Del bressol al llit "normal"

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
julieta12
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

Del bressol al llit "normal"

EntradaAutor: julieta12 » dt. maig 19, 2015 5:29 pm

hola mares!! tinc una nena de 2 anys i mig i dorm al bressol, m'estic plantejant canviar-la a un llit "normal" petitó i amb baranes clar, però treu-re-li el bressol, tinc la sencació que s'hi troba encaixonada i no dorm bé...no sé, mai dorm de la tirada i no sé si serà per això...
Vosaltres quan veu fer el canvi al llit gran? Oi que a Ikea n'hi ha de menudets??
Què en penseu?

Também em fa una mica de por que no s'aixequi i mentre dormim campi per casa o es faci mal, d'alguna manera al bressol està més "protegida". Què en penseu??

gràcies!! :p-)
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: Del bressol al llit "normal"

EntradaAutor: novella » dt. maig 19, 2015 9:11 pm

Julieta, nosaltres vem passar el nen al llit gran als 2 anys. Directament a un llit de 90. El llit queda arrambat a la paret per un costat i per l'altre li hem posat barana. Hi dorm còmode perquè té espai, tot i que això no té a veure amb els despertars. Es desperta igual. Mai s'ha aixecat del llit, quan es desperta crida mama o papa. Pensa que no crec que els faci gaire gràcia caminar per una casa fosca!! Jo crec que tot és provar ho.
A ikea tenen llits més petits q estan molt bé, però la opció del llit de 90 a nosaltres ens va agradar i ens estalviem tants canvis.
Imatge
Imatge
montsecm
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:17 am

Re: Del bressol al llit "normal"

EntradaAutor: montsecm » dc. maig 20, 2015 7:39 am

Nosaltres el vam passar amb 2,5 anys al llitet d'1,40 i va estar contentíssim pq era llit de nen gran. Llit al costat de la pared i a l'altra banda una barana.
Al principi si volia alguna cosa o aixecar-se ens cridava, poc a poc va anar aprenent a aixecar-se sol avisant. i Mai ha caigut.

Ara el tema dels despertars.. crec que no te res a veure amb el llit, al menys per la nostra experiència.
Avatar de l’usuari
Nusol
:: rateta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dj. set. 06, 2012 11:44 am

Re: Del bressol al llit "normal"

EntradaAutor: Nusol » dc. maig 20, 2015 8:58 am

Nosaltres l'hem canviat fa poc, als 2 anys i directament a un llit gran de 90x200. El llit està arrambat a la paret i a l'altre costat hi té una barana. A ell li ha fet molta gràcia canviar al llit gran i quan es desperta ens crida i no baixa fins que hi anem.
Amb això dels despertars no et puc ajudar, el meu dormia bé tota la nit i amb el canvi continua dormint bé igual.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
canyelladecolors
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. nov. 07, 2012 3:58 pm

Re: Del bressol al llit "normal"

EntradaAutor: canyelladecolors » dc. maig 20, 2015 10:12 am

bones marones!

La meva te just 2 anys i al cap de setmana vem fer el canvi, sobretot perquè tinc un petit de 2 mesos que d'aqui poc li tocarà anar al llit de baranes.
La primera nit va anar perfecte, es va adormir be i sola com sempre, la segona va ser terrible, no ser si no tenia son o que, pero es va aixecar infinites vegades, suposo que li feia gracia tenir control sobre si quedar-se al llit o no, per altre banda, jo estava sola i li havia de donar el pit al petit aixi que va anar a dormir tard... al final la vaig deixar de nou al llit de baranes i es va adormir de seguida tot i que es va queixar una estona. lendemà li vaig recordar que havia dormit al "llit de nena petita" perque havia baixat del llit. Ahir la vaig posar de nou al llit gran i va fer lintent de baixar, li vaig recordar que la posaria al llit de baranes i ja no es va moure. jijiji pobreta meva es un solete. les nits les fa dun tiron sempre i al mati de moment em crida sense aixecar-se. tambe em fa por que aprengui a moure's per la casa a la nit pero per sort de moment no sa despertat cap cop. aviam que tal.
Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::