Bolquer a la nit

Els bolquers, el xumet..

Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Bolquer a la nit

EntradaAutor: Boniqueta » dv. juny 17, 2016 9:24 am

Hola a totes!

La meva nena no porta bolquer (durant el dia) des dels 2 anys i mig. La veritat és que va ser ràpid i va anar molt bé, senyal de que estava preparada. Ara està a punt de fer 3 anys. Per la nit encara en porta i la veritat és que ni em plantejo treure-li perquè s'aixeca sempre molt molla i inclús a mitja nit moltes vegades hem de canviar el pijama i llençols perquè en fa tant que traspassa bolquer. Suposo que al fer bibi just abans d'anar a dormir doncs en fa molt i al estar adormida no ho sap controlar, tot i que sempre li faig fer un pipi abans d'anar a dormir.

El cas és que tinc una sogra molt i molt i molt pesada que només fa que dir-me que aquesta nena passat l'estiu ja no hauria de dur bolquer per dormir. La veritat és que no li faig cas i només li dic que la nena encara no està preparada per treure el bolquer de nit i em mira amb cara de: t'estàs equivocant. I sempre li dic el mateix: així que faig?? li trec el bolquer i poso rentadores cada dia perquè no donaré l'abast ja que cada dia es pixarà? I em diu bueno.....si i a més li expliques que si es pixa és una marrana!!! Jo flipo amb la dona de veritat eh!! Senyora que està dormint i no és conscient de que es fa pipi i no és prou madura per controlar-ho!! Què he de fer pobreta renyar-la cada dia??? En fi...que en el moment em poso a mil i després se'm passa i no li foto ni cas.

Però ara em sorgeix un dubte, tenint en compte que cada nen va al seu ritme, a quina edat aproximada han deixat el bolquer els vostres a la nit??

Merci maques!!
Imatge
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Bolquer a la nit

EntradaAutor: nb_30 » dv. juny 17, 2016 9:33 am

No li facis cas a la sogre i no li donis tantes explicacions!! Jo a la meva filla li vaig treure el bolquer de la nit als 3 anys i mig. Vaig esperar a q es llevés amb el bolquer sec per treure-li.

El q si q jo provaria es no dobar-li bibi a la nit ni masses liquids.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Bolquer a la nit

EntradaAutor: Anna Maria » dv. juny 17, 2016 10:39 am

Realment és una passada lo pesades que poden arribar a ser les dones "amb experiència de mares"... jo no li donaria tantes explicacions, a més, ja li has dit un cop i hi torna, no? doncs com si plogués, canvia de tema i au.
Pel que fa al bolquer de nit, jo com la companya i com tu mateixa dius li començaria a treure quan s'aixequés amb el bolquer sec, i miraria de donar-li el bibe una mica més aviat, i intentar que fes un bon pipí abans d'anar a dormir. però sense agobiar-se eh?
abraçades,
Anna maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Bolquer a la nit

EntradaAutor: Essuca » dv. juny 17, 2016 10:47 am

Em recorda molt el meu. El bolquer de dia li vam treute els 2 anys i 2 mesos i molt bé. Peró dormit feia molt pipi (per cert com que sovint traspassava i li haviem de canviar molt els llençols li vam posar bolquers d'una talla més i ho vam mig solucionar). Per treure-li vam esperar, no veiem el moment i en feia tants. Doncs el dia després de fer 3 anys es va aixecar amb el bolquet de nit sec. Vam esperar una setmana i cada dia sec i li vam treure i de moment 3 anys i 4 mesos i cap accident.
Amb la migdiada ho vam fer igual, quan es va aixecar sec més d'una setmana li cam treure, crec que era els dos anys i mig o així, no recordo.
I suposo que ho fas, pero un pipi just abans d'anar a dormir. Ah i el meu pren bibi abans de dormir, pero menys quantitat.
Essuca l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 17, 2016 10:49 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Bolquer a la nit

EntradaAutor: Boniqueta » dv. juny 17, 2016 10:49 am

Gràcies noies pels consells, just com em pensava!! Provarem de reduir bibis o donar més aviat.
Imatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Bolquer a la nit

EntradaAutor: charito » dv. juny 17, 2016 1:00 pm

Mare meva quines presses, anda ya..... quan es comenci a llevar amb el bolquer sec ho pots intentar pero vaja no es cap emergencia!!!
Avatar de l’usuari
rk_mat82
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 1:34 pm

Re: Bolquer a la nit

EntradaAutor: rk_mat82 » dv. juny 17, 2016 8:21 pm

Hola! com tot cada nen té el seu ritme.
amb l'explicació em recordes completament al meu nen, quina passada, aquest té 3 anys i un mes i el mateix encara q fa pipi abans d'anar a dormir, el bolquer cada matí està mullat i fins i tot s'ha de canviar i possar un altre per la nit.
i la veritat o canvia molt la cosa, o em costa pensar q el tinc sec sec dintre de
uff i a mí el tema sogres...estic sensible, son unes pesades! ni cas, ni a la sogra, ni a la mare, ni a la veïna, ni comparar el nen amb d'altres,nooo i nooo, cada mare coneix al seu nen millor q ningú. i encara q tinguem errors a continuar endavant amb els nostres pensaments.
MIX99
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dv. maig 08, 2009 10:59 am

Re: Bolquer a la nit

EntradaAutor: MIX99 » ds. juny 18, 2016 3:22 pm

Bones!!!

Aquí una que ha tingut el nen amb pipi fins els 4 anys i mig!!! Des de fa un parell de mesos ell mateix va voler que li deixés de posar... però si no fos perque a les 12.00 de la nit el porto a fer un pipi no aguantaria tota la nit. Ara el pipi de les 12.00 miraculós...si el fa, es desperta del tot sec...

Ànims i paciència. Dit pel pediatra, s'ha de començar a intentar buscar solució a partir dels 5 anys... però fins als 5 anys cap preocupació ni acció... han de madurar ells sols.

Ànims!!!
Imatge


Imatge

Imatge
nuco
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 329
Membre des de: dt. gen. 12, 2010 9:10 am

Re: Bolquer a la nit

EntradaAutor: nuco » dl. juny 20, 2016 9:21 am

Sense cap pressa, quan la criatura estigui preparada ja ho fareu.
A casa la nena té gairebé 6 anys i encara porta bolquer. No s'ha aixecat mai seca...
El nen té 2 anys i 5 mesos i li vam treure de dia fa 3 setmanes i al mateix moment va deixar de fer-ne de nit i ara ja no en porta ni de dia ni de nit.
ja veus, cada criatura és un món
ImatgeImatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::