FINS QUAN???

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

FINS QUAN???

EntradaAutor: Irina80 » ds. gen. 23, 2010 9:24 am

Hola a totes!!!!

Fa dies que tinc una pregunta tonta i la veritat és que no sabia on posar-la :content:

-Fins quan heu fet servir el canviador??? i si no el canvieu al canviador, on ho feu??? sembla una tonteria, però nosaltres tenim un canviador-calaixera, i tenim totes les cremetes i tal als calaixos, i la veritat és que ens és molt pràctic, però ara comença a ser molt gran i la veritat és que no és el més segur... ell està enorme i es belluga moltíssim!!!
Alguna idea???
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
bufOna
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 8:10 pm

Re: FINS QUAN???

EntradaAutor: bufOna » ds. gen. 23, 2010 9:40 am

Ostres doncs jo l'altre dia pensava el mateix...

I vaig arribar a la conclusió que aguantarem fins que ja no porti bolquer... Que suposo que serà un anyet més...
Tot i que si que és verita que ja li pengen les cames....

Nosaltres tenim un moble cambiador d'Ikea, aquell que és blanc i que després pots treure l'accessori cambiador i es transforma en estanteria... I la veritat és que ara ja hi queda una mica encaixonada...

Però és que si no... és el que tu dius... Quina és l'alternativa? De vegades agafem els trastets i anem al nostre llit... Però allà encara es descontrola més...
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: FINS QUAN???

EntradaAutor: Irina80 » ds. gen. 23, 2010 9:46 am

Exacte BufOna! és que quan el canviem a sobre d'un llit comença a rodar, i només vol marxar! en canvi al canviador ell sap que no pot gatejar ni marxar (que no vol dir que s'hi estigui quietet, ni molt menys!!!)

Alguna altra idea?
Gràcies!!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: FINS QUAN???

EntradaAutor: neuetes » ds. gen. 23, 2010 10:24 am

Jo tinc un convertible i li canvio els bolquers al canviador del convertible.
Suposo que primer li treurem els bolquers aquest estiu, que ja tindrà més de dos anys i quan ja ho tinguem superat, farem el canvi de llit.
No s'ha estat quieta mai per canviar-li el bolquer o per vestir-la, i també va durar una temporada que li cambiava el bolquer al llit nostre.
Per distreure-la, sempre tinc joguines o coses que sé que li agraden al calaix del canviador. També em funciona bastant bé cantar-li cançonetes: la del Gegant del Pi no falla mai!!
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: FINS QUAN???

EntradaAutor: juliet » ds. gen. 23, 2010 2:19 pm

ostres!jo també estic com vosaltres, pensant a veure òn el puc "reinstalar" per canviar-lo. El canviador ja li queda petit i al nostre llit doncs se'm fuga a la mínima i canviar-lo és com "missión imposible"!!!
La meva filla gran que té 4 anys va aguantar tranquil.lament al canviador fins als dos anys llarguets...que va ser quan ja no portava bolquers i la vestia al llit, ella però era petitona, però el Roger amb 16 mesos ja para el mateix bulto que ella als 2 i mig!!!!i clar, ara em trobo com vosaltres que no trobo cap manera còmode per mi i segura per ell de canviar-lo. A veure si algú ens pot "il.luminar" amb alguna idea!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
floreta1
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dt. maig 27, 2008 9:03 am

Re: FINS QUAN???

EntradaAutor: floreta1 » ds. gen. 23, 2010 2:30 pm

Nosaltres estem igual.

A mi em va molt bé el canviador perquè no m'haig d'ajupir, mentre pugui, l'utilitzaré...
Imatge
Avatar de l’usuari
NURI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 517
Membre des de: dt. maig 20, 2008 9:43 am
Contacta:

Re: FINS QUAN???

EntradaAutor: NURI » ds. gen. 23, 2010 7:58 pm

La Laia la vaig cambiar el cambiador fins venve els 2 anys i mig i poder mes, cuan la vaig cambiar el llit gros la vaig començar a vestir alla ja no portava ni bolquer, si el cambiador es fort i sobretot i es moble perfectamemt fins el dos anys pessats
Imatge
Imatge Notes:
Avatar de l’usuari
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: FINS QUAN???

EntradaAutor: Irina80 » dg. gen. 24, 2010 8:37 pm

Gràcies a totes!!!!
Intentarem aguantar al canviador fins que el passem al llitet sense baranes,... o fins que poguem!
Petons**********
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Re: FINS QUAN???

EntradaAutor: cuqueta » dc. gen. 27, 2010 1:00 pm

Hola mamis!!

Alguna de vosaltres ha utilitzat o utilitza el canviador amb banyera a sota? naltres tenim el de Jané i va de conya per rentar-li el culet amb l'aigua de l'aixeta (el tenim al davant del lavabo), pero vaig llegir una enganxina que porta i posa que es pot utilitzar màxim fins als 12 mesos...no se'm desmontarà no?? perquè em moro?? i les que canvieu al damunt del llit com ho feu, teniu una palanganeta amb aigua, directament toallitas??

gràcies
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: FINS QUAN???

EntradaAutor: neuetes » dc. gen. 27, 2010 3:04 pm

Jo tenia la mateixa banyera que tu, la de la Jané i com que la meva nena es menudeta la vaig fer servir fins que tenia uns 8 mesos mes o menys.
Quan ja tenia uns 8 mesos i quan tenia que canviar-li el bolquer ho feia a la velocitat de la llum!!! i amb un munt de ninos i històries preparades perque estigués distreta. El problema d'aquestes banyeres-canviador és que són molt inestables i a la que el nen es mou una mica tot balla, per això diuen fins als 12 mesos.
I la veritat és que anava molt bé perque al ser de plàstic tot amb una passada ho tenies tot net. I ara que ho veig amb perspectiva trobo més lògic que un canviador per bebes estigui al lavabo i no a la habitació. Nosaltres també ho teniam al davant de la pica del lavabo i amb els mini-lavabos d'avui en dia, només estiva el braç i ja tenia aigua corrent de l'aixeta per rentar-li el culet.
Ara quan li canvio el culet al canviador del convertible, quan porta caca li rento amb una esponja i una palanganeta que l'omplo al moment i si porta només pipi, doncs amb les tovalloletes.

Aixó depèn de com ho vegis.
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Re: FINS QUAN???

EntradaAutor: cuqueta » dj. gen. 28, 2010 7:53 am

Gràcies Neuetes!!!

Tens tota la raó en que són una mica inestables aquests canviadors, jo sempre li tinc una cama o braç agafat perquè no me'n fio ni un pèl.
El que passa es que el Marc té la pell molt sensible i si li faig el canvi del panyal amb tovalloletes per sistema se li posa molt vermell, i clar tenir que anar tot el dia amb la palanganeta amunt i avall és un engorro...aissss, de totes maneres hauré de fer un pensament i començar a fer-ho perquè ja li surten els peus del canviador :anec:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::