"mama....tinc pipí!"

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: "mama....tinc pipí!"

EntradaAutor: mireiafor » dt. juny 15, 2010 1:23 pm

Gràcies a totes per els ànims, a la llar ahir s'ho va fer a sobre i avui ha fet un pipi a la gibrella al cole. El darrer que va fer a la gibrella va ser també al cole... Estic ben confusa :ufs:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: "mama....tinc pipí!"

EntradaAutor: isa » dt. juny 15, 2010 2:50 pm

Nea mireia i què t'han dit al cole, les mestres? Normalment elles hi tenen més ull, no? vull dir que et sabran dir si aneu pel bon camí! Què hi diuen de que se l'aguanti?
Noia, és un patir....t'entenc, aquí estem, ves passant el parte que les penes es comparteixen i queden petitooooones. :love:
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: "mama....tinc pipí!"

EntradaAutor: mireiafor » dc. juny 16, 2010 7:26 pm

NENES, NENES, NENES, NENES!!!!! Que sembla que això avança :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) !!!!!!!

Des d'ahir dimarts l'Èric fa el pipi i la caca a la gibrella al cole i a casa!!! També s'ho fa als bolquers de la nit i la migdiada però aìxò ho trobo normal :ok:

Aquest migdia se li ha escapat un a casa però tampoc m'amoïna, a mi no em cal que ho faci perfecte, només volia veure una evolució per petita que fos i aquí està!!! A les dues setmanes exactes el molt bandarra ha començat a agafar la idea >.-<: >.-<: >.-<:

Ara l'única cosa que vull mirar és que al cole sembla que ho porta millor que a casa, suposo que és normal per les rutines, per els altres nens... però bé, això ja és una cosa d'anar millorant, el problema gros sembla que ja no és tan gros ;-) (no m'atreveixo a dir que ja està solucionat)

I qui millor que vosaltres per compartir l'alegria?? Vosaltres que m'heu aguantat les neures i desesperacions :-()-) :-()-) :-()-)!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

Re: "mama....tinc pipí!"

EntradaAutor: carpe diem » dc. juny 16, 2010 8:51 pm

MOLT BÉ, ERIC!! >.-<:
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: "mama....tinc pipí!"

EntradaAutor: isa » dc. juny 16, 2010 8:57 pm

YUUUPIIIIII MOOOOOLTTTT BÉEEEEE!!! :globus: :globus:
Mireia nena, quina alegria, aixxx que guai, una passeta endavant, ni que sigui petitona, que per cert, jo trobo que és una passeta gran!!!
Que guai, em fa ilu per vosaltres, avui hi he estat pensant a la feina! :love:
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
itzel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1782
Membre des de: dj. juny 07, 2007 12:06 pm

Re: "mama....tinc pipí!"

EntradaAutor: itzel » dc. juny 16, 2010 10:06 pm

Molt be Eric, quina ilusió! jo també vull......
La Noa segueix sense voler saber res de la gibrella i això que segueix despertant-se completament seca pel matí però no vol de cap manera ni al water ni a la gibrella....
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

Re: "mama....tinc pipí!"

EntradaAutor: carpe diem » dj. juny 17, 2010 11:41 am

Tranquila Itzel, la Noa encara es petita no?
Mira el Pau tot just fa 2 setmanes que controla bastant, te 2 anys i 10 mesos i en fa 3 que vam començar...
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: "mama....tinc pipí!"

EntradaAutor: mireiafor » dj. juny 17, 2010 1:37 pm

Ai ai ai, que ningú pot entendre milor el que es passa que algú que també hi està passant oi???

A les que ja ho teniu ben lligat: FELICITATS!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

A les que encara no veieu la llum: ÀNIMS!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

A les que esteu com jo a la meitat del camí: ELS NOSTRES PEQUES NECESSITEN MÉS AMOR QUE MAI!!!! :-)(-: :-)(-: :-)(-:

I moltes gràcies per els vostres ànims, a mi també em fa molta ilusió :p-) :p-) :p-) :p-)

De moment continuem en el bon camí, tots els pipis d'ahir a la tarda, el vespre, el matí i el migdia a la gibrella. Després quan el poso a dormir amb el bolquer també en fa però de seguida que es desperta em demana que li tregui el bolquer perquè li deu molestar :-D :-D , i apa anar fent :camio: :camio:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: "mama....tinc pipí!"

EntradaAutor: marta_mum » dj. juny 17, 2010 5:21 pm

nosaltres demà comencem, ai quina por!!
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: "mama....tinc pipí!"

EntradaAutor: mireiafor » dv. juny 18, 2010 2:10 pm

Eoooo Martamum FORÇA!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

Re: "mama....tinc pipí!"

EntradaAutor: carpe diem » dt. juny 22, 2010 8:47 pm

Com van aquests petits pixaners?

Què fa l'Eric? Alguna més ho ha provat?

Nosaltres anem bé, dies de tot, però si mirem enrere la cosa ha avançat molt
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: "mama....tinc pipí!"

EntradaAutor: marta_mum » dt. juny 22, 2010 10:29 pm

doncs mira nosaltres vam començar divendres i el diumenge ho vam deixar córrer, ara us posaré una foto que veureu perquè fa servir l'orinal la Marta he he

ho intentarem al juliol un altre cop quan estiguem a un camping o a una casa rural o així.

potser no es veu prou bé però el va omplir de barrufets :-D
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: "mama....tinc pipí!"

EntradaAutor: ametista » dt. juny 22, 2010 11:47 pm

:-D :-D :-D
per cert, està guapa guapaaa :love:
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

Re: "mama....tinc pipí!"

EntradaAutor: carpe diem » dc. juny 23, 2010 9:51 am

Si, sembla que li agrada ;-)
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: "mama....tinc pipí!"

EntradaAutor: mireiafor » dc. juny 23, 2010 11:47 am

Homeeeeeeeee!! és que de sempre la gibrella ha estat la casa ideal dels barrufets ;-) :-D >.-<: !!!! I sí que es veu ben guapa la Marta, i molt gran!!

Nosaltres estem igual que fa uns dies, la majoria dels pipis i caques a la gibrella, i algun "escape", però vaja a mi em sembla que el tema està molt encaminat i ara ja només és qüestió de temps. De fet l'altre dia PER PRIMERA (I ÚNICA :r) :r) :r) :r) ) VEGADA l'Èric em va demanar el pipi!!!! Com és de poques paraules (com tots els homes :-D :-D ) només va dir MAMA A PIPI, i jo de seguida és clar el vaig seure a la gibrella i ell de seguida es va pixar, no m'ho podia creure!! No s'ha repetit, però ja es veu que comença a entendre com va la cosa...

I vosaltres??
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: "mama....tinc pipí!"

EntradaAutor: marta_mum » dc. juny 23, 2010 5:20 pm

gràcies pel piropiluus, si que és reguapa la marta si! :love: :love: :love:

Ole per l'Èric, que ja casi casi ho té, i ole per la paciència de la mama!!! :-D :-D :-D
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

Re: "mama....tinc pipí!"

EntradaAutor: carpe diem » dl. juny 28, 2010 7:36 pm

Com ho porteu noies?

Nosaltres regular altre cop... fa 2 o 3 dies que el Pau torna a tenir escapes :-:)
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: "mama....tinc pipí!"

EntradaAutor: mireiafor » dl. juny 28, 2010 8:23 pm

Ho diré amb la boca petita i la veu ben fluixeta: avui és el primer dia en que l'Èric no s'ha fet ni un pipi a sobre. I ahir vam anar a un chiqui-park a una festa i vam aconseguir que fes pipi al lavabo (primer cop que no feia servir la gibrella). Jo crec que pinta bé :p-) :p-) :p-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

Re: "mama....tinc pipí!"

EntradaAutor: carpe diem » dl. juny 28, 2010 8:54 pm

Molt bé :ok:
Veus? ja ho va enganxant... >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: "mama....tinc pipí!"

EntradaAutor: mireiafor » dl. juny 28, 2010 9:29 pm

Glups!! Ara el meu home diu que no és el primer dia que no es fa res a sobre... és possible que se m'hagi oblidat una fita així???? :-:) :-:) :-:) :-:)
Imatge

Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::