Por a l'aigua

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
azalais
:: pantera
:: pantera
Entrades: 856
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:45 pm

Por a l'aigua

EntradaAutor: azalais » dg. juny 29, 2014 8:49 pm

La setmana passada i aquesta hem anat a la piscina i el meu nen es nega a entrar a l'aigua i si el fico amb mi o el papi plora fins que l'hem de treure, ara té 30 mesos però el que em capfica és que l'estiu passat s''ho passava pipa a l'aigua, nadava amb el manguitos tot sol i es tirava a la piscina!!! No ha passat res traumàtic li he ensenyat el vídeos d'ell nadant i li fa gracia veure'ls però no hi ha cap resultat continuem igual, i a sobre porta tot el diu que es torna a fer pipi a sobre quant això ja ho teniem superat des de fa mes d'un mes. ?-) ?-) Alguna idea?
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
kukilus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1112
Membre des de: dj. juny 23, 2011 9:45 am

Re: Por a l'aigua

EntradaAutor: kukilus » dg. juny 29, 2014 9:39 pm

A un dels meus nens (18 mesos) li passava el mateix fa poc però amb la banyera. De encantar-li a tenir pànic. El posàvem a la banyera i tot éren plors histèrics. No enteníem què li passava ja que va ser de cop i volta. La solució? Deixar que ho fés al seu ritme i molta paciència. Li treiem la roba i el deixàvem que ell sol s'anés acostant a la banyera. Els primers cops no aconseguíem que s'hi acostés però al cap d'uns dies de deixar-lo al seu aire ell solet es va anar acostant i ens demanava entrar a la banyera. D'això ja fa uns mesos i encara hem de respectar aquesta rutina perquè si el posem a la banyera sense miraments tornen els plors i els crits. No és ben bé la mateixa situació pero potser la solució és deixar que ell sol s'acosti a la piscina, sense forçar en cap moment
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!


*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
Avatar de l’usuari
elir
:: tigre
:: tigre
Entrades: 776
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 7:57 pm

Re: Por a l'aigua

EntradaAutor: elir » dl. juny 30, 2014 12:06 am

El meu fill als dos anyets li encantava es banyava solet a la piscina gran amb els manguitos . l'any passat va ser el vigilant de la piscina no hizo havia forma humana de ficar-lo i aquest any va començar el casal dilluns passat i fan piscina cada día i es veu que no para d'entar i sortir li encanta!!!! Així que et puC dir que son fases.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
azalais
:: pantera
:: pantera
Entrades: 856
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:45 pm

Re: Por a l'aigua

EntradaAutor: azalais » dl. juny 30, 2014 6:52 pm

Gràcies per les vostres respostes, vamos paciència i més paciència i esperar que passi aquesta etapa :-o00m :-o00m . Intentarem amb jocs i sense forçar-lo que vagi perdent la por i torni a disfrutar de l'aigua com abans.
azalais l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 02, 2014 2:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Re: Por a l'aigua

EntradaAutor: EMAMI » dt. jul. 01, 2014 8:34 pm

Doncs la meva filla t 2 anys. La banyera li encanta però no vol anar a la piscina!! Quan li dic que anem ala piscina em diu que no!!!
A l'aigua, si arribem a entrar, m'agafa com un pop i diu: po, po!
No se si l'he de portar o no...
Algú s'hi ha trobat? Què heu fet?
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: Por a l'aigua

EntradaAutor: novella » dc. jul. 02, 2014 2:14 pm

El meu xic a la banyera cap problema, i l'estiu passat la piscina li encantava! (aleshores tenia 9-10 mesos). En canvi aquest any (ara farà 21 mesos) de moment la piscina li tira enrere. No vol entrar a l'aigua i quan ho provem somica. Nosaltres hem decidit no forçar -lo a res. Si no vol piscina jugarem a la gespa. Queda molt estiu i potser s'animarà (l'estiu passat també va tardar uns dies a voler entrar aigua) i si no, no passa res!! L'únic que si fem és explicar-li com a quelcom divertit, però no el forcem. Entenc que por a la banyera és més complicat, perquè bé s'han de banyar! ;-)
Ànims!
Imatge
Imatge
pitiflautiks
:: rateta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm

Re: Por a l'aigua

EntradaAutor: pitiflautiks » dl. jul. 20, 2015 8:31 am

al meu també li ha passat aquest estiu però li hem comprat una piscina d'aquestes petitones pq s'acostumi i ho passi b. l'únic q no vol es mullar-se el cap
Avatar de l’usuari
Arinjoleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 448
Membre des de: dg. nov. 16, 2008 5:35 pm

Re: Por a l'aigua

EntradaAutor: Arinjoleta » dl. jul. 20, 2015 11:14 am

Al meu li va passar el mateix amb 6 mesos anva per sota l'aigua, els 2 anys enganxat com un pop i que no volia piscina i aquest any amb tres s'ha deixat anar i s'ho passa pipa, però això de cabussar-se ni parlar-ne...molt paciència i no forçar!
ImatgeImatgeImatge
Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::