MAMIS que espereu el segon amb un petit que no va a la LLAR

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

MAMIS que espereu el segon amb un petit que no va a la LLAR

EntradaAutor: crissie » dv. oct. 21, 2011 6:24 pm

HOla noies,
El Xavi va a la llar d'infants de 8 a 12..La qüestió és que hi va anar 15 dies i després ha estat malalt 20 dies (amb ingrés a l'hsopital de regal :ufs: )...Vaig esperar que no tingués ni un sol moc per tornar-lo a dur i ens ha durat 4 dies que ja torna a estar malalt...TOTAL! que em plantejo molt seriosament esborrar-lo...
Jo en un principi no el volia poirtar fins l'any que ve, pe`ro com que estic prenyi la family (el pare inc´lòs) va fer pressió pq el portés...i clar, tenint en compte que treballo de nit i descanso molt poc vaig pensar que potser era una bona idea i els vaig fer cas...

La qüestió és...Les que teniu nens petits molt seguits i no heu portat al "gran" a la guarde...com us ho heu fet? ha estat molt caotic, algun consell? Com ho feieu per fer-los dormir les migdiades? POdieu dedicar-vos als dos a l'hora? I sense ajuda? (pares i sogres treballen i no em puc permetre una noia)... o pel contrari em recomaneu que no borri al gran de la llar?

Gràcies sols :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: MAMIS que espereu el segon amb un petit que no va a la LLAR

EntradaAutor: nurdeu » dv. oct. 21, 2011 6:36 pm

Crissie, el Nil i el Bernat no es porten tan poc com es portaran els teus, es porten dos anys i mig encara no, però quan va néixer el Bernat el Nil no anava a la llar, i la veritat és que estic molt contenta de com me n'he sortit!! Amb el segon ja saps més de què va el tema, i com a mínim jo em sentia més segura en tot, quan va arribar el dia de quedar-me sola m'ho muntava per sortir cada dia, anar al parc, tenir una estona per tot.

Ara, també t'he de dir que el petit no ha rebut tantes atencions com va rebre el Nil, ha estat una mica més "abandonat" per dir-ho d'alguna manera. A mi m'ha anat molt bé tenir unes rutines molt estables, i aprofitar totes les estones que dorm i dormia el Bernat per estar pel Nil.

Hi ha hagut èpoques de molts gelos, somatitzats sobretot a la nit, no et sabria dir si hagués sigut igual o no anat a la llar, però bé, en definitiva, que podem amb tot!!

La part més negativa, per mi, ha sigut quan per exemple m'ha dit la gent: apa, aquest si que els deus estar disfrutant, oi? i jo sincerament sempre els hi responia que l'hagués disfrutat més si el Nil hagués estat al cole, però per això que et deia que he hagut de deixar-lo moltes vegades per estar pel Nil, no li podia donar el 100% del meu temps. Tot i així no canvio res!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Re: MAMIS que espereu el segon amb un petit que no va a la LLAR

EntradaAutor: MIRJAN » dv. oct. 21, 2011 7:49 pm

Jo he de dir que la Nurdeu és una super campeona!! quan et vaig coneixer i estaves amb els dos, em va impressionar perquè jo ho vaig portar fatal, necessitava que el pare estigués per la gran per poder atendre la petita, i quan em vas dir que tu et passaves el dia sola amb els dos, vaig flipar! però ole ole eh??
En el meu cas, la gran tenia mooooolt gelos, i estava TOT el dia a sobre la petita, literalment a sobre, i era un continu de, Jana vigila, no l'apretis, amb compte, fes-li fluixet... vaja, un no viure, ni ella ni jo ni la petitona!
En fi, jo la tenia a la llar però la peque va neixer al juny, així que vam passar l'estiu els quatre! i no se que hagués fet sense el pare que s'ho va poder arreglar i va estar molt de temps amb nosaltres, entre la paternitat, les vacances i dies que es va agafar.
Aviam, suposo que dependrà de cada nen, si és més tranquil·let, la intensitat dels gelos, etc... però jo, no el treuria de la guarde!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: MAMIS que espereu el segon amb un petit que no va a la LLAR

EntradaAutor: nurdeu » dv. oct. 21, 2011 8:00 pm

Jajajaja Mirjan, què exagerada!!! Una fa el que pot!! El Nil és molt absorbent i no sap estar mai tranquil, però el vaig viciar molt als dibuixos, jejejeje. I encara és ara que li he d'anar dient que no li faci mal, que vigili, que vagi amb compte, però em sembla que això ja durarà molt temps!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

Re: MAMIS que espereu el segon amb un petit que no va a la LLAR

EntradaAutor: tolinso » dv. oct. 21, 2011 8:21 pm

no es exactament el mateix, pero ultimament es parlava d'aixo en un altre post, per si t'interessa :ok:

viewtopic.php?f=15&t=25321

nomes dir-te una cosa, i es que tinguis paciencia perque el primer any de llar es complicat, perque ho pillen tot :ufs: , pero que vaja, si no ho pilla ara ho pillara quan hi torni a anar. Jo en el meu cas em veuria incapac de tenir la Julia a casa i no sentir-me malament. Si l'Helena ens surt igual de demandant que la Julia, aixo implicara tenir-la al pit tooooot el dia, i la Julia no crec que ho porti gaire be, aixi que ni m'imagino estar tot el dia amb les dues tota sola :-:)
Avatar de l’usuari
marta sfdc
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dl. abr. 21, 2008 10:28 am
Contacta:

Re: MAMIS que espereu el segon amb un petit que no va a la LLAR

EntradaAutor: marta sfdc » dv. oct. 21, 2011 9:56 pm

Hola
aqui una altra que te els dos a casa, com ho porto? ho porto...jajajaja no hi ha mes remei, hi ha dies bons dies dolents i dies....que no se com descriure-ls. Estic sola amb ells fins les 7 de la tarda .
Aixó que diueu que el segon no li pots fer tant de cas es cert asobre la Jana esta molt gelosa ultimament i casi no puc tenir en braços al petit,..el pit li vaig donar durant un mes o aixi i la resta he estat amb el tira-llets per poder tenir mes esrtona per estar amb la gran. La llar, ja per un any que li queda, que començi el cole. Tema feines de casa i aixo a vegades li deixo una tarda la gran al meu pare i jo amb el petit a casa faig tot correns, o bé amb els dos per aqui com puc..
Les nits son molt llargues la Jana no dormla nit sencera encara es desperta molt sovint i desperta al petit...i quan no es aixi al reves el petit desperta a la gran... en fi PACIENCIA no em queda un altre.

:ok: :ok: :ok:
Imatge
Jana
Imatge
Joel

Imatge
Avatar de l’usuari
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Re: MAMIS que espereu el segon amb un petit que no va a la LLAR

EntradaAutor: Violeta » dv. oct. 21, 2011 10:09 pm

Crissie! :--/)

Com saps, estic en la mateixa situació que tu...el Jan ha començat la llar aquest any, de moment ha passat una laringitis (una setmana a casa) i avui no l'he dut pq té febre i crec que li ronda una gastroenteritis...ha anat poc a l'escola però s'ho passa taaan bé!! que quan es posa malalt em sap greu que no hi vagi perquè em diu "cola, cola!!!" (escola).

Però bé, a mi ja em van dir que el primer any d'escoleta seria una setmana a l'escola i una a casa, que ho agafaria tot i que això els anava bé per immunitzar-se i crear defenses. Jo he pensat que si ho ha d'agafar tot i els nostres petits han de néixer al març (quan se suposa que ja remeten les "itis") potser millor que ho agafi ara que podem estar per ells quan estiguin malalts i no tenim cap patufo demandant a sobre...

A part d'això, el que ja t'ha dit algú, pensa que quan el patufet neixi t'anirà molt bé dedicar-li tot el temps mentre el Xavi està a la llar, així el Xavi farà vida normal, i quan arribi a casa, doncs te les empesques per deixar el petit amb la teva parella i li dediques totes les atencions que puguis al Xavi. Jo és que no em veig amb els dos a casa! :-:)

No sé, jo també reconec que penso així perquè el Jan disfruta moltíssim a la llar, i sé que està súper ben cuidat, la seva educadora és un sol i els ho fa passar pipa! no sé si el Xavi ja ho porta millor, està clar que si el Jan plorés cada cop que hi va el plantejament seria diferent...
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: MAMIS que espereu el segon amb un petit que no va a la LLAR

EntradaAutor: Yaiza202 » ds. oct. 22, 2011 6:58 am

Hola Crissie.

Mira les meves es porten dos anyets, i la gran mai va anar a la llar d'infants, la veritat esque no va ser gens difícil tindre a les dues nenes a casa, obviament dos donen mes feina que un, pero ja veuras que es molt facil, sempre hi ha moments de desespero, perque el bebe plora, el gran també vol atenció, pero tu tranquila tot necesita un proces d'adaptació, pero no fagis cas de portar-l'ho a la guarde, a mi m'ho van dir i vaig preferir deixar a la nena a casa, ja que ho veia una mica cruel que quan neixes la seva germaneta ella tingues que anar a la guarde, si mai no habia anat, volia que s'adaptes al 100% amb la seva germaneta
xaviaska
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dc. set. 28, 2011 4:28 pm

Re: MAMIS que espereu el segon amb un petit que no va a la LLAR

EntradaAutor: xaviaska » ds. oct. 22, 2011 9:12 am

Yaiza202 ha escrit:Hola Crissie.

Mira les meves es porten dos anyets, i la gran mai va anar a la llar d'infants, la veritat esque no va ser gens difícil tindre a les dues nenes a casa, obviament dos donen mes feina que un, pero ja veuras que es molt facil, sempre hi ha moments de desespero, perque el bebe plora, el gran també vol atenció, pero tu tranquila tot necesita un proces d'adaptació, pero no fagis cas de portar-l'ho a la guarde, a mi m'ho van dir i vaig preferir deixar a la nena a casa, ja que ho veia una mica cruel que quan neixes la seva germaneta ella tingues que anar a la guarde, si mai no habia anat, volia que s'adaptes al 100% amb la seva germaneta


Estic totalment d'acord amb el que dius! Jo també sóc del teu parer; encara no m'he vist amb la situació, però gairebé segur que és el que faria quan m'arribi el moment!
-|-;-|- ||*|| Imatge
Avatar de l’usuari
thankyou78
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 10:13 am

Re: MAMIS que espereu el segon amb un petit que no va a la LLAR

EntradaAutor: thankyou78 » ds. oct. 22, 2011 12:33 pm

Holaa!. Doncs en el meu cas el més dur van ser els tres primers mesos, perque el gran va agafar una gelosia bastant forta del petit, i estava una mica desesperada i cansada, molt pendent del gran i amb una mica de remordiments per no poder atendre tant el petit com jo volia. Aleshores la meva sogra es va quedar al gran unes hores dos dies per setmana, de 8h a 16h durant el maig i el juny i suposo que gràcies a això i en haver passat un temps des del naixament tot va millorar molt, i vaig gaudir molt amb els dos. Ara el gran va a l'escola des de mitjans de setembre, i t'haig de dir que sí que es nota i vaig més tranquil.la, però no me'n penedeixo de haver-los pujat durant mig any als dos a casa. I entre ells s'estimen molt, però com diu la nurdeu sempre s'ha de vigilar, pq el gran de vegades té algun puntet de gelosia amb el petit.

En el meu cas el gran quan va nèixer el petit no havia anat mai a la llar, pel q tot i q hi ha gent q m'ho va suggerir no vaig veure oportú fer-li passar per tants canvis.

No sé molt bé que recomanar-te, però en tot cas aquí tens la meva experiència, a veure si et serveix :p-)
Pots seguir les nostres aventures nòrdiques a: http://mariposasnordicas.blogspot.com

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Gerginag
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. jul. 08, 2010 3:50 pm

Re: MAMIS que espereu el segon amb un petit que no va a la LLAR

EntradaAutor: Gerginag » ds. oct. 22, 2011 5:33 pm

Hola,
Jo estic igual que tu, en Jan ha de neixer al novembre i en LLuc té 19 mesos. Va a la llar desde setembre de 9 a 13h,perquè jo estic de repós absolut i amb una ganes de parir... Des de que va començar ha agafat tots els itis, amb una setmana a casa i l'altre a la lllar i així anem fent, a sobre no va gens content al "cole".
La veritat és que ens hem plantejat tenir-lo a casa, peró no em veig capaç. Recordo el primer mes i mig de lactància on jo era una zombiee i penso que no els podré atendre a tots dos. El meu home de vegades no arriba fins les 22h, així que ja veus. A les tardes, tinc l'ajuda de la sogre tres dies a la setmana un parell d'horetes, perquè encara treballa.
Així que en LLuc haurà d'anar a la LLar i quan es posi malalt ja m'ho faré com podré.
Única cosa que em fa por són els virus que portarà a casa, per repertir-los per en Jan. :ufs:
LLoguem casa de poble a Blanes i pis a LLança : viewtopic.php?f=61&t=30010
Avatar de l’usuari
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Re: MAMIS que espereu el segon amb un petit que no va a la LLAR

EntradaAutor: crissie » ds. oct. 22, 2011 7:26 pm

Moltissimes gracies per les vostres experiencies :-()-) :-()-) :-()-)
La veritat e´s que no pateixo pels canvis ja que el petit/a no naixerà fins Mar´ç, o sigui que en principi no tindria pq relacionar Petit/guarderia, que si el segueixo portant al març ja estaria acostumat...

Per tema ajuda, com us he dit, m'és impossible tenir-ne...NO n'he tingut fins ara i no crec que la cosa canvii...

Aix...Segueixo molte mbolicada però m'ha ajjudat molt llegir-vos...Ja us explicaré :love:
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Avatar de l’usuari
festuc
:: poltre
:: poltre
Entrades: 659
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 10:21 pm

Re: MAMIS que espereu el segon amb un petit que no va a la LLAR

EntradaAutor: festuc » ds. oct. 22, 2011 8:24 pm

Reina!!! Doncs jo de tu no treuria al Xavi de la guarde...clar que això és una decisió molt personal i que heu de valorar vosaltres...Però pensa que és normal que el Xavi ho agafi tot...El primer any de guarde és durillo...xo ho han de passar...ja que tard o d'hora haurà d'anar, o a la guarde o a l'escola, i dp tb ho passarà. Pensa que ara tens temps fins el març pq el Xavi "s'adapti" al 100%...Pensa que quan neixi el peque aniras molt més de bòlit i cansada...i si el Xavi va a la guarde almenys podras "descansar" una mica més (quan el bebe dormi, etc) i gaudir d'ell molt més...

Jo en el meu cas el Jan va només 3 hores a la guarde, de 9 a 12h, xo 1-2 mesos abans de que néixer la peque l'apuntarem a dinar i l'anirem a buscar a la tarda. Pq no associi l'arribada de la germaneta amb que es queda més estona a la guarde, xo penso que amb el bebé ja aniré de bòlit com per tenir el Jan tb per allà...a més...ell s'ho passa genial a la guarde, així que no serà pas cap problema per ell (això espero!).

Petunets!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Re: MAMIS que espereu el segon amb un petit que no va a la LLAR

EntradaAutor: crissie » ds. oct. 22, 2011 8:47 pm

Hola FESTUC!!!!!!!!!!!!!!1
A veure, sé que tard o d'hora el Xavi haurà de passar pel moment "virus", el que jo trobo és que hi haurà molta diferència quan es pugui comunicar...quan es pugui queixar, quan pugui dir-me el que li passa, o si li fa mal alguna cosa...EL que em fa cosa d'ara mateix és que no em pot explicar res...I l'any que ve, doncs ja serà més gran i ja em podrà dir el que li passa...i només per aquest fet ja fa que m'ho replantegi tot. Com saps va estra ingressat i li van fer un serie de proves "invasives", com epr exemple una gammagrafia que s'hauria pogut evitar si hagués pogut dir que "no li feia mal el braç"...

El que em tira enrere és el que tu dius...és el "poder amb tot"....ara mateix amb l'etapa que està passant el Xavi estic saturada...i m'espanta tenir el proper i veure'm sobrepassada i no sentir-me capaç de poder-ho fer...

Gràcies pels teus consells guapi :content: ja t'explicaré-...JAJAJAJAJAJA :-:)
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Avatar de l’usuari
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

Re: MAMIS que espereu el segon amb un petit que no va a la LLAR

EntradaAutor: heaven25baby » dg. oct. 23, 2011 5:38 pm

Jo tinc 2 nens (nena i nen i es porten 20 messos nomès). La gran mai anat a la llar i quan va nèixer el petit ens va costar una miqueta agafar rutines i tal, però quan el meu marit va acabar la baixa paternal i vaig tenir que enfrentar-me a les bestioles jo soleta... No va anar tan malament com imaginava... Jo crec que el millor és compaginar els horaris de apats, bany i descans i anar fent poquet a poquet. <:-<

En el meu cas vaig fent... És difícil no et vull dir el contrari... però les mares tard o d'hora ens adaptem a tot... I com ja han comentat és difícil sobretot tenir temps per la casa, els 2 nens... etc. Jo estic a l'atur i he "gaudit" dels 2 embaraços i dels 2 nens i no ho canvio per res... :love:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::