Bolquer

Els bolquers, el xumet..

lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Bolquer

EntradaAutor: lavidaesbonica » dl. maig 09, 2016 10:45 pm

Hola! La meva nena ara al juny farà 2 anys, i a la llar d'infants ja han començat amb l'orinal però amb els grans (principis d'any), de totes maneres ja li vai comprar un orinal perquè s'hi anés acostumant, però no vol seure-hi de cap manera! Diu que no i que no... Jo no la vull forçar perquè penso que pot ser contraproduent. Quan sabrem que està preparada? Ella ja fa mesos que avisa quan fa caca, però normalment quan ja l'ha feta... i del pipí no diu mai res!
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Bolquer

EntradaAutor: charito » dt. maig 10, 2016 11:13 am

Aprofito aquest fil.... la meva es del març. Va començar que no volia bolquer perque veu al seu germa que fa pipi al wc i dos amiguetes de la seva edat que no en porten, aixi que li vaig treure per estar per casa a estones i vaig posar el orinal on seia a estones per jugar pero no feia res.

Un dia per casualitat va fer caca i es va fotre un susto que plorava amb desespero i un altre dia que es va fer pipi a sobre tambe es va espantar molt. Ara avisa quan esta fent pipi i caca, pero no vol de cap manera seure al orinal, diu que vol el bolquer. I quan acaba el pipi demana bolquer net.

Amb el gran va ser tot molt a sac seguint indicacions de la guarde just als 23 mesos, pero el cert es que va anar rodat. I ara estic desconcertada. Es cert que es petita i no hi ha pressa pero no se com ajudarla a perdre la por o si li passara sol d'aqui a l'estiu. Hem llegit contes i si que li fa gracia pero per ella no.

O sigui que he intentat respectar el que ella em demana pero no se si es el cami.
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Bolquer

EntradaAutor: kabbisa » dt. maig 10, 2016 12:06 pm

charito, es molt escatològic, però: ensenya-li la caca que fa al bolquer, o quan en facis tu, si ella està al lavabo amb tu, dons també.

Diuen que va bé que sàpiga què és el que treu realment, així, quan ho fa al vater, no és tanta sorpresa.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Bolquer

EntradaAutor: charito » dt. maig 10, 2016 12:57 pm

Ja ho faig Kabbisa jajaj pensa que el gran te 5 anys aixi que la vergonya la vam perdre fa moooooolt de temps..... :-o00m

Em veu a mi, al seu pare, al seu germa.... ahir li va preguntar al seu pare si la caca era gran o petita.... tambe em demana veure la caca i els pipis quan li canvio el bolquer i li ensenyo. Pero no li mola...
Avatar de l’usuari
Aquitania
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

Re: Bolquer

EntradaAutor: Aquitania » dt. maig 10, 2016 2:19 pm

I el wc? Amb reductor o sense... Suposo q ho heu provat... I posarlinbolquers pull up? Q son tipu calcetes pero poden fer pipi i caca...
Dificil....
Imatge

Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::