Està preparat per treure el bolquer?

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Està preparat per treure el bolquer?

EntradaAutor: leta » dg. des. 08, 2013 8:20 am

Carbasseta, a l'estiu vaig probar a treure-li al bolquer a la Clara i als dos dies ja li havia posat de nou... El que haviem aconseguit abans, que volgués anar i seure-hi (encara que no fes res) va desparèixer i tot eren plors :ufs: a mi a la guarde em diuen que al Nadal li tregui, que és la única de la clase que en porta i que allà sí que fa pipi, patatim, patatam... No ho veig gaire clar! A casa fa el pipi del matí i el de la nit va com va, però a les tardes no em fa ni cas! A la llar fa pipi però a casa... No ho sé, ja veurem com ho fem! Mira que li vaig comprar unes calcetes monissime :love: :love: :love:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: Està preparat per treure el bolquer?

EntradaAutor: carbasseta » dg. des. 08, 2013 5:02 pm

gracies leta! em sento millor veient q no es l'unica q ho fa! dema parlare amb la seva mestra, pero de moment no el treurem i crec q provarem els bolquers calceta.
i amb lo q costen de trobar calcetes mones prou petites pels seus culets! jajaja!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: Està preparat per treure el bolquer?

EntradaAutor: carbasseta » dc. des. 18, 2013 6:36 pm

hola boniques!!
us poso al dia de l'evolucio de l'aina amb resultat....SUPERAT!!!
us explico, aquell dilluns vaig parlar amb la mestra perque l'aina em deia q no volia calcetes, q volia bolquer. la mestra em va dir q cap problema, q esperavem una setmana mes i a veure com anava ella.
dimarts a la tarda va fer un pipi al vater i va dir q volia calcetes i al dia següent al mati, despres del pipi, el mateix. li vaig dir q si volia anar a escola amb calcetes i q llavors seria per sempre i em va dir q si.... doncs aixi ha estat! i des de diumenge q ho demana ella, tant el pipi com la caca. vamos, estem super contents perque ha estat ella la q ho ha decidit. durant la setmana passada vam tenir un parell d'escapes per falta de pràctica nostra, pero ja esta i a l'escola no l'han hagut de canviar mai.
aixo em deixa clar q son les criatures les q ho han de decidir i quan ho fan estar mooolt pendents, sobretot perque no s'atavalin i s'agobiin. jo ho vaig notar en funcio de qui la cuidava cada dia. no funcionava igual amb tots, i aixo esta clar q es cosa dels adults, no de la criatura!
moltes gracies a totes per la vostra ajuda i experiencies i molts anims, q totxs ho acaben superant!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Està preparat per treure el bolquer?

EntradaAutor: Takita » dv. des. 20, 2013 9:22 pm

carbasseta, molt bé!!! me n'alegro moltíssim!!! >.-<: >.-<: >.-<: . És el que dius, el pas s'ha de fer quan ells estan preparats i així ens ho manifesten :ok: .
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: Està preparat per treure el bolquer?

EntradaAutor: carbasseta » ds. des. 21, 2013 3:43 pm

moltes gracies takita! des de fa dues nits ni per dormir!!la nit de dimecres a dijous em va demanar anar a fer pipi a les 3 de la matinada i l'endema ja vam dir calcetes? i ella va dir q si!:love
he de dir q juguem amb avantatge porque ja fa molt temps q per la nit molts dies es lleva seca i q es una nena de fer molts pocs pipis.
aprofito per cer -vos una pregunta a les q les criatures dormen sense bolquer. amb quin tipus de pijama dormen? es q la meva encara dorm amb pijama sencer+pijama manta i es clar, si ens hem de levar a mitjanit, es una mica rotllo haver de treure-ho tot, sort q te aguante!
gracies un altrr cop!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Està preparat per treure el bolquer?

EntradaAutor: kabbisa » ds. des. 21, 2013 8:07 pm

Quina cracjk, carbasseta!!! Ja deixant enrera els bolquers fins i tot per dormir!!!!!
Jo ho veig tan lluny encara... Jajasjaa t'envejo!!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Està preparat per treure el bolquer?

EntradaAutor: Takita » ds. des. 21, 2013 10:31 pm

carbasseta, nosaltres li vam treure a la primavera, però des del primer dia que vam passar a pijama de dues peces, per això que dius, si es despertava a la nit, era molt més pràctic. A l'hivern, el mateix, pijama de dues peces i nòrdic.
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Re: Està preparat per treure el bolquer?

EntradaAutor: Ganga » dj. gen. 02, 2014 2:52 pm

hola a tothom!
ja vaig escriure a l'estiu en aquest post....xo el meu fill acabava de ferv 2 anys i no el veia preparat...aquest diumenge passat mentre el canviava em va dir:mama jo ja sóc gran, no vull bolquer, vull dur calçotets! >.-<: jo vaig quedar bastant parada..el cas és que li vaig fer cas i li vaig treure..

Avui és el 4t dia sense bolquers i la veritat que no he notatcap millora ni amb pipis ni caques. :ufs:
quan em diu mama pipi! ja sel fa al damunt...nomes encertem el de despres de la migdiada i pq l'assec jo... :ufs:
li agrada anar sense bolquer, el veig còmode però clar no se si amb 4 dies hauria d'haver notat una lleu millora...no el vull forçar i em sabria greu haver-li tret abans d'hora...
si l'assec sense que em digui que en te no en fa....perquè cla no en té, i seure x seure no vol.

Aixxx no sé que fer.... xxo.0.o ???????
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Està preparat per treure el bolquer?

EntradaAutor: bertian » dv. gen. 03, 2014 12:55 pm

Ganga!! molta paciència!! fa molt poquet que li has tret!!!! Nosaltres per tenir controlats els pipís bé, vam estar-hi un mes.
I tot i que ja no en porta des del setembre sí que n'hi poso per la migdiada i a la nit. A la migdiada algun dia he fet l'experiment i m'he trobat de tot, dies que es lleva seca i dies que molla... així qeu per ara no m'arrisco i li poso...
Pensa que és un aprenentatge molt important per ells i els costa. Ja et dic que 4 dies és molt poc, espera una mica... ja és molt que vulgui seure a l'orinal perquè jo vaig estar força dies que la Berta es negava a seure-hi i llavors sí que es complicava el tema. Vam passar per la fase qeu ens deia que tenia pipí però volia que li poséssim bolquer per fer-lo i després poc a poc ja es va reconciliar amb l'orinal i els feia allà. A mi em va anar molt bé dir-li que les nines volien veure-la fer pipí a l'orinal, i llavors portàvem un parell de nines d'espectadores al lavabo i ella feia el pipí tota contenta. Després aplaudíem totes, clar! Ara ja no cal tan espectacle, quan té pipí ho diu i ja està!
Pel tema caca està costant més... per ara encara estem a la fase que diu que té caca però vol fer-la al bolquer, a l'orinal només li ha fet un parell de vegades... no li agrada fer-la allà... poc a poc!!!!

Ja ens aniràs explicant com evoluciona!! no tiris la tovallola tan aviat!!!! Ànims!!!!
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: Està preparat per treure el bolquer?

EntradaAutor: carbasseta » dl. gen. 06, 2014 8:40 pm

Ganga! Estic amb la bertian,tingues paciencia q 4 dies son pocs! Jo tambe em vaig desesperar una mica al principi i de cop va fer el click. ella tampoc vol seure mai si no en te ganes i armava uns pollos de flipar, per tant mai o gairebe mai l'obligo a seure i quan ho faig no funciona. Com diu la bertian es un canvi molt gran i l'han d'assimilar. Molts anims!
Bertian, molts anims a vosaltres tambe! No se si et servira o ja ho has provat, pero L'aina fa la caca directament al vater gran sense reductor i l'aguantem una mica pq no s'enfonsi. La rao es q la gibrella no li agrada gaire, de sempre ha preferit vater. I amb reductor, la postura no es gaire fisiologica, aixi q vam provar i va funcionar (va costar una mica eh?). Sort!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
toska
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 3:23 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Està preparat per treure el bolquer?

EntradaAutor: toska » dt. gen. 07, 2014 3:30 pm

La meva ara al desembre ha fet 2 anys i mig, i no esta gens preparada, a la guarderia van dir d'esperar al bon temps, per setmana santa, al principi em va semblar molt de temps pero ara veig que ella ara per ara no esta gens preparada, així que esperar tranquil·lament a veure si ella fa aquest canvi....
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Està preparat per treure el bolquer?

EntradaAutor: bertian » dc. gen. 08, 2014 12:49 pm

Molt ben fet toska, les persones no som màquines, cadascú té el seu ritme i és important respectar-lo!
Jo estic molt contenta de com porta el tema dels pipís la Berta, però la caca encara la vol fer al bolquer i la veritat és que també hem passat etapes. Fins fa poc s'aguantava la caca fins a 3-4 dies i ho passava malament. Vaig optar per posar-li un supositori de glicerina la vegada que portava ja 4 dies sense fer-ne (vaig esperar al vespre i tot, però res!) i des que va veure que la sensació era desagradable (jo sempre li he dit que si s'aguanta la caca li farà mal la panxa i el culet!) ara ja no se l'aguanta i en fa cada dia. Per mi això ja és un avenç!
Ara a esperar que la vulgui fer al WC o a l'orinal. Jo crec qeu en el cas de la Berta no juga un paper important que sigui el WC o que sigui l'orinal, el què a ella no li agrada és haver d'estar allà asseguda esperant que surti... poc a poc!!!!
Avatar de l’usuari
toska
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 3:23 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Està preparat per treure el bolquer?

EntradaAutor: toska » dc. gen. 08, 2014 2:32 pm

He llegit que molts nens tenen problemes amb les caques al lavabo, així que deu ser normal, una etapa més del procés de deixar el bolquer...

Molta paciència, i al més important és que faci la caca i no l'aguanti...4 dies si que fa por, per que has d'acabar amb un supositori, pobrets és una etapa complicada per ells!!! (no per tots pero si per molts...)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Està preparat per treure el bolquer?

EntradaAutor: leta » dj. gen. 09, 2014 8:23 pm

Hola noies!
Nosaltres seguim amb bolquer, fa pipis al lavabo però vol bolquer... és molt pixanera, aixi que amb la calma! la profe volia que ho provés aquest Nadal, però entre que no estic de gaire humor i que ella no estaba per la labor, vaig passar >.-<:
De cara a setmana santa ja veurem! :ok:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Re: Està preparat per treure el bolquer?

EntradaAutor: Ganga » dv. gen. 10, 2014 9:53 pm

HOLA!
el meu fill dilluns 13 farà 15 dies que li vaig treure. I haig de dir que penso que força bé. Contant avui porta 3 dies sense fer-se pipí a sobre i el 4t endarrera s'en va fer 1 nomès! ara ja ha fet els 2 anys i 5 mesos.
Segurament s'en farà més a sobre eeeh però penso que anem força bé.
En fa un cada 2 horetes aprox...jo l'assento encara que rondina...però si m'espero i no l'assec em diu: mama pipí quan li queden 3 segons per fer-se'l i cla...millor l'assec i suposo que s'anirà anticipant...espero vaja.
Ha estat 3 dies sense fer kk però quan en tenia (ho vaig olorar) el vaig asseure i li vaig fer companyia fins que la va fer..li va costar i rondinava però explicant-li que la caca s'ha de treure xk fa mal la panxa...que la mama tmb en fa...el papa tmb... fins que la va "deixar anar" i yupiiii ho vam celebrar i va estar mooolt content!
Avui me la demanada pel carrer , he tret l'orinal i lha fet (una mica just, pk ens hem tacat) però bé.
tot i així no em refio que me la demani i x això quan veig moviments raros li dic: tens caca?? i estic a sobre...sense agoviar però vigilant..però la kk em diu mama la caca costa!!
Ja veurem ..mica en mica...
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Avatar de l’usuari
toska
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 3:23 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Està preparat per treure el bolquer?

EntradaAutor: toska » dl. gen. 13, 2014 9:34 am

Està molt be Ganga,

paciència que ho està fent molt be. A veure quan podem arribar a aquest nivell de control
ImatgeImatge
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Re: Està preparat per treure el bolquer?

EntradaAutor: Ganga » dl. gen. 13, 2014 1:07 pm

ostres! sí que ho fa bé però ahir el pobre em va dir que volia tornar a portar bolqueersss!!!! bufffff em vaig quedar!!!
No entenc ressss....no els hi vaig posar eh però osti em va saber greu....també veig que té malsons per la nit i està més rabiós...no crec que sigui això però pobre...vaja pressió. :ufs:
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Està preparat per treure el bolquer?

EntradaAutor: leta » dc. feb. 19, 2014 4:21 pm

Doncs la meva filla encara porta bolquers!! és una vagaaaaaaaaaaa!!! :p-) :p-) :p-)
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
Yanara
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. juny 10, 2011 1:10 pm

Re: Està preparat per treure el bolquer?

EntradaAutor: Yanara » dv. març 07, 2014 1:32 pm

Hola noies,
amb la Mercè vam estar tot l'estiu sense bolquer a casa i demanant-lo quan tenia pipí (hi ha algun post meu en aquest fil). Després vam tenir la gastroenteritis i gairebé un mes amb descomposició. Així que vaig abandonar el tema de convèncer-la per anar a l'orinal.
Però una setmana després de fer els dos anys, quan la vestia pel matí em diu: "Mama, bolquer no, calcetes". Li vaig preguntar si sabia on havia d'anar a fer el pipí i la caca i em va contestar que sí. Per ensenyar-m'ho, hi va anar, es va baixar les calcetes, va fer pipí, es va eixugar amb un tros de paper, el va ficar dins l'orinal, es va col·locar les calces a lloc i va dir: "Mama, pipí, ja està. Lacasito". Toma ya.
Hem tingut alguna emergència: no es pot descordar el botó i acaba mullada, obre les cames per mirar i acaba mullada, fan la Peppa Pig per la tele i acaba mullada... però res que no sigui anecdòtic.

Ja portem més d'un mes i ara el problema és posar-li el bolquer per la nit. No el vol. I li treuria, però part de la nit la dorm al nostre llit. Es lleva amb el bolquer sec (de sempre), però falta que li tregui perquè se li escapi. Com la puc fer tornar al seu llit? Es desperta a les 4, fa un pipí a l'orinal, et desperta perquè li tornis a posar el bolquer i ve al nostre llit.
Imatge
Avatar de l’usuari
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Re: Està preparat per treure el bolquer?

EntradaAutor: Violeta » dv. març 07, 2014 2:45 pm

Yanara, és fantàstic el que descrius!!! >.-<: >.-<: >.-<: el més important de tot és que ha estat la teva filla que t'ha dit que ja està preparada per deixar el bolquer, això és el que hauria de ser sempre, la seva decisió i no la nostra. A mi em va passar amb el Jan, a les nits no mullava el bolquer però dormia amb nosaltres, i l'opció va ser posar un protector (aquells de l'hospital de quan pareixes que són més grans) entre el llençol i el matalàs a on dormia ell, i llestos.
Me n'alegro molt de confirmar el que ja sabia: els infants saben quan és el moment, ells millor que ningú. :ok:
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::