Torn rotatiu amb nena 15 mesos

Els bolquers, el xumet..

gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Torn rotatiu amb nena 15 mesos

EntradaAutor: gusiluz » dj. abr. 16, 2015 8:51 am

Hola noies,

Tinc un problema que m'angoixa molt...Fa poc he començat a treballar en torn seguit de tarda, i hem començat a dur la nostra filla de 14,5 mesos a l'escola bressol només a la tarda. Jo la deixo quan vaig a treballar i el meu home la recull quan plega (ell treballa els matins i arriba a les 16h).
Fins aquí ens va molt bé. El problema és que d'aquí unes setmanes he de començar a fer torn rotatiu, el que implica quan vagi de matí és marxar a les 6h i pico del matí de casa, i el meu home marxa a les 7h. Això comportaria haver d'agafar una persona que em llevi la nena i la porti a l'escola, on s'hauria de quedar a dinar i fer migdiada. Jo la recolliria a les 14:30.
El fet és que no sabem si seran masses hores sense els pares, ja que no ens veuria des que se'n va a dormir fins a ben dinat. Apart el tema que és rotatiu, i una setmana aniria a l'escola de matí i l'altra a la tarda.
També hi ha el problema que no vol llet si no és pit, i em fa por que no esmorzi res, i dinar tres quarts del mateix...ja que li costa molt menjar i encara tirem molt de pit.
Estic feta un embolic i no sé si pot ser bo per ella que segueixi amb aquesta feina. No és la feina de la meva vida, i si ha de suposar un trasbals per ella em plantejo no seguir, però clar, qui sap quan en trobaré una altra...

Algun consell de mares treballadores?

:-o00m :-o00m :-o00m
gemmagemma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dl. des. 23, 2013 4:38 pm

Re: Torn rotatiu amb nena 15 mesos

EntradaAutor: gemmagemma » dj. abr. 16, 2015 9:22 am

Hola,
T'explico la nostra rutina, jo surto de casa a les 8:15 i torno a recollirla a les 17:45h, està tot el dia sens la mare, pe lque fa el pare, ell s'encarrega de dur-la a casa els avis al matí, però ja no la veu fins el mati seguent, ja que arriva entre nou i deu de la nit!
Es molt dur, pq disfutem poc d'ella, fem això desde els 4 mesos, i ara en te 17.
Però no tenim alternativa, ho deixem de treballar un dels dos ho aquesta es la manera de convinar el dia a dia.
Jo intento compensar la falta de dedicació al cap de setmana, i el seu pare, fa el que pot el diumenge, ja que el dissabte treballa.
No se si et servirà de molt, però pensa que e una pena, però en aquest país la concil.liació familiar es pésima.!
A mi encara hi han molts dies que em tortura pensant amb el ritme de vida que portem, però se que es el que hi ha de moment! En un futur espero que canviin les coses.
Ptons
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Torn rotatiu amb nena 15 mesos

EntradaAutor: garota » dj. abr. 16, 2015 10:57 am

Hola gusiluz!

Jo vaig deixar de treballar per estar amb el meu fill... Ens ho hem pogut muntar bé amb el meu marit, i així ho vam fer..! Teniem clar que voliem gaudir del nen, i que ell tingués l'oportunitat d'estar a casa tranquil, com vam fer nosaltres de petits.
La meva feina era compatible amb ell, sóc mestra i vaig reduïr jornada. Però ell que venia amb mi a l'escola, l'haviem de despertar a quarts de 7 per ser a les 8 a l'escola, tenia 6 mesos, i va durar 2 mesos a la llar... Es va posar molt malalt. I aquí vam dir prou. I ha sigut el millor que hem fet a la vida. Valoreu-ho, no és que t'estigui dient que la deixis la feina ni molt menys, totes les opcions són vàlides. Però si t'ho planteges, doncs valora tot el que et pot aportar deixar-la. La situació laboral està fotuda però amb una mica d'empenta de tot ens en sortim. Jo estic engegant un projecte i m'he fet autònoma ( un robo sí, prerò em permet estar amb el meu fill a tope!) :-)
No sé, penseu-ho bé. Si ho podeu fer... Hi han poques oportunitats així a la vida.. I sinó, ànims , si ja està adaptada a la llar segur que hi estarà a gust.
Ànims!!!

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::