Migdiada, fins quan??

Els bolquers, el xumet..

madrona
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Migdiada, fins quan??

EntradaAutor: madrona » dj. oct. 08, 2009 3:35 pm

Hola

Estàvem discutint en un altre post el tema de triar escola, i veig que un punt important que cal tenir en compte és que alguns coles a P3 ja no fan migdiada.

La pregunta és: fins quan han fet migdiada els vostres fills?

La meva quan comenci P3 encara no tindrà els 3.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Guita
:: girafa
Entrades: 2349
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
Ubicació: Baix Montseny
Contacta:

Re: Migdiada, fins quan??

EntradaAutor: Guita » dj. oct. 08, 2009 3:57 pm

Mira el meu gran amb 2 anys va dir que prou dormir. NO hi havia manera i ja a partir de llavors es va acabar.
El meu també quan faci P3 començarà amb 2 anys i 8 mesos i penso que aquell agost potser ja li treurem (si ell no ho ha volgut abans...)
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
martad
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. set. 14, 2009 9:56 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: martad » dj. oct. 08, 2009 10:24 pm

Hola

Suposo que depèn del nen. Els meus han començat P3 al setembre i a la seva escola fan migdiada.
Jo ho agraeixo perquè sense migdiada tenen un mal humor a la tarda i van super cansats.
Suposo que és un tema de rutina, els meus si estan molt esverats no dormen però si estan tranquils a casa , ho demanen ells mateixos. La nostra intenció és continuar fins que en tinguin quasi 4 que és quan començaran P4 i llavors ja no en faran. zz:- zz:-) )
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dv. oct. 09, 2009 7:42 am

martad ha escrit:Hola

Suposo que depèn del nen. Els meus han començat P3 al setembre i a la seva escola fan migdiada.
Jo ho agraeixo perquè sense migdiada tenen un mal humor a la tarda i van super cansats.
Suposo que és un tema de rutina, els meus si estan molt esverats no dormen però si estan tranquils a casa , ho demanen ells mateixos. La nostra intenció és continuar fins que en tinguin quasi 4 que és quan començaran P4 i llavors ja no en faran. zz:- zz:-) )

A l'escola on jo treballava la migdiada pels de P3 era sagrada, penso que amb 2 o 3 anyets encara és necessària...lo ideal sería que hi hagués la disponibilitat de fer-la i els pares poguessin triar, no? Si el nen a casa no en fa, doncs cap al pati, però el nen que necessita dormir una estona, doncs a dormir!
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
mireiafor
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dv. oct. 09, 2009 7:46 am

Cada nen és un món, la meva filla gran des de l'any i mig va dir que la migdiada la fes jo o sigui que quan a P3 els posaven matalassos per dormir ella s'hi estirava com si fos un joc però de dormir nanai. En canvi conec el cas d'una amiga que a P4 el seu nen encara necessitava dormir i al primera hora de la tarda la senyoreta el deixava posar el cap una estona a la taula i es dormia allà mateix!!!
Imatge

Imatge
madrona
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: madrona » dv. oct. 09, 2009 9:44 am

Doncs al veritat és qeu seria idela que cada família pogués triar si fer-la o no.
Jo estic convençuda que al setembre del 2010 la meva encara en farà (ara si la deixa dorm 3 hores!!!!)
Vaja que em a venir un problemaaaaaaaaaa!!!!!!!
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dv. oct. 09, 2009 10:51 am

Jo vaig anar a una conferència del Carlos González, i deia que els nens haurien de fer migdiada fins als 5 anys, perque així a l'anar menys cansats a dormin tenien menys malsons i menys terrors nocturns, que es veu que cap als 3/4 anys en començen a tenir.
riglesias
:: peixet
:: peixet
Entrades: 275
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 5:06 pm

EntradaAutor: riglesias » dc. nov. 25, 2009 3:01 pm

Els meus tenen dos i mig i encara la fan, jo trobo molt important que la facin, pero no se si a P3 no la fan no se que farem.... ?-) ?-)
Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::