De cop no vol anar a la guarderia!

Els bolquers, el xumet..

julieta12
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

De cop no vol anar a la guarderia!

EntradaAutor: julieta12 » dt. març 17, 2015 8:55 am

Hola, com esteu? us explico resumidament amb el que em trobo ara...
la meva filla ara té 2,5 anys i sembla que hem fet un gran pas enrere amb la guarderia, quan hi anem va dient pel camí que no vol anar-hi, i quan l'haig de deixar ni us explico, comença a plorar desesperadament, m'agafa la roba, la cama, no em deixa marxar...un xou, i jo marxo, ja us ho podeu imaginar, amb el cor ben encongit i casi plorant també.
No crec que hagi passat res a la guarde, m'ho haguéssin dit, només que no vol anar-hi...creieu que és normal? que de cop i volta no vulgui anar-hi? abans hi anava sense "xous", si que és veritat que els dilluns li costa més, però no em feia xous, (algun puntual però pocs).
QUÈ CREIEU QUE POT SER? A ALGUNA FAMÍLIA LI HA PASSAT AIXÒ?
Jo penso, és un altre tema, però que té a veure en què hi ha dies que dorm amb la mama i altres amb el papa, i això de dormir amb el papa cada cop sembla que li agrada menys, per això em deu reclamar més, pels dies que es deu pensar que al sortir de la guarde se'n deu anar amb son pare.
Bueno, a veure què en penseu, perque porto dies arribant tard a la feina, i super preocupada.

gràcies! :ok:
shyla
:: zebra
Entrades: 1336
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: De cop no vol anar a la guarderia!

EntradaAutor: shyla » dt. març 17, 2015 9:26 am

Hola, pot ser que sigui aixo que dius, sumat al fet que tu estiguis novament embarassada, si no m'equivoco. Els nens noten molt aquests canvis i es tornen mes dependents de la mare, si li sumes que hi hagi dies que no esta amb tu suposo que se li deu fer una muntanya... sols et puc dir que paciencia i molts mimitos quan estigui amb tu.
Imatge Imatge
arfo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 1:33 pm

EntradaAutor: arfo » dc. març 18, 2015 9:12 am

Hola!

La meva filla té 2,5 també, i va a la guarde des de que té 5 mesos, i en contades ocasions ha plorat al deixar-la. Des de fa uns mesos que al matí també em diu que no vol anar a l'escola, ella vol anar a passejar, jugar, ... amb la mama o el papa. Jo crec que és una etapa més. Ara comencen a tenir clar què volen i què els agrada més, i suposo que si li sumes que hi ha dies que no està amb la mama, doncs se li deu fer més dur. És normal que vulgui estar amb tu que no pas a la guarde! Suposo que si li expliques bé perquè l'has de deixar i amb molts mimos doncs serà més fàcil de passar. Els xous els fan perquè no reprimeixen els sentiments, jo a la meva li dic que jo també vull quedar-me a jugar amb ella a casa, però que he d'anar a treballar i llavors li explico el què farem després, a la tarda quan la vagi a buscar.

Sort!
Imatge
Imatge
Imatge
kabbisa
Entrades: 1385
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dc. març 18, 2015 9:44 am

El meu sí que feia xous. Constantment gairebé cada día. Sobretot el 2n any de guardería.

De cop també va incrementar el grau del xou, cap a l'abril. Li va passar tots dos anys, cap a l'abril.

El que em van dir va ser que probablement se li fés llarg això d'anar a la llar cada dia
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
jambina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dt. maig 10, 2011 12:32 pm

EntradaAutor: jambina » dc. març 18, 2015 10:42 pm

Com t'han dit les altres, pot ser que els canvis a casa, li provoquin una mica d'inseguretat. Cal donar-li temps per adaptar-s'hi. El meu fill, que sempre ha anat content a l'escola i a la llar, el mes abans de parir el segon fill, va fer el mateix, no volia anar a la llar. Suposo que es veia a venir alguna cosa que no controlava. Quan va haver nascut el germanet, va veure que no era tant greu i va tornar a anar content a la llar.
En el teu cas, si recentment ha començat a dormir amb el pare, doncs, és una nova rutina que també s'hi ha d'adaptar.
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

EntradaAutor: petipe » dl. març 30, 2015 9:36 am

A mi em va passar. Sempre havia anat entusiasmadíssima i de cop, alguns dies deia que no volia anar. No muntava xous però sabia greu sentir-la. Algú ens va comentar que això volia dir que necessitava "vacances" i passar més temps amb els pares. I la veritat és que va ser així. Perquè el primer cop va ser just abans de Setmana Santa i un cop va passar, va tornar a anar-hi sense queixar-se durant molt de temps. I quan va tornar a queixar-se va sur just abans de les vacances d'estiu.
septiembre
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 9:12 pm

EntradaAutor: septiembre » dt. abr. 14, 2015 10:34 pm

Mi niña empezo en septiembre la guarderia, la primera semana le costo, cada día un llanto, pero luego se adapto enseguida, y ha ido siempre contenta, entraba solita y a la clase corriendo, el problema lo tenemos ahora , con la vuelta de semana santa, han sido 10 días de vacaciones, y la vuelta está siendo durilla, cada noche , dice que no quiere ir al cole, que quiere ir a casa de los abuelos, le explico y nada, por las mañanas es una lucha, mi marido es el que la lleva y pobre, se queda mal , porque entra llorando, dice que le pegan, está semana llamaré a la profesora, a ver como pasa la mañana, espero que se le pase rápido.

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: