta edat els hi encanta tot el que té a veure amb el joc simbòlic, és a dir, la imitació de la vida adulta. Quines feines feu vosaltres? Dic un exemple: si sou metges, podeu comprar-li tot l'equip de joguina dels metges: termòmetre, esteoscopi, etc. Al meu nebot gran quan va fer 2 anys li vam comprar tot d'eines que vam treure de la capsa de cartró on la venen i la vam posar en una d'aquelles dels xinos. Hi havia un peu de rei, uns tornavisos, un martell, un cutex (si, un cutex de plàstic súper autèntic!), un taladre... Quan son pare o son padrí havien de reparar alguna cosa per casa li deien: "Au, Oriol, agafa la caixa d'eines que tenim feina!". I ell encantat. No ho sembla però és molt educatiu per ells, aprenen conceptes, se senten útils (cosa que a aquesta edat això de ajudar a els hi encanta)...
El que dius tu de les peces jo no ho descartaria, també aprenen molt, no es simplement una peça enclavada en una altra. Pensa que practiquen la motricitat fina (el fet d'utilitzar les mans) i la coordinació mà-ulls, també és un gran aprenentatge. Hi ha d'altra banda molts tipus d'encaixables en formes, mides, etc...
Una abraçada,
Anna Maria


doncs jo soc infermera.xo no treballo.de res ara
Estic al atur!!! I la meva parella descarga camions a seur!!!
Si k li agraden molts tot el k son fitxes i peçes, encara no havia penssat en res de cuinetes i coses aixis xo ja u parlare amb la meva parella, ela llibres i els animals li agraden molt! Ahhh i m he adonat d k afafa molts els carritos de nines de les nenes grans jajaja... el tema construcciona tenim clar k si xk ela i dona la volta investiga com fer xk cuadrin i tot aixos i la piscina d boles saben k li fara ilusio!!!
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: k comprar a una nena de 18m x nadals

EntradaAutor: FloR » ds. oct. 18, 2014 9:06 pm

Doncs el meu no li fa cas a res! Tenim de tot, ja que el seu aniversari es per nadal i li plouen els regals! Ja intentem agafar-li coses que ens cobreixin tot l'any però no tenim massa èxit :(
Ara fara tres anys i ja començo a donar-li voltes al cap i fixar-me més en el que li pot fer més gràcia..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: k comprar a una nena de 18m x nadals

EntradaAutor: martina13 » dv. oct. 24, 2014 2:28 am

Noies i x una nena de 13 mesos k tindra al nadal??? K suggeriu?? Minteressa aquest post!!!
Avatar de l’usuari
karruxina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 143
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 9:02 am
Ubicació: Vic

Re: k comprar a una nena de 18m x nadals

EntradaAutor: karruxina » dv. oct. 24, 2014 8:49 am

Martina13 a la meva que al gener va fer l'any li vam regalar un cotxe correpassillos i el cavall del chico rodeo i els fa servir cada dia, li encanten!! Tb te peçes del lego duplo.
Nines tipo nenuco amb cotxet... Sembla que son per mes gran xo ella tot aquest any les ha fet servir molt.
KaRRuXiNa
flordeagua
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. maig 12, 2009 8:18 am

Re: k comprar a una nena de 18m x nadals

EntradaAutor: flordeagua » dv. oct. 24, 2014 2:56 pm

els carritos de bebé agraden a nens i nenes.
jo ho tinc clar a la meva filla que acaba de fer dos anys li agrada moltissim el joc simbolic, si pot agafar diferents joguines va de cap al carro de compra i cuina i semblants així q demanaren això als reis.
miosmo
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 1:52 pm

Re: k comprar a una nena de 18m x nadals

EntradaAutor: miosmo » dt. nov. 04, 2014 11:17 am

Hola noies li vam baixar a la meva nena una nineta k era meva i no veieu kina aficcio te ki pissa el xupe li dona el menjar li fa uapa la dorm... definitivament x nadals una nina amb ela seus complements i vestidets!!!jajajaj
miosmo
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 1:52 pm

Re: k comprar a una nena de 18m x nadals

EntradaAutor: miosmo » dt. nov. 04, 2014 11:19 am

Kuan anem a la fisio agafa els carritos dels bebes o juga a la cuineta.... oixxxx me la menjo!!!!em fa tanta . ilusió!!! Es com un somni k dsde ben petita somiaba tenir una filla i jugues a nines jajajaj
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: k comprar a una nena de 18m x nadals

EntradaAutor: Takita » dt. nov. 04, 2014 2:13 pm

A la meva filla li vam comprar pel seu primer aniversari (també pensant en el "gran"), una cuineta i hi juguen molt. També li ha fet sempre molta gràcia el carretó de la compra, perquè hi posa de tot i va passejant-se. Ara, també juga molt amb nines i ninos, que posa al cotxet o al bressol de nines que té.
També li agraden molt les contruccions i els contes.

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::