I si es dona la volta a la nit????

Gatejar, caminar, correr i saltar.

Avatar de l’usuari
xllm
:: gosset
:: gosset
Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 9:24 am
Ubicació: Girona
Contacta:

I si es dona la volta a la nit????

EntradaAutor: xllm » dl. gen. 26, 2009 9:08 am

Hola mames del Socpetit!!!
Tinc que recorrer a l´experiencia de totes vosaltres!!!!!!
El meu fill que ara te 4 mesos i 3 setmanes es un aficionat a donar-se la volta.
Ell dorm a la seva habitacio i a la nit poso la camara per aixi controlar-lo si es desperta per donar-li el pit, o el que fagi falta.Pero ara fa uns dies que m´el vaig trobar casi girat per donar-se la volta i realment em vaig espantar pq el meu temor es,ja que es petit i no controla gaire,que s´ofegui......
ell es dona la volta amb facilitat,pero quan esta bocaterrossa, es cansa i se li cau el caparro amb la cara mirant cap en sota i em fa por que s´ofegui.aisssss!!!! ?-) ?-) ?-) ?-)

Algu s´hi ha trobat????que heu fet????

Merci maques
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: I si es dona la volta a la nit????

EntradaAutor: neuetes » dl. gen. 26, 2009 12:49 pm

Hola, xllm!

Jo també recordo que la meva filla ho feia això de tombar-se durant la nit a la edat del teu fill, però ella quan es tombava i veia que no podia tornar-se a tombar, plorava com una desesperada. Vaig llegir en algun lloc, que quan ja saben donar-se el tomb, el perill per la mort súbita ja és una mica menor a quan són tant bebés. Que quan es troben de cap per avall, ploren perque els canviis de posició o simplement tomben el cap. I amb quatre mesos, segurament que el teu nen ja aguanta el cap i l'inclina el cap amunt quan està de panxa a terra.
Jo feia servir aquells coixins que serveixen per que dormin de costat i no es tombin. Quan la possava al llit, la possava de costat amb un coixí a cada costat.
T'aconselleria que l'anessis controlant, posant-lo a dormir de costat o panxa amunt i si encara li dones el pit i t'has d'aixecar per les tomes nocturnes, doncs el vas mirant a veure que fa. Jo no li donava el pit però sempre que em desvetllava l'anava a veure que feia i casibé sempre la trobava cap per avall dormint com una marmota i jo, tossuda, la tombava de costat.
I per jugar, posa'l de panxa a terra (amb tu vigilant) i estimula'l amb alguna juguina que li agradi. Així reforçarà la musculatura del coll i del cap i deseguida aprendrà a aixecar el cap.
Pensa que aquesta situació aviat canviarà, perque de la mateixa manera que ha aprés a donar-se el tomb cap per avall, aviat apendrà a donar-se el tomb cap per amunt. I allavors ja no hi ha perill.
Ara la meva filla té 10 mesos i cada vegada la trobo d'una manera diferent al llit: cap per amunt, cap per avall, de costat, a l'altra punta del llit, fins i tot un dia la vaig trobar semi-assentada, arropenjada als barrots!!! increible.
I ja no em preocupa com dormi.

Salut!
Avatar de l’usuari
Carme74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

Re: I si es dona la volta a la nit????

EntradaAutor: Carme74 » dl. gen. 26, 2009 5:44 pm

La nostra pediatra ens va dir que no ens havíem d'amoïnar, perquè si ella mateixa es donava la volta panxa avall, també sabria tornar panxa enlaire. La veritat és que no podia estar pendent d'ella tota la nit, ni girar-la cda cop perquè se'm despertava.
Estigues tranquil·la, eh?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
xllm
:: gosset
:: gosset
Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 9:24 am
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: I si es dona la volta a la nit????

EntradaAutor: xllm » dl. gen. 26, 2009 7:08 pm

ostres merci!!!!es que aquesta situacio es de les uniques que em fan una mica de canguelis ara mateix.....
tinc un nino que li posava al principi que servia per pos-lo de costat ,li provare de posar akesta nit!!!!aviam que tal

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::