Regal aniversari nena 2 anys

Gatejar, caminar, correr i saltar.

tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Regal aniversari nena 2 anys

EntradaAutor: tineta14 » dc. juny 08, 2016 1:07 pm

Hola!! Em podrieu donar idees? Els avis li regalen una pissarra amb guixos i també lletres imantades, nosaltres una moto/bicicleta, i la resta de família em pregunten què regalar-li... Què dirieu? Té molts contes, playmobil d'animals, algun puzzle, colors per pintar, fruites de plàstic, plastelina... I per Reis li fariem la cuineta. A veure si em doneu idees! Gràciesss!!!
Nicoleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: ds. feb. 08, 2014 9:56 pm

Re: Regal aniversari nena 2 anys

EntradaAutor: Nicoleta » dc. juny 08, 2016 1:37 pm

Hola Tineta14, no sé quin pressupost té la family però per mi, una molt bona opció són els jocs per a l'aire lliure. De casetes infantils n'hi ha des de les de lona que valen 20 euros fins a les de plàstic, de 80 o 100e. I d'altres d'enormes i més cares. Si tens espai a fora, genial. I si no, dins de casa també es pot. Comprant segons el que et convingui. O un gronxador petit. O una piscina inflable amb tobogan (al Drim n'hi ha per 40e i són divertidíssimes).
Són idees. A veure què més surt!
Per molts anys!
:-) :camio: <:-<
Avatar de l’usuari
neus10
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 7:50 am
Ubicació: Alt Maresme

Re: Regal aniversari nena 2 anys

EntradaAutor: neus10 » dc. juny 08, 2016 2:07 pm

Bones!!!

A veure, aprofitant que ja casi som a l'estiu què tal coses relacionades amb la platja/piscina: tovallola, banyador, gorra, pales/galledes, xancletes, algun vestidet per anar a la platja,....

I altres podrien ser algun joc de memòria dels personatges que li agraden (peppa, mic, patrulla canina, princeses,.....), titelles, llençols d'estiu per la seva habitació, puzzles, pintures de cara, disfresses, nines,....

Ciauuuu!!! ||*||
Imatge

Imatge
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Regal aniversari nena 2 anys

EntradaAutor: tineta14 » dc. juny 08, 2016 2:18 pm

Nicoleta, m'oblidava, la meva cosina li regala una cabanya d'aquestes que dius, de lona, és de l'IKEA!
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: Regal aniversari nena 2 anys

EntradaAutor: turuleta » dc. juny 08, 2016 3:54 pm

jo per l'anniversari del meu fill sempre demano que no li comprin joguines. en tenen masses trobo...però poden portar tot allò que vulguin i que estigui fet a mà, sigui roba, dibuixos o joguines...any were any sino ens trobarem que ja res els emociona...
Imatge
Imatge
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Regal aniversari nena 2 anys

EntradaAutor: jellwill2 » dc. juny 08, 2016 4:31 pm

Hola,

el meu fill gran no té mai prou contes. I als dos els encanta la música, en l'idioma q sigui, mainasons, pica pica, canta jocs... a imaginarium venen un reproductor de cd's a prova de nens. I també copien els balls dels dvd's de música. Ja té bici? Com han dit, jocs d'aire lliure, on pogueu jugar vosaltres tambě.
Avatar de l’usuari
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

Re: Regal aniversari nena 2 anys

EntradaAutor: illeta25 » dc. juny 08, 2016 6:46 pm

Hola!!

Veig que ja tant dit alguna cosa, la meva petita està mes o menys en aquesta edat i lo que li agrada més :

- Sorrera per el jardí / pala / rampí / galleda...
- Caseta per Jardí
- Llit elàstic
- Imants (per jugar nevera en tenim d’animals, vehicles...)
- Cuineta, per la cuineta també tenim menjar de fusta d’aquets que s’enganxen en velcro .
- Moto o Bici sense pedals
- Arc iris d’aquets de fusta apilable si encanta molt
- Bombolles de sabó
- Gomets de diferents formes i colors.
- Taula de llum
- Nina / Cotxet/
- Contes


També depèn de lo presumida que sigui raspall / pinta / clips d’algun dibuix que li agradi, collarets o braçalets o algun kit d’aquets que hi ha també assecador de cabells...

No se si te pogut ajudar amb alguna cosa! Ja ens informaras del que et regalan aixi també tindrem ideas ;-)))
Imatge
saludoalaluna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am

Re: Regal aniversari nena 2 anys

EntradaAutor: saludoalaluna » dj. juny 09, 2016 7:19 am

Hola,

Em sembla que no ho has posat ni n han fet referencia pero a partir d aquesta edat mes o menys tambe els hi agrada el lego duplo, de peces grans.

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::