Hem tret el bolquer: La Nostra Experiència

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
Nur79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1170
Membre des de: dl. juny 06, 2011 3:51 pm

Hem tret el bolquer: La Nostra Experiència

EntradaAutor: Nur79 » dc. abr. 23, 2014 2:49 pm

Hola noies

Aquest dissabte passat hem decidit treure el bolquer a l'Ona. Ara mateix de 2,5 anys. Estic una mica amoïnada, perquè no se si això que està passant és normal o no.

Dir-vos que des de que li hem tret el bolquer, s'aguanta el pipi tant a la nit com a la migdida. Crec que esperaré que faci una setmana el dissabte que vé, i em plantejo treure'l tant a la nit com per la tarda. Fins aquí tot molt bé, perquè té molt bon "aguante". El tema és que quan s'esta fent pipi, ella m'ho diu, anem al lavabo i tal i com arribem, si ja li he baixat les calcetes, se les torna a pujar i marxa, i sino doncs dona mitja volta. Així podem estar infinitats de vegades, fins que logicament no pot més, i s'ho fa a sobre. No hi ha problema, prefereixo que el faci que no que se'l quedi...pero el que no entenc es perquè no vol seure ni al water ni al wc. Vull dir, ella m'ho demana, pero es seure al wc i que comenci a notar que li surt el pipi i ja es vol aixecar. Seure a la Gibrella ja ho he descartat perquè no la vol ni veure.

Crec clarament que la cosa deu de venir que l'Ona esta escarmentada, ja que 2 vegades hem pensat que tenia infecció d'orina i ella s'enrecorda del tema de la bossa i tot això, i ja llavors, no hi havia santa manera que fes pipi. S'ho aguantava, i no tenia mal, perquè després els resultats van ser negatius... suposo que ella, al veure que no porta bolquer, deu de creure que estem amb lo mateix.... no se noies... se que es una tonteria, pero em preocupa que això li duri...i sobretot que s'acabi fent una infecció de tant tallar el pipi. Hem conseguit que faci pipi al wc, parlant amb ella, dient que deixi anar, i hem estat allà amb ella per evitar que marxi del water, peruqè clarament, té la bufeta a punt de rebentar i després està molt contenta... Posem uns gomets i fem reforç positiu....

Amb les caques, de moment.... fa menys de lo normal....i només al wc de l'escola.

Pero jo vull saber si alguna s'ha trobat en quelcom similar.

gràcies per la vostra ajuda.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jaleturu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 602
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 11:55 am
Ubicació: Alella

Re: Hem tret el bolquer: La Nostra Experiència

EntradaAutor: Jaleturu » dj. abr. 24, 2014 11:02 am

Bon dia Nur,

nosaltres també vam treure el bolquer al Roc el passat dijous. Els primers 3 dies van ser força desastrossos, tot s'ho feia a sobre, excepte algun pipi que caçàvem per casualitat. Amb els dies, i a força de seure'l sovint, sembla que comença a controlar com fer la força pq surti el pipi i els escapes han disminuit un munt.

Nosaltres el que fèiem era seure'l cada horeta, i distreure'l amb algun conte o explicar-li alguna història, però mai tenint-lo assegut més de 5 minuts, pq s'agobia.

De moment encara no ho demana, però se l'aguanta força fins que l'asseus. En el seu cas té pànic al wc i només vol orinal...

Ah, i les caques, ja anava restre de per sí, ara encara més, fa cada 2 dies o així...

Ànim, ja veuràs com mica en mica en van aprenent.

jale
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: Hem tret el bolquer: La Nostra Experiència

EntradaAutor: carbasseta » dl. abr. 28, 2014 12:28 am

Hola bonica!
En aquest post vam parlar del tema del bolquer viewtopic.php?f=21&t=36683
Espero que t'ajudi!
En el nostre cas, a vegades l'aina tambe decideix tallar el pipi o la caca i portar-la al vater quan ella no ho ha decidit es un drama des del primer dia, aixi q que la portem quan ella ho diu o si quan li preguntem diu q si (no acostuma a passar).
Anims que ja ho anira pillant!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::