Ahir es va deslletar?

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
Toia
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: ds. març 06, 2010 9:13 pm

Ahir es va deslletar?

EntradaAutor: Toia » ds. des. 08, 2012 11:07 am

Hola noies!
Estic molt descol•locada... La meva filla té 16 mesos i des de l'any només mama de nit. Ara estic embarassada de 10 setmanes, i tinc clar que volia deslletar a la nena, perquè no em veig en cor de fer lactància en tàndem. A més des que estic embarassada em fa mooolt mal cada vegada que se m'enganxa, i se'm fan molt durs els despertars nocturns. Vaig decidir intentar reduir les preses de les despertades, i mantenir la d'anar a dormir, i amb 2 nits (dimecres i dijous) ja ho havia aconseguit (quan es despertava, amb manyacs i carícies es tornava a adormir de seguida). Ahir (divendres) vaig voler fer com les dues últimes nits, donar-li de mamar només al moment d'anar a dormir, però va ser un drama... Encara no entenc res... La vaig posar a la teta, com sempre, i encara no havia tingut temps de xuclar (devia haver passat 1 segon) que es va posar a plorar amb una ràbia que no li havia vist mai. Vaig fer uns quants intents, i com més la posava a la teta més xisclava i plorava. No funcionava res, ni manyacs, ni a coll, ni abraçades... Plorava i plorava i plorava! Això va ser a les 10, i a les 2 seguíem igual (plorant mare i filla). Al final la vam poder fer adormir al cotxet, i a les 4 l'he passat al llit (fem collit). De fet la resta de la nit ha anat molt bé, gairebé no s'ha ni mogut de lloc...
Què en penseu? El meu home diu que potser ella ha decidit deslletar-se, però si hagués deixat de mamar voluntàriament no hagués fet aquest drama, no? També dèiem que potser ha notat canvi de gust o de quantitat... Però és que no tenia temps! Era enganxar-se i plorar, a l'instant! També vaig pensar que potser s'espantava del bot que feia jo quan s'enganxava (ahir em feia molt mal), però després vaig aconseguir no moure'm ni un pèl i ella seguia plorant. Només de pensar que aquesta nit sigui igual ja tremolo... No sé si oferir-li teta, si fer-la adormir directament al cotxet, si provar al llit... No m'agrada gens veure-la plorar! és una nena molt poc ploranera, i veure-la plorar tanta estona i amb tanta ràbia va ser molt dur...
Gràcies per escoltar-me! :-()-)
ll*ll
Avatar de l’usuari
Nur79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1170
Membre des de: dl. juny 06, 2011 3:51 pm

Re: Ahir es va deslletar?

EntradaAutor: Nur79 » ds. des. 08, 2012 7:57 pm

Hola!

Potser nomes es una crisi! Conec d'una mami q el.nen li va fer el mateix q tu. Va estar 10 dies sense mamar i dp va tornar. Va fer com el teu. Drama de cop.

Val a dir que la meva filla es va destetar sola amb 9 mesos, i al final era aixi com tu dius, pero va ser progressiu. Cada cop mamava menys i al final sempre tenia una rabieta.

Salut!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sita81
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1733
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 4:27 pm

Re: Ahir es va deslletar?

EntradaAutor: Sita81 » ds. des. 08, 2012 8:04 pm

Hola guapa!!!!! No tinc ni idea del que li pot passar, potser és el que diu la Nur, a veure com va avui. O si tens clar que la vols delletar potser és un bon moment per fer-ho, si no et demana no donar-li. Bé, al que anava: Moltes felicitats per aquest nou embaràs!!!! Ja et vaig dir que eres una valenta de tornar-hi ja. Quina il·lusió, un germanet/a per la Queralt!!!! Me n'alegro mooolt!
Avatar de l’usuari
Toia
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: ds. març 06, 2010 9:13 pm

Re: Ahir es va deslletar?

EntradaAutor: Toia » ds. des. 08, 2012 9:41 pm

Hola noies! Gràcies per respondre! Nur, així la teva també feia drama quan no volia mamar? Jo em pensava que si eren ells que no volien mamar la cosa era molt menys dramàtica, que no ploraven pas. Sita, sempre em fa il.lusió trobar-te! A veure si tu t'animes aviat també!
Doncs avui ha sigut... Fantàstic! Hem anat els 3 al llit, hem jugat una estoneta amb música de fons, i després el seu pare i jo ens hem estirat i ens hem fet els adormits (jo amb el pijama descordat, perquè ella triés què volia fer). Ha anat del seu pare a mi, de mi al seu pare, i així anar fent. Somicava una mica, després reia, després callava... Se m'ha acostat, m'ha tocat una teta, l'altra teta, la panxa, i ja no m'ha fet més cas. Al cap d'una estona d'estar asseguda a les fosques, s'ha estirat i s'ha adormit! Encara no m'ho crec! Us escric des del mòbil perquè no goso ni aixecar-me del llit, per si es desperta! Pel que veig em devia quedar ben poca llet, perquè ara fa 48 hores que no mama i jo no noto ben re... A veure com anirà la nit! Avui estic molt més animada que ahir!
Petons i gràcies!
ll*ll
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Ahir es va deslletar?

EntradaAutor: angelina » dg. des. 09, 2012 11:05 am

JO intentaria avui adormir-la sense proposar-li el pit potser es que ja no "rajes" i la pobra es frustra, dona-li una mica de lleteta en un got si ja sap beure-hi o en un bibi i sino li agrada una lica d'aigueta q es relaxi i potser aixi s''estalvia el mal trangol de trobar la teta buida i s'adorm...
Sino com ja t'han dit les noies pot bens er una crisi o q ahir estés de malhumor, una mica de mal de coll, nas tapat... poden ser tantes coses i com que només t'ha passat un cop es dificil de definir epro està clar que és desesperant! ànims!
:-()-)
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: Ahir es va deslletar?

EntradaAutor: rundi » dg. des. 09, 2012 5:26 pm

Hola!
Si dius que feies bots del mal que et feia, potser es va espantar i per això ara no vol. La meva filla gran quan tenia uns 9 o 10 mesos (no recordo exacte l'edat) em va mossegar mentre mamava i se'm va escapar un "no!" molt fort i va estar uns quants dies que feia el que tu dius que fa la teva. No volia ni veure la teta i quan l'acostava bramava... només li podia donar dormida. Paciència!
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Ahir es va deslletar?

EntradaAutor: bertian » dl. des. 10, 2012 4:09 pm

No sé Toia, els nens a vegades fan coses que no acabem d'entendre! La meva filla que ara té 16 mesos també continua fent LM, sobretot de nit, però a la tarda també cau un xupito que altre.

Doncs resulta que ara hi ha vegades que quan li ofereixo el pit dret (sempre he tingut més llet en aquest i és el primer que intento que agafi perquè està més ple...) se m'enfada com una mala cosa, es posa tiessa com un rave i no el vol. Vaig descobrir que si li oferia l'altre pit s'hi enganxava la mar de feliç! ja veus!! la senyora vol el menú a la carta!!! :content:
Avatar de l’usuari
Toia
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: ds. març 06, 2010 9:13 pm

Re: Ahir es va deslletar?

EntradaAutor: Toia » dl. des. 10, 2012 6:42 pm

Gràcies per les vostres respostes, Angelina, Rundi i Bertian! Per cert, Bertian, la meva nena tenia predilecció pel pit esquerre! Quines manies que tenen! Doncs al final no sé els motius del deslletament, però seguim sense mamar, i a mi ja em va bé... Tot i que reconec que em sap més greu del que em pensava acabar amb 16 mesos de lactància... Ahir ens vam tornar a fer els adormits, i al cap de 15 minuts de jugar soleta a les fosques, es va estirar al llit i es va adormir, sense somicar ni un segon! Vaja, que deixant de banda la primera nit, la resta han anat prou bé!
Petons!
ll*ll
Avatar de l’usuari
sym
:: conillet
:: conillet
Entrades: 382
Membre des de: dj. des. 09, 2010 12:36 pm

Re: Ahir es va deslletar?

EntradaAutor: sym » dt. des. 11, 2012 6:39 am

Arrivo una mica tard perqué veig que la cosa ja está encarrilada. Però era per dir-te que si li torna a passar no té peruqé tenir a veure amb la lactància ni amb el deslletament.
El meu petit té 13 mesos i desde els 11 que el vaig deslletar una mica per feina i una mica perqué al mamar només de nit es despertava tantes vegades que estavem desesperats (només s'adormia mamant, era una suplici). Fa unes 3 setmanes va fer el mateix que la teva nena, es despertava plorant i no hi havia manera de calmarlo amb res (no volia tampoc biberó que es amb el que va a dormir). Li va durar una setmana més o menys i tal qual va venir va marxar, ara però es veu que ho va repetir (jo estava treballant a la nit).
Parlant amb altres mames també els hi ha passat el mateix, aixi que suposo que són etapes, tb es relaciona amb malsons (encara que diuen que de més grans). Vaja que molta paciència i no posar-se nerviós perqué fa patir molt però realment no els hi passa res.
Molts ànims i que continui tan bé!
Imatge
Imatge
Panxupacte d'ex-esperadores 2013!!! Miriameta :-()), Sym :-()), Noyja :-()), Kamala, Mer82, Sílvia26, Cositina, LyD, Tome i Alexita012

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::