Obsessió amb un objecte

Gatejar, caminar, correr i saltar.

gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Obsessió amb un objecte

EntradaAutor: gusiluz » dj. feb. 18, 2016 9:31 am

Bon dia,

La nostra filla de 24 mesos, sempre ha tingut la mania de portar alguna cosa a les mà (tot sovint a les dues). Solen ser joguines petites, peces de jocs de construcció, etc i porta la mateixa durant uns dies, i després "s'encarinya" d'una altra cosa i el mateix. Per anar al parc, pujar al tobagan, etc no ho deixa i això lil imita l'agilitat...

El cas és que ara li ha agafat molt fort amb un joguina que no deixa ni dia ni nit, només quan dorm que li cau i al matí ja la busca de seguida. El cas és que aquest cop li ha agafat tant fort que no la vol deixar ni per anar a l'escola, cada matí tenim un drama al moment de deixar-la perque li dic que jo li guardo i després quan la reculli li portaré, però es posa fatal, i avui inclús a casa m'ha dit que no hi volia anar.

Algú sap que li pot passar, perque té aquesta dependència d'objectes? És inseguretat?
I si us hi heu trobat, com ho vau gestionar? Se li va passar?

Comencem a preocupar-nos...
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Obsessió amb un objecte

EntradaAutor: tineta14 » dj. feb. 18, 2016 4:08 pm

Hola gusiluz! Jo crec que més aviat busca protecció, és una manera de cercar seguretat a través d'un objecte.. Evidentment que si pogués us duria a vosaltres tot el dia amb ella, però com que sap que no pot doncs ha buscat un "recurs" per buscar protecció, companyia... Que esteu moltes hores fora de casa?
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: Obsessió amb un objecte

EntradaAutor: gusiluz » dj. feb. 18, 2016 10:21 pm

tineta14 ha escrit:Hola gusiluz! Jo crec que més aviat busca protecció, és una manera de cercar seguretat a través d'un objecte.. Evidentment que si pogués us duria a vosaltres tot el dia amb ella, però com que sap que no pot doncs ha buscat un "recurs" per buscar protecció, companyia... Que esteu moltes hores fora de casa?


Que va!
Al matí va dues hores i mitja a l'escola, la resta està amb mi o amb el seu pare, sempre amb un dels dos. Jo faig mitja jornada i el pare està tota la tarda amb ella.
I quan està amb nosaltres també porta l'objecte, tant si estem jugant amb ella, com si juga sola, com si menja..., com he dit, li cau quan dorm.
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Obsessió amb un objecte

EntradaAutor: kabbisa » dv. feb. 19, 2016 8:56 am

A la llar no el podria portar? Donar-li a la professora o deixar-lo en algun lloc, una butxaca?
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: Obsessió amb un objecte

EntradaAutor: gusiluz » dg. feb. 21, 2016 7:04 pm

kabbisa ha escrit:A la llar no el podria portar? Donar-li a la professora o deixar-lo en algun lloc, una butxaca?


Si, el pot deixar a la motxilla, però ella el vol a la mà...
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Obsessió amb un objecte

EntradaAutor: kabbisa » dg. feb. 21, 2016 7:10 pm

Quina joguina és, aquest cop?
A veure si t'ajudem a trobar un altre punt de vista per a solucionar-ho
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Obsessió amb un objecte

EntradaAutor: jaruma » dg. feb. 21, 2016 8:32 pm

Quan està a la llar d'infants també ho vol a la mà? Ho pregunto perquè he treballat a llars d'infants, i quan els nens venien amb coses de casa, el més habitual era que, un cop a classe, fessin un "canvi de xip", permetéssin guardar-la a la motxilla, i no hi penséssin més.

Suposo que pel que dius no deu ser el cas.

El meu fill fa això de portar coses a les mans, però va variant al llarg del dia, i almenys de moment és fàcil convènce'l de deixar-les. M'imagino que els dóna seguretat.
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: Obsessió amb un objecte

EntradaAutor: gusiluz » dl. feb. 22, 2016 12:12 pm

kabbisa ha escrit:Quina joguina és, aquest cop?
A veure si t'ajudem a trobar un altre punt de vista per a solucionar-ho

Es un estri per jugar a la sorra, pero no te cap obsessio amb la sorra, es nomes durlo a la ma.

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::