COTXETS DE SEGONA EDAT

Els bolquers, el xumet..

GFV
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dc. set. 18, 2013 10:37 am

COTXETS DE SEGONA EDAT

EntradaAutor: GFV » dt. maig 12, 2015 3:21 pm

Bona tarda a tothom!

Nosaltres ja tenim la peque amb 14 mesos, i malgrat que el Casualplay ens ha anat de conya, ja comença a ser una mica pessat el tema del maleter del cotxe (ocupa 4/5 parts) i el pes es comença a notar. En resum : ja estem mirant cadiretes de segona edat. i n´hi ha un munt :

Desde de 50€ de la marca blanca del Corte Ingles´o Carrefour (etc...) fins els famosos 350€ del Mc Claren.

M´agradaria que ens poguessiu guiar una mica amb el tema. la veritat es que no volem filar prim i agafar qualsevol cosa barateta que desp´res duri quatre diez, però tampoc ens volem deixar 300€, ja que, a més, també hem de comprar la cadira pel cotxe de viatge.

Hem vist la marca Be Cool. hem sembla que es la 2ª marca de jané, i la veritat es que sembla bona marca. Que en penseu?

Moltes gràcies. >.-<:
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: COTXETS DE SEGONA EDAT

EntradaAutor: pucpuc » dt. maig 12, 2015 5:26 pm

jo el maclaren m'ha aguantat perfectament els meus dos fills i si tingues un tercer encara el podria fer servir.

Per mi a estat una bona inversio es molt bon cotxet "ja el pots tractar malament" que ho aguanta tot!
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: COTXETS DE SEGONA EDAT

EntradaAutor: catalanna » dt. maig 12, 2015 6:23 pm

Jo tenia un maclaren del 2012 que em va anar genial, però se'm va trencar en un avió. Ara n'he comprat un sense ni mirar-lo, pensant que m'havia anat tan bé que no calia pensar res més.... I he de dir que he tingut una GRAN decepció! El model de quest del 2014 (finals, diria) té els frens a les rodes, enlloc del mig, la qual cosa complica mooooolt el tema pujar escales.
Avatar de l’usuari
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: COTXETS DE SEGONA EDAT

EntradaAutor: la_rodri » dt. maig 12, 2015 9:16 pm

Jo m'ho vaig mirar moltissim i vaig acabar comprant un Koelstra per 115€. El coneixia perquè el tenia una amiga meva, i la veritat que per conprar- lo a BCN no trovava cap botiga, i vaig acabar demanant-lo a la web de la marca i en 3 dies el tenia aquí.
A nivell critiques per internet vaig llegir de tot, però jo estic encantada!!!
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: COTXETS DE SEGONA EDAT

EntradaAutor: Boniqueta » dc. maig 13, 2015 8:14 am

Nosaltres tenim un de la marca Chicco. Ens va costar 150€ al Drim. Una bona compra. Resistent, lleuger, ràpid de plegar i no ocupa espai!!
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: COTXETS DE SEGONA EDAT

EntradaAutor: noviachuky » dc. maig 13, 2015 9:02 am

Doncs jo et recomano el NUNA PEPP LUXX (no és tipus paraigües) però a nosaltres ens va de conya, el tenim desde que el peque tenia 3 mesos i no el canvio per cap McLaren, és molt fácil de portar, es plega tipus sándwich, si tens la ocasió de provar-lo fes-ho.

http://www.nuna.eu/pepp-luxx

I ara es veu que l'han millorat o sigui que deu ser una passada
Imatge

Imatge
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: COTXETS DE SEGONA EDAT

EntradaAutor: novella » dc. maig 13, 2015 10:15 am

Nosaltres vem comprar un de la marca prenatal que estava rebaixat a 50 euros. Crec q en valia uns 90, i ens va de conya!! Ni un sol problema. El fem servir moltíssim des que el nen tenia 9 mesos i ja en té 31!! És lleuger i fàcil de plegar (nosaltres voltem molt) i és còmode per ell. Ara espero una crec q encara l'utilitzarà perquè està en molt bones condicions. Ja veieu el q donen de si 50 euros!!
Imatge
Imatge
GFV
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dc. set. 18, 2013 10:37 am

Re: COTXETS DE SEGONA EDAT

EntradaAutor: GFV » dc. maig 27, 2015 8:33 am

Al final ens hem decidit pel Cybex Onyx, perque té una capota XXL, amb protecció 50, pesa molt poquet, i aguanta un pes de fins a 22 kg. Vàrem mirar la Mc Claren Quest i només aguanta fins als 15 kg, i la capota és petita i no té protecció.
Avatar de l’usuari
picdeladona
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

Re: COTXETS DE SEGONA EDAT

EntradaAutor: picdeladona » dc. maig 27, 2015 8:49 am

Nosaltres tenim el Cybex Onix i el vam comprar per les mateixes raons que tu comentes.. De moment n'estem molt contents. Tenim un bebé amb 15 mesos que és un bebé gran en alçada i pes i aquest cotxet vam pensar que ens resultaria millor :ok:
El vam comprar a Drim's per Internet d'oferta
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: COTXETS DE SEGONA EDAT

EntradaAutor: ner » dj. juny 11, 2015 11:49 pm

Hola,

Nosaltres també estem mirant cotxets de segona edat així que m'apunto el post.
Algú té la babyzen yo yo? És resistent i realment tan fàcil de plegar com diu la web?
Imatge
Sindria14
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. març 30, 2014 3:08 pm

Re: COTXETS DE SEGONA EDAT

EntradaAutor: Sindria14 » dv. juny 12, 2015 9:30 pm

Hola!

Ner nosaltres tenim el Babyzen YOYO i és una marevella. N'estem contentíssims, la vertitat.
El plegues en un segon, pesa molt poc i queda tan compacte que el pots pujar a l'avió com a maleta de ma (per això el vam compar).
Això sí, és molt més car que la majoria dels cotxets de segona edat.
Si mai arribem a tenir un altre fill, segur comprarem el pack +0 per poder-lo aprofitar més temps.

Sindria14
G- 5/9/2014 :cnen:
L- 26/9/2016 :cnena:
Test + 2/6/2021
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: COTXETS DE SEGONA EDAT

EntradaAutor: ner » dl. juny 15, 2015 10:08 am

Gràcies Sindria14 per la teva resposta.
Aquest cap de setmana el varem anar a veure físicament i tenien el pack 0+ amb el capazo muntat. Realment plegat queda molt compacte.

Com a cadireta de passeig a nosaltres no ens va acabar de convèncer. El veiem molt estret comparat amb d'altres cadiretes de passeig i només està homologat fins a 15 kg. Tenint present que la nostra peque ja en pesa 9, ens duraria poc. A més per les rodes que té el veiem molt urbà i nosaltres necessitem una opció que serveixi per a carrers empedrats i camins. Així que continuarem buscant cadiretes homologades fins els 22 kg.


Sindria14 ha escrit:Hola!

Ner nosaltres tenim el Babyzen YOYO i és una marevella. N'estem contentíssims, la vertitat.
El plegues en un segon, pesa molt poc i queda tan compacte que el pots pujar a l'avió com a maleta de ma (per això el vam compar).
Això sí, és molt més car que la majoria dels cotxets de segona edat.
Si mai arribem a tenir un altre fill, segur comprarem el pack +0 per poder-lo aprofitar més temps.

Sindria14
Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::