Ja ha nascut el SEGON, i ara què?

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
a_fer
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2294
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 11:03 am

Re: Ja ha nascut el SEGON, i ara què?

EntradaAutor: a_fer » dv. set. 07, 2012 10:27 am

Hola noies, feia dies que no deia res però us vaig llegint. Sembla mentida però de tot ens en sortim!

Nosaltres hem tornat de les vacances amb els horaris una mica remenats, ens falta ordre en aquesta casa, i amb la Uxue pesada pesada. En part li han començat a venir els gelos, en part està nerviosa pel canvi d'escola i en part necessita ja altre cop la rutina. Tot plegat, un còctel explosiu... Jo també necessito una certa normalitat que em vindrà tornant a la feina i els nens a l'escola, tot i que alhora em sap greu. Sobretot per l'Ekaitz pobret que aquesta setmana fa adaptació a la llar d'infants i cada dia plora... :ufs:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Ja ha nascut el SEGON, i ara què?

EntradaAutor: Takita » ds. set. 08, 2012 2:35 pm

Ei, noies, com aneu? jo també us he anat seguint, però no he trobat moment per escriure.

Nosaltres, anem fent i hem millorat molt, tot i que l'Arnau està totalment desmarxat amb els horaris, però això s'arreglarà ara quan comenci a l'escola.
Tenim petits moments de gelos, els normals, crec. L'Emma està molt més participativa de tot i el que fet que passi més temps a terra, ha fet que l'Arnau tingui menys gelos, doncs no la tinc tantes estones a sobre. A l'Arnau li encanta dir-li coses i fer-li ganyotes perquè rigui; és amb qui més riu i això el fa sentir important. M'ajuda a canviar-li els bolquers i també li vol donar el puré de fruites; li deixo que li doni alguna cullerada i està content perquè diu que l'Emma s'està fent gran i aviat podrà jugar amb ell.
A l'hora de sortir, sempre porto el cotxet i les dues motxilles. L'Arnau, s'estima més caminar; de fet, des que va fer els 2 anys que no vol cotxet i, només si caminem molt, em diu que vol que l'agafi i llavors el porto a la Boba. Amb l'Emma, doncs depèn d'on anem; la veritat és que li agrada força el cotxet i més ara que ja no va tan reclinada, però molts cops, sobretot si anem a comprar o al parc, la porto a la Marsupi o al Mei Tai i li encanta també (i a mi més :love: ).

Això que diu la tolinso, procurem fer-ho sempre que podem. El meu home es queda amb l'Emma una estoneta i jo marxo amb l'Arnau o a l'inrevés, jo marxo amb l'Emma i el meu home es queda a casa jugant amb l'Arnau o bé surten solets.

Crissie, això que dius que la Maria aclapara atencions per part de la gent i al Xavi no li diuen res, ho trobo molt fort :ufs: . Jo, potser m'hi he trobat només en un parell d'ocasions, més aviat acabada de néixer i el que vaig fer va ser dir (de bon rotllo) "i què m'en dieu d'aquest nen preciós tan simpàtic, eh?" i clar, llavors no van tenir més remei que tirar-li floretes a ell. Això va ser puntual, però normalment, quan ens hem trobat algú i li diuen cosetes a l'Emma, ell es posa al costat i s'hi fica a la conversa i jo, per dintre, em pixo :-D .

nius i molluri, com ho porteu, boniques?

a_fer, veig que us en sortiu prou bé, eh? :ok: Ànims amb la tornada a la feina!

tolinso, imagino que adaptant-vos encara a la nova situació, que no deu ser fàcil.
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Ja ha nascut el SEGON, i ara què?

EntradaAutor: nius » dc. set. 12, 2012 9:51 pm

Demà serà el 1r dia que estaré sola.................... :-:)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Ja ha nascut el SEGON, i ara què?

EntradaAutor: Takita » dj. set. 13, 2012 8:26 am

nius ha escrit:Demà serà el 1r dia que estaré sola.................... :-:)


Molts ànims, guapa!!! :-()-)
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Ja ha nascut el SEGON, i ara què?

EntradaAutor: mireiafor » dj. set. 13, 2012 12:47 pm

nius ha escrit:Demà serà el 1r dia que estaré sola.................... :-:)


Ai Nius conec aquesta sensació!!! Consell: pren-t'ho amb calma i no intentis arribar a tot!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Jo avui li faig un favor a una amiga i la seva filla (una amiga de la meva filla de la seva classe) es queda a dormir a casa, i el meu home avui arribarà després d'haver-los posat a dormir... :-:) :-:) :-:)
Imatge

Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Ja ha nascut el SEGON, i ara què?

EntradaAutor: noviachuky » dl. set. 17, 2012 12:53 pm

Holaaaaaaa!

El Lau encara no ha nascut i el Jan esta bastant tocat. Ell se'l veu prou content i sembla que te ganes de coneixe'l pero per altra banda esta susceptible, plora per tot, no vol menjar sol i fa rebequeries. Aixi que quan neixi ja veurem que passa.

Molts anims a totes guapes. Petons
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Re: Ja ha nascut el SEGON, i ara què?

EntradaAutor: crissie » dl. set. 17, 2012 2:32 pm

Noies, no tinc temps d'escriure, només us volia donar molts ànims a totes! sobretot a la NIUS i a la NOVIACHUKI!

Què diu Bob el Manetes??? ENS EN SORTIREM!!!! :b-))) :b-))) :b-)))

Jo fatal de lso fatales, al final hem adelantat l'escola Bressol...avui hi he anat amb ell i molt bé, demà ja el deixaré una estoneta i serà un drama...ja us explciaré :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Avatar de l’usuari
irisolda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1122
Membre des de: dt. maig 24, 2011 9:40 pm

Re: Ja ha nascut el SEGON, i ara què?

EntradaAutor: irisolda » dl. set. 17, 2012 2:38 pm

Hola noies!

Takita que be llegir-te, veig que les coses van millorant. L'Arnau ha començat el cole?
Crissie ens hem creuat, justamen preguntava pel Xavi. Els primers dies d'escoleta són durillus, ànms, que és per una bona causa, al febrer també toca buscar cole? Si és així ja està be que aquest any vagi a la llar, el meu hi va 4hores

Nosaltres estem a l'ull de l'huracà.... Pel que expliqueu estem als mesos d'acceptació i petons pel petit perque encara no fa moneries ni agafa joguines, o sigui que em prenc aquestes setmanes de calma com un moment per agafar forces pel que vindrà... Gràcies a vosaltres se que pot passar, i si no passa doncs millor

I si, és molt fàcil de dir però molt de tenir...P A C I È N C I A!!!!!! Molta moltíssima

Nius noviachucky molts anims i penseu, quan estigueu en els pitxors moments, que és temporal!!!de veritat
Per cer novia, m'encanta el nom de Lau :ok:

||*||
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
Avatar de l’usuari
Greace84
:: pantera
:: pantera
Entrades: 857
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 11:32 am
Ubicació: Girona

Re: Ja ha nascut el SEGON, i ara què?

EntradaAutor: Greace84 » dl. set. 17, 2012 3:01 pm

Bona tarda guapes!!!

Feia molt que no entrava a aquest post pero no l'he deixat de seguir eh!! I ara fa 16 dies que ha arribat el segon! I ara que??
De moment anem molt be, en Joel ho esta posant molt fàcil! Es molt tranquilet i nomes protesta per menjar i dp s'adorm deseguida. Jo tb estic mes tranquila, la lactància esta anant be i s'ha agafat al pit molt be! A mes amb ajuda de la família en Roger ha estat molt atès tots aquests dies! No puc queixar gens.
Avui ha començat la llar, al mati nomes anirà tres horetes, a plorat una mica a mig mati a veure que fa dema!
Suposo que ja m'anire trobat amb els moments "xungos"... Pero llegint-vos ja vaig mes preparada!
Almenys aquests dies no me'ls treu ningú i ho portem força be!

Nius que com vas??
Crissie nena!! Cada cop que penso que estàs sola i sense portar en Xavi a la llar!! Uffff jo no podria!! Crec que anirà be unes hores d'escoleta per tots dos! Ja ens explicaras!!

I la resta com esteu??
Imatge
El post d'en Roger! viewtopic.php?f=71&t=17751

Imatge
El post d'en Joel! viewtopic.php?f=115&t=31255
Avatar de l’usuari
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

Re: Ja ha nascut el SEGON, i ara què?

EntradaAutor: tolinso » dv. set. 21, 2012 6:30 am

uffff doncs ara soc jo la que estic desbordada :-( El meu problema principal son les nits!!! como no :ufs:

Com algunes ja sabeu ara som a Catalunya, pero de moment nomes jo i les nenes, casa nova, vida nova, ambient nou, escoles noves... i un sistema molt diferent per a la Julia, que cada dia tenim drama que no vol anar a escola i no es vol quedar a dinar :-:) Aixo, sumat a que l'Helena es desperta moooolts cops cada ni (cada cop anem a pitjor) doncs la veritat es que els matins se'm fan moooolt costa amunt!!

i se que tot milloraria si aconseguis que l'helena dormis mes... pero no se com fer-ho :ufs:

us deixo q em reclamen!!!
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Ja ha nascut el SEGON, i ara què?

EntradaAutor: mireiafor » dv. set. 21, 2012 12:25 pm

Tolinso nena tu et mereixes un monument!! Tot el que esteu passant i tu sola amb les nenes... només puc dir-te que molts ànims!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
irisolda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1122
Membre des de: dt. maig 24, 2011 9:40 pm

Re: Ja ha nascut el SEGON, i ara què?

EntradaAutor: irisolda » dv. set. 21, 2012 2:42 pm

Ostres Tolinso, quin greu que estiguis així. I si "recompenses" o li fas un regalet a la Julia, pels "esforços" que fa!
Anar al tibidabo, o al zoo, catalunya en miniatura, com a premi per ser tan gran i valenta anant al cole i quedant-se a dinar
Esteu a Barcelona? Aquest cap de setmana és de tres dies allí i hi fan les festes de la mercé. Ensenyarli totes les coses divertides que es poden fer a catalunya
Organitzar amb ella petits premis per cada dia que vagi al cole sense plorar i es quedi a dinar contenta....nose són cosetes que em passen pel cap per poder passar aquesta etapa, almenys fins que l'helena també estigui millor

Anims
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Ja ha nascut el SEGON, i ara què?

EntradaAutor: nius » dc. oct. 03, 2012 1:07 pm

Ghvssfbnvdhmmjugdssrgbnougdegbngdrgg :sogra:
Estic fatal avuiiiiiii grybfeghtrtyhbfre
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Ja ha nascut el SEGON, i ara què?

EntradaAutor: Ponioleta » dc. oct. 03, 2012 1:18 pm

nius ha escrit:Ghvssfbnvdhmmjugdssrgbnougdegbngdrgg :sogra:
Estic fatal avuiiiiiii grybfeghtrtyhbfre


Nius :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

un dia desbordant? En Pol? en Nil? els dos? el teu home? la sogra?
marxaries a viure a Austràlia? voldries tornar a ser soltera?
o-o:) o-o:) o-o:)
ànims bonica!!!!
Intenta trobar, si és possible, una via d'escapament. Un momentet per tu, alguna cosa que t'agradi, tancat 10 minuts al lavabo o jo que sé. I respira fons!!! :-o00m :-o00m
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

Re: Ja ha nascut el SEGON, i ara què?

EntradaAutor: tolinso » dc. oct. 03, 2012 1:20 pm

nius ha escrit:Ghvssfbnvdhmmjugdssrgbnougdegbngdrgg :sogra:
Estic fatal avuiiiiiii grybfeghtrtyhbfre


jo estic igual :ufs: :ufs:

ponioleta! jo si no fos que estic fins als nassos de trasllats, adaptacions i demes... siiii, avui emigraria a Australia :-D
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Ja ha nascut el SEGON, i ara què?

EntradaAutor: Ponioleta » dc. oct. 03, 2012 2:08 pm

tolinso ha escrit:
nius ha escrit:Ghvssfbnvdhmmjugdssrgbnougdegbngdrgg :sogra:
Estic fatal avuiiiiiii grybfeghtrtyhbfre


jo estic igual :ufs: :ufs:

ponioleta! jo si no fos que estic fins als nassos de trasllats, adaptacions i demes... siiii, avui emigraria a Australia :-D



ai nenes, quin greu que em sap!!!

Tolinso, quan ve el teu marit? com porta la Júlia la "nova" vida?
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Ja ha nascut el SEGON, i ara què?

EntradaAutor: nius » dc. oct. 03, 2012 2:40 pm

buf, crec que sóc jo que avui estic nerviosa.....
antecedents: ahir el Pol tenia dècimes i vam decidir veure com estaria avui i possiblement no dur-lo al cole al matí. Per tant, podriem dormir tots 3. Doncs mi gozo en un pozo, a les 7 i algo m'ha dit q no tenia més son. Doncs us podeu creure que se m'ha tirat el temps al damunt i he decidit q no anava a cole. Ell deia q no volia anar-hi -1r dia- i se m'ha fet muntanya nomes de pensar en remuntar la situació a temps (vestir-lo, fer esmozar, etc).
Doncs durant el matí he estat com nerviosa (no sé el p`q, però dps d'analitzar-ho una mica, només li trobo sentit a això), i he ftut bronques que clar, li han anat a ell :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: em sap super greu pq li he cridat, i a sobre l'he acusat sense motiu de si li havia fet mal al Nil :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: El Nil plorava desesperat de son, però només ho fa en braços, i el Pol volia/necessitava atenció. DESESPERANT, tos 2 plorant.
Solució: hem anat els 3 al mercadona, el nil s'ha quedat fregit a l'instant al fular, i el Pol ha eswtat millor, ratejant el q ha pogut o-o:) , plorant quan volia algo però m'he mantingut ferma i serena (del q em sento rogullosa).
Despres l'he dut a casa l'avi, on s'ha quedat a dinar i ell l'acompanyarà a l'escola. Ara l'aniré a buscar amb inmenses ganes de menjar-me'l a petons i "reconciliar-me" amb ell.

Dir que el Pol si que té gelos. Entenent gelos com a que està susaptible, irascible, sensible, enfadós, rabiós amb el món. Amb el Nil està carinós, i quan se li escapa una actitud negativa li sap greu. A mi, quan stà de bones, em diu que sóc la més bonica del món :love: . L'altre dia em va dir que no volia que fos la seva mare, i quan li vaig dir que d'acod, que anavem a l'ajuntament a fimar els papers de no ser la seva mare i que en busqués una altre, va dir q no, que si q em volia o-o:)

Per cert, ahir vam veure que tenia 8 ungles llargues, q es podien taller, per la qual cosa vam estar suuuuuuuuuuuper conents, i li vam dir que mereixia un premi. No ho haviem fet mai, però pensem que és important. I com q volia lacasitos, vam dir qe un per cada ungla que talléssim (van ser 8!!!)


Tolinso, com vas??? Com porta la Julia el cole? Tot el que li passa, tants canvis, no veure el pare, etc., ha de ser moooolt dificil per ella. Ànims, fde debó!!!!!!!

Ponioleta, gràcies bonica!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

Re: Ja ha nascut el SEGON, i ara què?

EntradaAutor: tolinso » dc. oct. 03, 2012 7:30 pm

hola guapes, doncs ho portem molt malament :ufs: La Julia plora i plora i plora, i esta molt trista! ens llevem i el primer q fa es plorar pq no vol nar a lescola, i plora fins que la deixo (que no hi h manera que s'hi vulgui quedar). Tot plegat es molt dur :ufs: a mes evidentment troba a faltar el papa, i aixo sumat a que es la petita de la classe, que tots es coneixen, el tema de l'idioma, i que tot es moooolt diferent, doncs se li fa super dificil, i a mi tambe! a mes clar... els matins l'helena tb esta cansada, amb lo qual son moooolt complicats! nomes dir-vos que he demanat a la meva sogra que vingui a ajudar-me :-:) vull dir que la situacio es critica de veritat! la julia no vol esmorzar sola (vol dir que vol q jo li doni a la boca!!!), ni vestir-se, ni fer res de res, nomes plora :ufs: i les tardes no son gaire millor, malgrat intento distreure-la... pero avui mateix fins dp de la banyera no ha parat de plorar i rondinar que no vol anar a escola, que troba a faltar el papa, que no vol viure aqui, que vol tornar a casa i a la seva escola.... en definitiva, bastant mes dur del que esperava :-:)

us deixo q em quedo sense bateria! anism a totes!!!!
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: Ja ha nascut el SEGON, i ara què?

EntradaAutor: Julyet » dj. oct. 04, 2012 8:36 am

tolinso, la teva situació ara mateix és molt complicada... un canvi així estant els 4 és dur, però a més tirant del carro tu sola...
A l'escola no t'han proposat ser més flexibles amb la Júlia? No sé si heu fet alguna adaptació, si t'han deixat quedar-te amb ella un temps, que durant unes setmanes hi vagi només de matí...
Molts ànims, si et puc ajudar en res...
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Ja ha nascut el SEGON, i ara què?

EntradaAutor: Ponioleta » dj. oct. 04, 2012 8:59 am

Ostres Tolinso, què difícil!!! Ha de ser un canvi molt bèstia, per tots, però potser per la Júlia més difícil perquè no té la capacitat que tenim els adults de raonar, justificar, buscar les parts positives... Ella viu l'ARA, i en aquest moment se sent perduda, escola nova, idioma que li costa, nens nous...

Jo estic amb la Julyet, no sé si podríeu fer una "adaptació" més tranquil.la a l'escola...

Nius, que tal la tarda amb el Pol? ja t'has pogut "reconciliar"?


Per cert, us deixo una imatge que m'ha fet pensar en vosaltres:
Imatge

L'autora és la Glòria Vives, il.lustradora, mare d'una filla d'uns 25 mesos i recent mare d'una altra nena. Ha publicat un llibre que es diu 40 semanas, sobre l'embaràs de la seva primera filla, però en el blog ha seguit publicant il.lustracions sobre la seva maternitat. A mi m'encanta perquè em sento taaaant identificada!!! Us deixo l'enllaç del blog: http://juliaaldia.blogspot.com.es/
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::