comencem el deslletament nocturn!!!

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Re: comencem el deslletament nocturn!!!

EntradaAutor: Inda » dj. març 20, 2014 2:47 pm

Powerpuf...jo no et puc aconsellar, de fet estic buscant respostes, veure la llum!!!

La teva petita em recorda molt al meu, també de 22 mesos. A més, fa una setmana que va tenir també un virus de panxa amb el qual no li podia deixar que fes tot el pit que volgués perquè al moment ho treia tot. Havia d'anar fent xupitos... ufff...quines nits vam passar. Però tot i així millor del que em pensava!!! Li deia, una mica de teta i ja...i ara si vols l'agafes amb la mà i fins d'aquí a una estona res. I a la tercera nit ja em deia "mama teta mà".

Però clar, el virus va marxar i la passió per la teta va ser encara més forta que abans....i aquí estic, que amb l'experiencia forçada no sé si tornar a fer-ho però ara amb tota la intenció de poder dormir una miiiica més...encara que siguin 4 hores seguides...

El pla pare no em serveix, les vegades que el pare ha anat quan s'ha despertat ha plorat moltíssim!!! Taaaant que li entra aquest singlot que no pot ni parlar...i jo no puc veure'l patir si jo estic allà, a l'altre habitació, per atendre'l

Potser ara que farà dos anys li aniré explicant que es farà una mica gran...i a veure si això de que van a dormir o porta bé

Gràcies per totes les vostres experiències!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
elimama
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dt. març 19, 2013 2:52 pm

Re: comencem el deslletament nocturn!!!

EntradaAutor: elimama » dg. juny 01, 2014 5:07 pm

Recupero el fil del post aviam si algu a sap donarme un bon consell...
El meu fill puc dir que ja esta destetat de nit I be, cap problema. Vem aconseguir ho relativament facil, oferint li bibero amb aigua o amb llet en lloc de la teta. El problema es que ara es desperta cada MITJA HORA(!!!!) o maxim una hora demanant fer un "trago " de bibero de llet I sino li donem es posa a bramar, dret, xiscla.... I torna a ser insoportable...son moooolts despertars, mooolts...
Ja no se que oferirli, crec que qualsevol cosa li acabara sent una costum o motiu per despertarse. Nomes se m'acut deixar-lo plorar mentre l'acarono...I que caigui rendit :(
Te un any i mig.
Consells pleaseeeeee!!!!
rkl
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 12, 2012 6:31 pm

Re: comencem el deslletament nocturn!!!

EntradaAutor: rkl » dc. juny 04, 2014 4:16 pm

Que no siguin dentetes...La meva té 14 mesos, ara tb hem començat amb els gots de llet a canvi de la teta després de sopar i en una setmana s'hi ha acostumat (el problema el tinc al matí que m'és difícil substituir la teta..)
Nosaltres fa uns mesos, perquè dormís a la seva habitació i deixar la teta cada hora i mitja..., vam seguir el tema deixar-la plorar i anar-hi cada 4-5 minuts i puc dir que en res s'hi va acostumar i dorm la nit sencera. A vegades plora a la 1 o a les 5 però plora uns minuts i s'adorm sola. Al principi ens quedàvem amb ella, li feiem companyia i era pitjor, plorava molt més i era un calvari.
El calvari de deixar-la plorar va durar poc, tres dies. Cada nen és un món per això, i el que pensen i creuen els pares també. Segur que trobes la millor solució pel teu nen, jo estic buscant una solució pels matins...no veig la llum però segur que trobo la resposta aviat entre les dues!

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::