A l'escola bressol o a casa

Els bolquers, el xumet..

Margoia
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. maig 01, 2013 11:51 am

A l'escola bressol o a casa

EntradaAutor: Margoia » dj. nov. 19, 2015 9:19 pm

Hola mames! El meu fill té 2 anys i 9 mesos i aquest setembre ha començat a l'escola bressol de 9 a 12. El cas és que jo sempre havia pensat que l'escola bressol no és necessària pels nens (i ho segueixo pensant) però a l'estiu ell demanava molt jugar amb nens i ens hi vam engrescar. Evidentment ell no volia el que es troba a l'escola, perquè voldria jugar amb nens però que hi hagi el papa o la mama amb ell i això no pot ser. Quan està a l'escola diuen que està bé, però ell diu que no vol anar-hi. La qüestió és que jo la setmana que ve m'agafo baixa per embaràs i em plantejo que podria estar a casa amb mi, però també em fa patir quan neixi l'altre fill i estigui amb tots dos, crec que unes hores per cada un també els hi poden anar bé. Total, que estic feta un embolic perquè no sé aue seria millor per ell i per tots! Si em podeu explicar les vostres experiències segur que m'ajudaran.
Gràcies
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: A l'escola bressol o a casa

EntradaAutor: petitajo » dv. nov. 20, 2015 10:25 am

Hola Margoia,

Enhorabona per l'embaras i quina sort agafar la baixa, jo en tinc unes ganes!! :-o00m :-o00m

La meva experiencia no et pot ajudar pq la meva nena hi va molt contenta. La meva opinio pero, es q si el nen us demanava jugar amb nens i per tant anar a l'escola bressol l'hi heu de fer entendre q els papes no s'hi poden quedar, tard o d'hora s'haura de "separar" de vosaltres i millor no canviar massa de rutines ara ja q li ve un canvi molt gran amb el nou rol de germa gran. Si les Mestres us diuen q esta be jo no faria cap canvi. Mica en mica s'hi anira adaptant


salutacions
Imatge

Imatge
maig13
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dl. març 03, 2014 12:56 pm

Re: A l'escola bressol o a casa

EntradaAutor: maig13 » dv. nov. 20, 2015 10:30 am

Jo, escola bressol, sense cap mena de dubte. Però això és una decisió molt personal. Tots els nens i nenes diuen que no volen anar a l'escola bressol, o més tard al col.legi, així que no en faria massa cas. Però això que depen del que cregueu vosaltres com a pares que és millor pels vostres fills/es. La meva filla va a l'escola bressol des dels 8 mesos, i ara que tornaré a ser mare a l'abril ni em plantejo treure-la. És més, el meu segon fill també anirà a l'escola bressol a la mateixa edat. Però ja et dic, això depen del que cregueu més convenient.
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: A l'escola bressol o a casa

EntradaAutor: charito » dv. nov. 20, 2015 12:51 pm

En la meva opinio, ara que vindrà el germanet com mes habits regulars tingui millor. Va de 9 a 12 que esta molt be i segur que s'ho passa be, si les mestres et diuen que hi va content i participa en les activitats no m'ho rumiaria mes i tu aniras mes descansada. i li servirà de rutina per cara a l'any que ve que començara el cole.
Ninus
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. set. 17, 2015 6:12 pm

Re: A l'escola bressol o a casa

EntradaAutor: Ninus » dv. nov. 20, 2015 2:13 pm

Bones! El meu cas és diferent però jo tinc 2 fills. Quan em vaig quedar embarassada del petit la gran va estar a casa amb mi. Ella no anava a la llar i com que em vaig posar de baixa en setembre ja no la vaig apuntar. Al novembre vaig parir i fins al setembre de l'any següent vam estar a casa els 3. La nena aquest setembre ha començat p3.
clar que els nens s'adapten però jo sóc del parer que abans dels 3 anys on estan millor és a casa!
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: A l'escola bressol o a casa

EntradaAutor: Mara17 » dv. nov. 20, 2015 2:19 pm

La meva experiència personal és que vaig tenir els nens a casa fins a P3 i just dos mesos abans havia nascut la seva germana petita. No han tingut cap problema d'adaptació. Això va com va. Ja pots planificar que les coses van com han d'anar. Ells s'han adaptat bé potser perquè tot i que tenien rutines (per dir-ho d'alguna manera) no eren inamovibles i estaven fets a tot. No sé, jo ho tornaria a fer igual.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::