Tallers de psicomotricitat

Gatejar, caminar, correr i saltar.

beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Tallers de psicomotricitat

EntradaAutor: beren » dj. jul. 20, 2017 1:04 pm

Hola,

Tinc una nena de 22 mesos que té una motricitat fina excel·lent però és un desastre amb la motricitat gruixuda. És una nena sana, espavilada que a tots els controls la troben bé però pobreta és molt "torpe".
Va començar a caminar tard, amb gairebé 16 mesos i ara camina bé i aguanta distàncies llargues caminant perque no li agrada gens el cotxet. Però quan corre, ho fa sense cap gràcia, cau molt, les escales les porta fatal ... Inclús a la llar d'infants ens ho han comentat i que li aniria bé fer reforç de psicomotricitat apart de la que ells fan allà habitualment.

Coneixeu algun lloc on facin valoracions i tallers de psicomotricitat a Barcelona ciutat? Vaig molt perduda buscant informació i més ara l'estiu pel mig

Moltes gràcies
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Tallers de psicomotricitat

EntradaAutor: baldufeta05 » dl. jul. 31, 2017 8:45 am

Hola beren!
Quan he llegit el teu cas m'ha fet pensar en el meu nebot, perquè pel que expliques a ell li va passar una cosa semblant i des de la bressol també li van aconsellar fer sessions de psicomotricitat i també piscina, que potser li aniria bé també...

Els meus cunyats, que també viuen a Barcelona el van portar a un centre que es diu Leonarmi. Allà fan sessions de psicomotricitat i també piscina, tot i que m'han dit que per piscina el van portar a Can Caralleu, ja que allà sortia més car...

Et deixo la pàgina www.lenoarmi.com
I espero haver servit d'ajuda!! :ok:

Salut!!
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Tallers de psicomotricitat

EntradaAutor: beren » dv. set. 08, 2017 10:36 am

Gràcies baldufeta,

Se m'havia passat contestar-te. He mirat Lenoarmi però em queda a l'altra punta de Barcelona i amb una nena petita i un altre en camí no sé si podrem organitzar-ho per anar cap allà. Ara que tot torna a funcionar amb normalitat estic intentant trobar alguna cosa més a prop de casa, de moment continuo buscant
Avatar de l’usuari
aidil_77
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dv. maig 30, 2014 11:09 am

Re: Tallers de psicomotricitat

EntradaAutor: aidil_77 » dt. set. 12, 2017 1:58 pm

Hola!

Anava llegint el teu cas i pensava en el meu fill, té qüasi 25 mesos.

Estic interessada en trobar algun lloc on puguin millorar en psicomotricitat (saltar, gatejar, etc) a prop del Districte de Sant Marti.

A veure si tenim sort i algu ens pot orientar.
"...y sin embargo no hay pérdida que no signifique una ganancia, un crecimiento personal."

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::