Centro de desarrollo (psicomotricidad,etc)

Gatejar, caminar, correr i saltar.

Zayda
:: gosset
:: gosset
Entrades: 481
Membre des de: dc. des. 09, 2009 1:48 pm

Centro de desarrollo (psicomotricidad,etc)

EntradaAutor: Zayda » dt. feb. 17, 2015 1:31 pm

Hola buenos días,
chicas alguien me puede recomendar algun centro de estimulación temprana para el peque
me lo han derivado al cdiap...pero no quiero esperar
me gustaría saber si hay algun centro parecido que conozcais
Imatge
Avatar de l’usuari
sipamasil
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1818
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:27 pm

Re: Centro de desarrollo (psicomotricidad,etc)

EntradaAutor: sipamasil » dt. feb. 17, 2015 1:34 pm

De dónde eres, Zayda?
Zayda
:: gosset
:: gosset
Entrades: 481
Membre des de: dc. des. 09, 2009 1:48 pm

Re: Centro de desarrollo (psicomotricidad,etc)

EntradaAutor: Zayda » dt. feb. 17, 2015 2:57 pm

En Barcelona si puede ser
Imatge
Avatar de l’usuari
clarabelle
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dg. feb. 19, 2012 8:33 pm

Re: Centro de desarrollo (psicomotricidad,etc)

EntradaAutor: clarabelle » dt. feb. 17, 2015 3:06 pm

No sé quina edat té el teu fill ni quina és la problemàtica però potser aquí et poden ajudar. Tenen un centre a Barcelona i un altre a Sant Cugat.
Tinc referències i són bons professionals.
http://www.psicomotricidad.com.es/
Avatar de l’usuari
Muntcat
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 5:27 pm

Re: Centro de desarrollo (psicomotricidad,etc)

EntradaAutor: Muntcat » dt. feb. 17, 2015 5:44 pm

Després de dos anys de teràpia, només te'n puc dir coses bones...
http://www.ceibarcelona.com

Si vols més informació em pots enviar un privat.
MariaCarme
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 7:18 pm

Re: Centro de desarrollo (psicomotricidad,etc)

EntradaAutor: MariaCarme » dt. feb. 17, 2015 7:50 pm

No dejes de insistir en el cdiap. Si tienen que pedirte alguna prueba medica por lo publico sera a traves suyo.
MariaCarme l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 15, 2015 9:54 am, en total s’ha editat 1 vegada.
enolaclub
Entrades: 4
Membre des de: dt. feb. 17, 2015 11:05 am

Re: Centro de desarrollo (psicomotricidad,etc)

EntradaAutor: enolaclub » dt. feb. 17, 2015 10:22 pm

Hola Zayda!
Jo malhauradament no et puc ajudar perque tot just aquesta setmana passada ens han donat d'alta al cdiat de Terrassa i no hem buscat cap més alternativa. Ens va derivar la pediatra de la meva filla "gran", llavors tenia 9 mesos... Però volia dir-te que encara que triguin una mica en trucar, la meva experiència amb els professionals que treballen allà és inmillorable i que tot ens ha anat super be!! Ànims!!
Avatar de l’usuari
Muntcat
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 5:27 pm

Re: Centro de desarrollo (psicomotricidad,etc)

EntradaAutor: Muntcat » dc. feb. 18, 2015 6:27 pm

Quin cdiap et toca? A nosaltres ens va tocar el de Sants-Montjuïc. Vam esperar que ens toqués i després de tota l'espera va ser un desastre. Només hi vam anar durant dos mesos, però francament, el seu funcionament és molt deficient (parlo de fa 2 anys i mig, gairebé 3).
Zayda
:: gosset
:: gosset
Entrades: 481
Membre des de: dc. des. 09, 2009 1:48 pm

Re: Centro de desarrollo (psicomotricidad,etc)

EntradaAutor: Zayda » dl. març 02, 2015 5:30 pm

el meu fill te un any i es un retard en tema psicomotriu...no se si algúna li ha portat per un tema semblant
Imatge
MariaCarme
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 7:18 pm

Re: Centro de desarrollo (psicomotricidad,etc)

EntradaAutor: MariaCarme » dt. març 03, 2015 8:17 pm

El meu fill hi va contentissim. Els pares estem a dins contemplant tota la sessio. Des de que va alla li he vist una evolucio motriu molt rapida (podria ser coincidencia). Vam començar fa poc i gairebe no caminava. Ara camina sense por i ha apres a aixecar-se sense cap suport. Treballa moltissim i acaba esgotat!

Al CEIB la primera visita diagnostica es paga.

Espero que et serveixi. Si hi vas ja ens diras que tal!
MariaCarme l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 15, 2015 9:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Zayda
:: gosset
:: gosset
Entrades: 481
Membre des de: dc. des. 09, 2009 1:48 pm

Re: Centro de desarrollo (psicomotricidad,etc)

EntradaAutor: Zayda » dc. març 04, 2015 1:12 pm

Realment no visc a prop de ningu (visc a Tordera) pero mirant per aquí a prop no trobo cap i tant me fa...vull el millor pel meu fill...aixi que si m´he de desplaçar a Barcelona cap problema
Imatge
MariaCarme
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 7:18 pm

Re: Centro de desarrollo (psicomotricidad,etc)

EntradaAutor: MariaCarme » dc. març 04, 2015 7:51 pm

Zayda, al CEIB em van comentar que tenen una modalitat que es un intensiu d'una setmana, mati i tarda. No se si t'ho recomanaran en el cas de la teva filla, pero pots preguntar.

Per tranquil.ltzar-te et comento el cas del meu fill: als 11 mesos no sabia voltejar-se. Es a dir, no sabia passar de panxa amunt a pnxa avall, ni al reves. No sabia posar-se de quatre grapes, ni passar d'assegut a estirat, ni res de res. Nomes s'aguantava assegut sol. Obviament ni gatejava. Vam començar terapia al CDIAP un cop a la setmana. Mes tard vam incorporar dues sessions setmanals de terapia ocupacional. Entre els 11 i els 16 mesos va aprendre a fer tots els canvis posturals, a gatejar, a posar-se de peu i a fer passes tot sol. Ara, amb 18 mesos ja camina, s'ajup per agafar coses del terra, s'aixeca del terra sense ajuda de mobles ni paret, puja graons gatejant... La recuperacio ha estat molt satisfactoria. Amb paciecia i suport segur que la teva filla millorara. Es important que demanis que et donin pautes per fer tu a casa. Com estimular la teva filla per ajudar-la a evolucionar.

Ja ens explicaras. Sort!
MariaCarme l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 15, 2015 9:56 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
retalls
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dt. set. 03, 2013 8:32 pm
Contacta:

Re: Centro de desarrollo (psicomotricidad,etc)

EntradaAutor: retalls » dl. març 09, 2015 10:27 am

Ostres, maricarmen ara veig que tu tambe vas al
gronxador!
Jo també hi vaig i estic contenta.
Avatar de l’usuari
retalls
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dt. set. 03, 2013 8:32 pm
Contacta:

Re: Centro de desarrollo (psicomotricidad,etc)

EntradaAutor: retalls » dl. març 09, 2015 10:29 am

Hola
Tambe hi ha un llic que es diu educa'm. Jo no hi he anat. Esta a l'eixample.
Quan miravem llocs va ser un on vam estar a punt d'anar. I si no ens vam decidir va ser per la proximitat de l'altre a casa i per la ràpida resposta quan estavem més desesperats...
Qualsevol cosa em podeu preguntar.
Zayda
:: gosset
:: gosset
Entrades: 481
Membre des de: dc. des. 09, 2009 1:48 pm

Re: Centro de desarrollo (psicomotricidad,etc)

EntradaAutor: Zayda » dc. març 25, 2015 8:03 am

Noies ahir varem anar al CDIAP i la veritat es que estit contenta....be contenta...satisfeta...
m´han dit que li veuen que si, que te un retard motriu, pero que no es ni de bon tros greu (te 13 messos) al final hem decidit deixar 3 semanas de marge, farem uns exercicis que ens han explicat, i si d´aqui 3 setmanes, no trobem cap diferencia, ara que ella ja l´ha vist, començarem a fer proves
Imatge
Avatar de l’usuari
Goli
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dv. des. 13, 2013 10:33 pm

Re: Centro de desarrollo (psicomotricidad,etc)

EntradaAutor: Goli » dl. nov. 16, 2015 9:48 am

Hola! ja fa temps que vull escriure però per una cosa o altre mai m'enrecordo.
Bé, volia comentar que el CDIAP Sants-Montjuïc per a nosaltres ha estat la salvació, és perfecte, super profesional i estem encantats! res de desastre!! ara puc fer valoració ja que la meva filla porta més d'1 any anant-hi.
La meva filla va néixer amb la clavícula trencada per tant pobreta se li va fer una espècie de " paràlisis braquial " i la pediatra del cap ens van derivar al cdiap quan la nena tenia 1 mes. Va entrar que no girava el cap cap un cantó, quan anava evolucionant per edat veiem que tenia carències i GRÀCIES A la insistencia de la fisio, avui te 13 mesos i no te cap seqüela!!!! ens han fet treballar molt i han estat a sobre fent seguiment iclús també la va visitar la logopeda perquè veien que feia cosetes rares amb la llengua i que no fos que la paràlisi hagues afectat algo.
Durant tot el tractament fisio, neuròleg, pediatra iclús escola bressol han estat lligats. Trobo que fan un seguiment bestial! Avui en dia encara hi anem i ens volen seguir visitant fins que la nena camini )
Si algú te dubtes i us puc ajudar no dubteu en escriure i si puc ajudar aqui estem! pero vamos, profesionalitat del CDIAP sants montjuïc un 10
Imatge

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::