Recomanacions de sabates d'hivern per nen de 30 mesos

Gatejar, caminar, correr i saltar.

jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Recomanacions de sabates d'hivern per nen de 30 mesos

EntradaAutor: jaruma » dj. des. 08, 2016 9:53 pm

Hola,

El meu fill té 30 mesos i m'està costant molt (i molts diners!) trobar-li unes sabates per aquest hivern. A l'estiu portava les típiques Victoria i anava molt còmode. Després li vaig comprar unes Nike que no pesen genys i semblen molt còmodes, però són fresques i ja fa fred. Així que li vaig comprar unes botes amb pell per dins, però li pesen massa i ara que ja no es poden tornar m'he adonat que li van justetes.

Així que vaig comprar-li unes altres, aquest cop Garvalín, que són caretes però vaig pensar que així segur que encertava. Doncs ara resulta que li han sortit com durícies als peus! Crec que són massa estretes per ell. I ja no sé què comprar-li.

Alguna recomanació? Voldria unes sabates que no pesin, que cobreixin una mica el turmell (per abrigar més), que siguin amples, toves... Per demanar...! Cap marca que compleixi aquestes característiques?

I també, com de grans els compreu les sabates? És que no vull que li tibin als dos dies, però tampoc vull que quan comencin a anar-li bé ja s'acabi el moment de portar-les!

Gràcies!
Avatar de l’usuari
Gatxàn
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dt. maig 28, 2013 6:17 pm

Re: Recomanacions de sabates d'hivern per nen de 30 mesos

EntradaAutor: Gatxàn » dv. des. 09, 2016 5:47 pm

Hola!

A veure si et puc ajudar una mica...al meu de 2 anys i mig l'hi compro sempre les Biomechanics (són caretes però de pell i donen moltíssim bon resultat, a més, són recomanades per pediatres). I llavors, de recanvi, algunes del decathlon per si de cas algun dia es mullen o s'embruten. Pel què fa a la mida jo els hi trec la plantilla i l'hi col.loco sota el peu del nen amb el mitjó i que li sobri un dit aproximadament...l'hi duren tota la temporada.
Les d'aquest hivern són aquestes:

http://www.bing.com/images/search?q=bio ... ajaxhist=0
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2122
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Recomanacions de sabates d'hivern per nen de 30 mesos

EntradaAutor: Anna Maria » ds. des. 10, 2016 5:12 am

Bones,
L'Isaac porta dues sabates, unes de nike per anar a escola i les biomecanics per la tarda i els caps de setmana (perquè a l'escola se li omplen les soles de terra i així puc rascar la terra i deixar secar). Pel que fa al fred, no és un nen de tenir mans i peus freds, a les mans fins ara no ha portat guants i als peus miro que els mitjons siguin una mica més gruixudets.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Recomanacions de sabates d'hivern per nen de 30 mesos

EntradaAutor: jaruma » dc. des. 14, 2016 5:50 am

He mirat les Biomecanics online, i són molt semblants a les Garvalín, de fet fins i tot les venen juntes, com si fossin la mateixa marca. M'he estudiat bé les Garvalín que tinc, i no veig per on poden roçar-li o ser incòmodes, semblen comodíssimes. Després de caminar li he tret els mitjons i no té cap zona rosada ni res. Però quan li pregunto, em diu que no va còmode, i noto que camina diferent.

Així que de moment anirem tirant amb les Nike, li posaré les Garvalín quan siguin estonetes curtes, i per rebaixes em sembla que comprarem unes altres tipus esportives, perquè potser és simplement que s'ha acostumat a portar-les d'aquest tipus.

Gràcies per les respostes!

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::