Ja hem deslletat, i ara?

Els bolquers, el xumet..

Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

Ja hem deslletat, i ara?

EntradaAutor: Nineta22 » dl. feb. 09, 2015 9:24 pm

Hola noies!!

Escric un cop mes per exposar la meva situació i per preguntar alguns dubtes. Fa dues setmanes hem deslletat a la petita! Ara té 18 mesos i la veritat és que dies "difícils" només n'hem tingut un parell o tres, en que demanava pit i plorava en veure que ja s'havia acabat. Després pero hem anat millor, va deixar de demanar i hem seguit amb biberons sense problemes.

El meu dubte és el següent. Fins ara anava a dormir cap a les 9, amb el pit i tot fantàstic! (Be, les nits eren una odissea pero aixo ja és un altre tema), però des que estem sense pit no anem mai a dormir abans de les 11!!! És una bogeria!! Fa migdiada com sempre, exactament igual tot, però a la nit sembla que li vingui l'energia i res, que no vol dormir abans d'aquesta hora!! Avegades son passades les 12!! Nosaltres ens llevem a les 6 i estem morts!! A alguna li ha passat aixo!? Creieu que pot tenir a veure amb el deslletament o es una fase mes que ja passarà!? Tot plegat va començar al mateix moment!! Es que entre aixo i que a les nits segueix despertant-se sovint estem destrossats!!!
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

Re: Ja hem deslletat, i ara?

EntradaAutor: Airin » dt. feb. 10, 2015 9:21 am

Jo diria que segur que hi té a veure, és un canvi important per ella i potser ja no l'exterioritza plorant sinó així... a més l'escalfor de la mama donant el pit i la mateixa llet materna fan adormir, i ara s'ha d'acostumar al canvi. Entenc que estigueu destrossats, segur que aviat s'hi adaptarà, dóna-li temps. I felicitats per aquests 18 mesos d'alletament!
Imatge

Imatge

Imatge
arfo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 1:33 pm

Re: Ja hem deslletat, i ara?

EntradaAutor: arfo » dj. març 26, 2015 10:15 am

Primer de tot ànims! La nostra també és d'anar a dormir tard, i despertar-se a la nit, i ara ja en té 2 i mig!!! Segurament ella es relaxava amb el pit i per això s'adormia i ara com que no té pit, no vol anar a dormir. Revisa les rutines que feu... jugueu a jocs tranquils abans d'anar a dormir, llegiu un conte, i sobretot dona-li molt de contacte. Jo sovint l'adormia abraçada al meu llit i desrpés la portava al seu. Ella és d'estar-se 30 o 45 minuts per adormir-se i és molt cansat, al final acabem dormint les dues, i hi ha dies que fins les 11h no s'adorm!

Sort!
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: