Pipi a la banyera

Els bolquers, el xumet..

jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Pipi a la banyera

EntradaAutor: jaruma » dt. set. 08, 2015 7:48 pm

Hola,

el meu fill de quasi 15 mesos, quan el fico a la banyera, resulta que es queda dret, es mira el penis, fa força i fa pipi. Cada dia! :-D O sigui que pot controlar quan el fa? Estic força sorpresa, la veritat. Sabeu si és habitual, tan aviat? Hauria de plantejar-me treure-li el bolquer? Suposo que no, perquè encara no verbalitza quan té pipi ni caca. Però no sé si a l'hora del bany, per evitar que es faci pipi a l'aigua, l'hauria de posar a un orinal, o això el liaria, perquè encara és petit.
Què faríeu?
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Pipi a la banyera

EntradaAutor: shyla » dt. set. 08, 2015 8:59 pm

Jo penso que ho fan la majoría, quan es veuen alliberats deixen anar jeje. Aixo no vol dir que tingui control d'esfinters. Si tu estaras controlant quan ha de fer pipí i caca pots probar d'anar-lo posant al wc.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
xirimoia
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

Re: Pipi a la banyera

EntradaAutor: xirimoia » dc. set. 09, 2015 7:09 am

Jo a la meva, força abans de treure bolquers, la deixava seure a l'orinal mentre emplenava la banyera i gairebé sempre feia pipí. De dia vam continuar amb bolquers uns mesos més, i no hi va haver problema.
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Pipi a la banyera

EntradaAutor: kabbisa » dc. set. 09, 2015 7:19 am

Nosaltres vam comprar i col·locar la gibrelleta ben be un any abans de treure-li el bolquer.
El nen "jugava" a seure a fer pipi, de vegades sense bolquer, i quan anavem a la banyera, alguna vegada, abans de ficar-s'hi hi feia pipi, a la gibrelleta!

No se si va servir d'algo, pero no crec que el liés. :)
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Pipi a la banyera

EntradaAutor: jaruma » dc. set. 09, 2015 2:32 pm

Ostres, doncs compraré la gibrelleta, perquè cada dia em fa el mateix! El cas és que no és una cosa que li surti al notar-se lliure, com li passava fa un temps (en quant li treiem el bolquer per canviar-lo, ens dutxava!). Ara és totalment conscient, es queda dret i es concentra una estona fins que li surt.

Gràcies per les respostes!
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Pipi a la banyera

EntradaAutor: kabbisa » dc. set. 09, 2015 4:13 pm

Ofereix-li fer el pipi a la gibrelleta, però no el forcis, que no "s'enfadi" amb ella.

Hi havia un post, on parlavem de recular amb el tema de treure els bolquers , que la VespresVerds (crec) va explicar momt be com fer l'aproximació al tema ;)

Pd. Per cert, el meu (4anys) ara ha redescobert el fer el pipi a la banyera! >.<
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Pipi a la banyera

EntradaAutor: jaruma » dc. set. 09, 2015 9:33 pm

Avui, abans d'entrar a la banyera, li he dit que faria pipi al water, com el papa. Així que l'he aguantat dret i l'ha fet sense problemes. Però després, al ficar-lo a la banyera, no volia seure fins que no li sortís el pipi! I clar, no li sortia! :-D

Jo espero que se li passi aviat la mania, i que no li torni als 4 anys! haha

Ara em miraré el post que comentes. La veritat és que no tinc pensat treure-li el bolquer fins l'estiu que ve com molt aviat, però depèn del que ell faci, clar! Avui per exemple tenia el bolquer totalment sec després de tota la tarda, no sé si està madurant aquest tema més ràpid del que em pensava. Ja veurem!
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Pipi a la banyera

EntradaAutor: Clara13 » dc. oct. 07, 2015 4:53 pm

Jaruma el meu té casi 14 i també fa el pipi a la banyera, però no m'havia plantejat gens lo de la gibrelleta! No creieu que són massa peques encara? És que jo sempre m'havia fet a la idea que començaria a provar-ho a partir dels 2 anyets, però ara em feu dubtar, jeje!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Pipi a la banyera

EntradaAutor: jaruma » dc. oct. 07, 2015 8:26 pm

Hola Clara!

mira, va estar uns dies fent pipi al w.c. abans de ficar-se a la banyera, després no volia (jo no li insistía, només li donava l'opció), i ara ni al w.c. ni a la banyera. Jo també penso que són massa petits, però em feia la impressió que ho volia fer, li feia molta gràcia, per això el posava al w.c. Ara ja no vol, doncs ens n'oblidem. No vull demanar-li res pel que no estigui preparat.

Quan arribi el moment ja hi tornarem!

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::