Quan demanen el pipi?

Els bolquers, el xumet..

giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Quan demanen el pipi?

EntradaAutor: giuletta » dl. maig 09, 2016 1:48 pm

Hola guapes,

una pregunta, tinc el dubte de si amb la peque estem fent bé el procés de treure el bolquer. Fa 12 dies que vam començar, els primers dies es feia molts pipis a sobre tot i que la posavem cada hora aproximadament. Ara no se li escapen però la posem cada 1,30 o cada 2 hores. Ella mai demana pipi i alguna vegada quan li preguntem contesta que sí, i efectivament fa pipi i potser cada. La meva pregunta és saber quan comencen a demanar el pipi o la cada, ja que com que sempre la posem nosaltres potser no li donem l'oportunitat de que ho demani. La migdiada la fa sense bolquer i no se li ha escapat cap vegada en tots aquests dies.

Gràcies per les respostes!!
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Quan demanen el pipi?

EntradaAutor: kabbisa » dl. maig 09, 2016 2:13 pm

Proveu-ho un dia, però avisant-la que aquell dia anirà quan ella ho demani
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Quan demanen el pipi?

EntradaAutor: shyla » dl. maig 09, 2016 3:38 pm

Si no ho demana per quin motiu li heu tret? Jo soc partidaria d'escoltar al nen, les seves necessitats, si no ho demana es que no esta preparada
Imatge Imatge
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: Quan demanen el pipi?

EntradaAutor: giuletta » dl. maig 09, 2016 4:51 pm

Doncs li hem tret perquè al setembre començarà P3, per tenir temps per assolir-ho... És que no sé què passa si un nen encara porta bolquers quan comença escola. M'agradaria pensar que el respecten i li van canviar el bolquer quan fa falta, però molt em temo que a la pràctica no és així :-(
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Quan demanen el pipi?

EntradaAutor: shyla » dl. maig 09, 2016 5:32 pm

giuletta ha escrit:Doncs li hem tret perquè al setembre començarà P3, per tenir temps per assolir-ho... És que no sé què passa si un nen encara porta bolquers quan comença escola. M'agradaria pensar que el respecten i li van canviar el bolquer quan fa falta, però molt em temo que a la pràctica no és així :-(

Mira el meu fill no demanava res i vam anar esperant, un día a mig juny va dir que volia calçotets. No se li va escapar ni pipí ni caca i vam treure tant de dia com de nit
shyla l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 10, 2016 11:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Quan demanen el pipi?

EntradaAutor: kabbisa » dl. maig 09, 2016 6:37 pm

A nosaltres ens va passar com la shyla, però al mes de maig. A part que mai va voler anar a fer pipi si (jo) li dèia. O era ell o era algú altre que li recordava. Els primers dies jo estava agobiadíssima, però recordant-me constantment "confia, confia". Era el meu mantra xD

De tota manera, la filla de la giuletta sap aguantar-se el pipi (ni se li escapa ja ni a l'hora de la migdiada), per tant, jo comfiaria en ella.
Li ho diria: "bonica, avui m'avisaras tu quantinguis ganes de fer pipi. Jo no et faré anar al lavabo si tu no m'ho dius."

Si s'oblida i es fa pipi, no passa res, la canvies i a tornar-ho a intentar. Si veus que s'agobia molt, llavors pas enrera que no passa absolutament res.
(Per cert que el meu, al cap d'un parell o tres de setmanes, vam tenir uns dies de escapes a cada pipi: es va com relaxar i desmotivar).
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Quan demanen el pipi?

EntradaAutor: Anna Maria » dt. maig 10, 2016 10:54 am

És important que el nen demani fer pipí, perquè significa que ell se n'adona que té la bufeta plena i que en té ganes. Si no n'és conscient el fet de posar-li regularment no té massa sentit. Jo l'hi tornaria a posar el bolquer. Entenc que estàs angoixada, ja veurem com ho farem quan em toqui a mi i això que sóc profe d'aquesta edat, però pensa que amb un mes ells fan molts canvis, i que d'aquí al setembre hi ha temps encara. Com han dit les companyes, si el nen n'és conscient pot ser realment molt ràpid.
Molts ànims guapa.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Quan demanen el pipi?

EntradaAutor: shyla » dt. maig 10, 2016 11:22 am

kabbisa ha escrit:A nosaltres ens va passar com la shyla, però al mes de maig. A part que mai va voler anar a fer pipi si (jo) li dèia. O era ell o era algú altre que li recordava. Els primers dies jo estava agobiadíssima, però recordant-me constantment "confia, confia". Era el meu mantra xD

De tota manera, la filla de la giuletta sap aguantar-se el pipi (ni se li escapa ja ni a l'hora de la migdiada), per tant, jo comfiaria en ella.
Li ho diria: "bonica, avui m'avisaras tu quantinguis ganes de fer pipi. Jo no et faré anar al lavabo si tu no m'ho dius."

Si s'oblida i es fa pipi, no passa res, la canvies i a tornar-ho a intentar. Si veus que s'agobia molt, llavors pas enrera que no passa absolutament res.
(Per cert que el meu, al cap d'un parell o tres de setmanes, vam tenir uns dies de escapes a cada pipi: es va com relaxar i desmotivar).

Penso que es una cosa que acostuma a passar que al cap d'unes setmanes es relaxin i despres s'escapa algún pipí, pero als poca dies tot controlat.
Imatge Imatge
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: Quan demanen el pipi?

EntradaAutor: giuletta » dc. maig 11, 2016 10:29 am

El problema és que ara no vol tornar a portar bolquer, només vol calcetes, en fi... a veure com evoluciona...

Gràcies!!

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::