Al·lucinada amb el xumet

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
julieta12
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

Al·lucinada amb el xumet

EntradaAutor: julieta12 » dj. juny 18, 2015 4:38 pm

hola! tinc una curiositat enorme amb el tema del xumet, em té totalment descol·locada...resulta que la meva filla de 2 anys i mig, fa bastanta pipa, però lo curiós del tema és que només la demana quan està amb mi, la MAMA. No ho entenc de cap manera, a la guarde no la demana (Bueno només per dormir a l'hora de fer la migdiada), però la resta d'hores NO. Amb el seu pare no la demana MAI! ni pel cotxe, ni per dormir, ni per jugar ni per RES DE RES, de fet ell ja fa molt de temps que ni en té a casa seva (som pares separats). Per què carai me la demana només a mi, és entrar a casa i de seguida la pipa, estem jugant o ella mirant dibuixos i de seguida la pipa, estic molt intrigada amb això, a part de que quan li dic que no, es posa fatal, plorant a sac i sense consol....no entenc res!! De fet m'està costant molt treure-li....però perquè només amb mi?? :ufs: :ufs:
Bueno seguiré investigant, perquè noies, no ho entenc...

</;-)
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: Al·lucinada amb el xumet

EntradaAutor: nivalis » dv. juny 19, 2015 10:07 am

Hola, A mi em passa una cosa semblant. El meu nen de 26 mesos és molt de xumet, però només amb nosaltres. A l'escola només li posen per dormir i a casa l'àvia no el demana. En canvi, quan és amb nosaltres el vol a tota hora i si li diem que no es posa fatal.
Jo crec que és una qüestió de costum. Els nens són molt de rutines i fan associacions. En aquest cas l'associació és Mama-xumet. El meu fill també vol prendre's el bibe cada vespre al balcó, els dos asseguts a terra. Quan el trec de la banyera l'he d'agafar com si fos un bebè i dir "ai, el meu bebèeee" (si no ho faig, m'ho demana, jejeje) No se... Suposo que nosaltres també les fem aquestes coses. Hi ha gent que quan arriba a casa cada dia s'asseu a la mateixa butaca i es pren una cervesa i es relaxa, per adir alguna cosa...

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::