Banyar o dutxar als 2 anys

Els bolquers, el xumet..

gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Banyar o dutxar als 2 anys

EntradaAutor: gusiluz » dc. gen. 20, 2016 12:28 pm

Hola,

No trobava on posar aquest post...
La qüestió és que la nostra filla farà 2 anys i encara la banyem a la banyera de nadó, asseguda. A ella li agrada jugar amb l'aigua i en aquest sentit tot bé.
El tema és que comencem a trobar-ho una mica lent, i pensem que potser dutxar-la seria una bona opció, però no sabem si és massa petita.
Què en penseu? Les que ja ho heu passat, a quina edat les vau "treure" de la banyereta"? Els agrada?
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: Banyar o dutxar als 2 anys

EntradaAutor: nivalis » dc. gen. 20, 2016 12:39 pm

El meu nen te 2 anys i 9 mesos i des dels 2 anys que fem servir les dues coses. Si tenim temps el banyem a la banyereta i que jugui i si volen anar de pressa el dutxem.
Les primeres vegades que el vaig dutxar va ser amb mi, i li feia molta gràcia fer el mateix que jo. Després ja el vam començar a dutxar a ell sol.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Banyar o dutxar als 2 anys

EntradaAutor: neuetes » dc. gen. 20, 2016 1:45 pm

Nosaltres fem dutxa des de l'any i mig a les dues. Més ràpid i menys aigua, a part que elles tampoc han sigut massa de jugar amb l'aigua. La gran es dutxa sola des dels 5 anys i ara amb 8 es dutxa ella i ajuda a la petita de 3, ja ho tenen tot a l'abast i el terra és antilliscant. I jo controlo des de fora la dutxa.
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Banyar o dutxar als 2 anys

EntradaAutor: shyla » dc. gen. 20, 2016 2:25 pm

el meu fill petit l'hem dutxat sempre, algun cop s'ha banyat però molt al principi. jo me'l fico al terra i ell va jugant. d'aquí a 2 dies fara 10 mesos. :ok:
Imatge Imatge
Sindria14
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. març 30, 2014 3:08 pm

Re: Banyar o dutxar als 2 anys

EntradaAutor: Sindria14 » dc. gen. 20, 2016 8:57 pm

Nosaltres fins a l'any vam fer servir la banyereta de bebè. A partir de l'any hem fet dutxa i de tant en tant alguna banyera amb el pare o la mare.
Sobretot vam canviar de la banyera a la dutxa, pel tema que tu dius, anar més rapids.
G- 5/9/2014 :cnen:
L- 26/9/2016 :cnena:
Test + 2/6/2021
Avatar de l’usuari
martulineta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. juny 15, 2015 4:38 pm

Re: Banyar o dutxar als 2 anys

EntradaAutor: martulineta » dt. feb. 02, 2016 6:46 pm

La nostra filla té 20 mesos i des de fa uns mesos a casa la dutxem per dues raons: El nostre bany i la dutxa són petits per posar-hi una banyera de la seva mida i que hi puguem estar al costat i per comoditat meva també ho he de reconèixer, els avis la banyen i treure-la de la banyera és un drama en canvi jo amb la dutxa normalment no tinc cap problema i s'ho passa igual de bé.
Jo entro amb ella a la dutxa i li poso un bugader de plàstic que ja n'hi diem "la piscina dels ninos" i l'omplim de ninos de plàstic. La vaig dutxant mentre ella juga a tirar els ninos a dins el bugader, a fer xip xap, hi posa també els peus i sobretot el que li ENCANTA és agafar ella la dutxa i dutxar als ninos, mullar la màmpara, i dutxar-me a mi!! jejeje També li fa molta gràcia mirar-nos reflectides al mànec de la dutxa. Quan ja hem acabat, tanco l'aixeta i li dic que s'ha acabat l'aigua per dutxar-nos i ella ja sap que és l'hora de sortir, buidem el bugader i traiem els ninos a fora perquè també s'eixuguin.
El terra de la dutxa és antilliscant i ara ja va descalça però fins fa poc li posava unes sandàlies d'aigua per més seguretat.

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::