Bebés escaladors

Gatejar, caminar, correr i saltar.

Avatar de l’usuari
PEDRA LLUNA
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dt. feb. 04, 2014 12:02 pm

Bebés escaladors

EntradaAutor: PEDRA LLUNA » dt. abr. 03, 2018 11:54 am

Hola mamis! No crec que em pugueu ajudar gaire però totes les idees seran benvingudes... Tinc un fill de 16 mesos ESCALADOR. Primer només pujava dret al sofà, però es que anem a més, ahir dinant a un restaurant va pujar dret damunt la taula (de la trona dret i des d'allí a la taula), puja dalt del moble (2 alçades, primer una i després l'altra), amb l'ajuda d'una cadira puja primer a la cadira i després a l'escriptori, tauleta de nit, puja al moble del menjador i li dona cops a la tele, puja damunt de la tapa de l'Wc, del bidet, de tot el que troba i si son 2 alçades millor, quan ha arribat al cim, es posa dret i comença a moure les mans i saltar, mort de la rissa. Hem probat a posar barricades per tot, però ho aparta i hi puja igual, em fa por que caigui, només ha passat 2 vegades, però perquè sempre estem alerta i cada vegada puja més amunt. Alguna idea????? :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-:
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 04, 2018 10:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::