Consells per tallar les ungles - és un drama!

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Consells per tallar les ungles - és un drama!

EntradaAutor: laneta » dt. feb. 02, 2016 2:08 pm

Hola noies!

Des de fa uns mesos tallar-li les ungles del peu al meu fill (2 anys i 3 mesos) és un drama, no hi ha manera. Abans ho feiem mentres dormia però ara a la que li treiem el mitjó es desperta cridant les ungles noooo! :O El problema és que li creixen, se li dobleguen i fins i tot li molesta al caminar però el tio nega que sigui perquè li fan pupa. De tant en tant aconseguim tallar-n'hi una a canvi d'un lacasito però desde luego no és la manera.

Quins trucs feu servir per als que no els agrada?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

Re: Consells per tallar les ungles - és un drama!

EntradaAutor: illeta25 » dt. feb. 02, 2016 3:54 pm

Holaaa Leneta,

Veig que no sóc la única amb aquest problema, em quedo aquí a veure si algú ens pot donar algun consell. Durant un temps ho feia quan dormia però ara ja no tinc tanta sort es desperta només de sentir el “crack” de tallar l’ungla i les amaga, xiscla i plora... Un drama vaja.
Lo dels lacasitos prenc nota, potser algun dia els tindre que fer servir :content:
Imatge
Avatar de l’usuari
karla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 136
Membre des de: dj. juny 10, 2010 9:20 am

Re: Consells per tallar les ungles - és un drama!

EntradaAutor: karla » dt. feb. 02, 2016 4:07 pm

Ejem.
El meu fill té SIS anys i continua sent un drama. Així que us diria que mooooolta paciència i tallar-li just acabats de banyar, així estan com més 'toves' i vas més ràpid!
Imatge
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Consells per tallar les ungles - és un drama!

EntradaAutor: Maria V. » dt. feb. 02, 2016 5:21 pm

karla ha escrit:Ejem.
El meu fill té SIS anys i continua sent un drama. Així que us diria que mooooolta paciència i tallar-li just acabats de banyar, així estan com més 'toves' i vas més ràpid!

Amb sis anys, ¿no el podries convèncer perquè se les tallés ell mateix, explicant-li com ho ha de fer per no fer-se mal (no deixar-les massa arranades, no fos cas que amb les tisores es fes mal, tallar-les rectes -no en corba com les de les mans- etc.) dient-li que l'ajudaràs quan li costi?
Maria V. l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 02, 2016 5:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: Consells per tallar les ungles - és un drama!

EntradaAutor: Maria V. » dt. feb. 02, 2016 5:24 pm

No tinc consells directes perquè els meus se les deixaven tallar, però això sí, després del bany, estovades per l'aigua. I fer-ho sovint, que no se'ls arribin a corbar.
Avatar de l’usuari
martulineta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. juny 15, 2015 4:38 pm

Re: Consells per tallar les ungles - és un drama!

EntradaAutor: martulineta » dt. feb. 02, 2016 5:47 pm

La meva filla és més petita (20 mesos) però les ungles de les mans sempre les hi he de fer mentre dorm i les dels peus, ara a l'hivern amb el pijama "pelele" impossible. La solució que he trobat, i de moment surt bé, és que les hi talli l'avi. Potser no us serveix el consell però heu provat que li talli algú altre de la família? És que la meva tu, si li fa l'avi es deixa sense problemes i encara després m'ho explica "l'avi fa "crec" senyalant l'ungla.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Consells per tallar les ungles - és un drama!

EntradaAutor: martina13 » dt. feb. 02, 2016 8:18 pm

Bufff crec que totes estem igual
Ahir semblava la nena del exorcista per tallarli ejjeje
Algun cop ho hem aconseguit amb lacasitos pero ahir ni aixi
Avatar de l’usuari
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: Consells per tallar les ungles - és un drama!

EntradaAutor: MiMi_M_T » dt. feb. 02, 2016 8:49 pm

Aqui una altre mami desesperada amb les ungles dels peus.
Amb les de les mans no hi ha problema pero els peus nanai
Ara el deixo bastant pero a l'estiu hem fa molta mania
Aixi que hem quedo aqui a veure que surt
Imatge


Imatge

Imatge
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Consells per tallar les ungles - és un drama!

EntradaAutor: jaruma » dt. feb. 02, 2016 9:38 pm

El meu és petit (19 mesos), però no se sol deixar. El que faig és, de tant en tant, després de banyar-lo, li demano al pare que el distregui i jo tallo, però ràpid i les ungles que puc.

Amb les de les mans costa molt també. Si li demano "quina ungla vols que et talli avui?", me n'assenyala una, i aquella se la deixa tallar. Però sempre m'assenyala la mateixa!
San78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dt. set. 27, 2011 3:13 pm

Re: Consells per tallar les ungles - és un drama!

EntradaAutor: San78 » dt. feb. 02, 2016 9:43 pm

Hola! A la meva nena li passava el mateix, fins que s'em va ocòrrer dir-li que cadascuna de les seves ungles era un televisor, i cada cop que li tallava una li deia que en aquella estaven fent un dels dibuixos que més li agradaven, tipus: "Mira, en aquesta fan Peppa Pig. Mira, en aquesta fan Caillou..." i així fins tallar-li les deu. És una xorrada però em va funcionar :D
Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Re: Consells per tallar les ungles - és un drama!

EntradaAutor: laneta » dj. feb. 04, 2016 7:13 pm

Hola a totes!

Quin descans veure que és més comú del que creia XD

M'apunto el tema de l'avi tot i que en el nostre cas ho ha provat tothom i només ho pot fer el papi. M'agradaria fer-li raonar, amb les mans no hi ha problema perquè li explico que si no li tallem em fa mal a mi quan em posa la mà a la teta XD i suposo que prefereix tallar que quedar-se sense teta. Les mans 1 cop per setmana ho tenim bé.

Lo dels peus ho he intentat després de banyar pensant que seria més fàcil però ni de conya, el primer que diu quan l'asseco és vull els mitjons!!!! hahhahahah alguna se li acaba corbant i és pitjor, aviam si a alguna ens explica algún altre truc mentres el raonament no funcioni.

san78 molt bona idea lo de la tv, ho probarem!!!
Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Re: Consells per tallar les ungles - és un drama!

EntradaAutor: laneta » dc. feb. 10, 2016 3:22 pm

Ja, és un tema naethda perquè si li agafa més mania serà pitjor, a mi també em preocupa convertir-ho en un trauma!
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Consells per tallar les ungles - és un drama!

EntradaAutor: shyla » dc. feb. 10, 2016 4:04 pm

El meu gran ho feia molt, vaig aconseguir tallar-li mes o menys tranquil posant-li un vídeo d'alguna cosa que li agradi, aixi no es centra en les ungles. El mes que ve fara 4 anys i fa un parell de mesos que s'ho deixa fer sense vídeos, pero hem d'anar xerrant o cantant tambe per desviar l'atenció.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Re: Consells per tallar les ungles - és un drama!

EntradaAutor: laneta » dj. feb. 11, 2016 2:37 pm

Gràcies Shyla és una bona idea! Suposo que amb el temps ho deixes de veure tant dramàtic :-o00m
Avatar de l’usuari
readytopop
:: papallona
:: papallona
Entrades: 135
Membre des de: dt. feb. 05, 2013 11:45 am

Re: Consells per tallar les ungles - és un drama!

EntradaAutor: readytopop » dt. feb. 16, 2016 3:36 pm

Nosaltres mai havíem tingut problemes per tallar les ungles, però, d'un dia per l'altre s'hi va negar i no hi havia manera ni mans ni peus.
Normalment el diumenge ens banyem juntes (té 2 anys i 3 mesos) i un diumenge mentre ens banyàvem li vaig fer un bon paripé dient-li que tenia les ungles molt llargues i que calia tallar-les. Primer vam fer veure que me les tallava jo, i després les d'ella.
Mai més cap problema, sempre ho fem durant el bany pq estan toves toves i ella està contenta.
Potser us va bé fer-ho així a alguna :ok:
Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Re: Consells per tallar les ungles - és un drama!

EntradaAutor: laneta » dc. feb. 17, 2016 9:48 am

Gràcies readytopop ho provarem també així!! :-o00m
Avatar de l’usuari
Ely85
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 10:01 am

Re: Consells per tallar les ungles - és un drama!

EntradaAutor: Ely85 » dt. feb. 23, 2016 9:16 pm

A mi em pasa el mateix, intento quan fa la migdiada, sino pots intentar posar-li els dibuixos que li agraden mentre ho fas, de vegades funciona. Sort.
Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Re: Consells per tallar les ungles - és un drama!

EntradaAutor: laneta » dc. feb. 24, 2016 11:20 am

Aquest diumenge ho vam aconseguir mentre dormia, perquè a la tarda ens vam estar més d'una hora donant-li voltes, amb dibueixos i res :-o00m

Mica en Mica!
Avatar de l’usuari
rk_mat82
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 1:34 pm

Re: Consells per tallar les ungles - és un drama!

EntradaAutor: rk_mat82 » ds. abr. 30, 2016 4:55 pm

molt bé!!
ja t'ho han dit com a consell, però jo no he trobat cap altre solució i anem camí dels 3 anys.
sempre sempre quan està dormit, sinò missió impossible.
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Consells per tallar les ungles - és un drama!

EntradaAutor: bertian » dl. maig 02, 2016 12:36 pm

El meu fill és més petit, ara té 17 mesos, no li agrada però tampoc fa drames, el què passa és que m'aparta la mà o el peu, i a vegades costa una mica.
Què faig? li deixo alguna cosa per anar jugant amb l'altra mà, alguna cosa que li cridi l'atenció i pugui muntar i desmuntar... que el mantingui una mica més quiet. També li canto la cançó de "la mosca volava per la llum...." que es va cantant canviant de vocal i això també el manté distret una mica...

Cada nen és un món i el què funciona amb uns amb altres no... a veure si us en sortiu...

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::