9/10 nits bolquer saturat de pipis

Els bolquers, el xumet..

dcamposr
Entrades: 3
Membre des de: dj. juny 02, 2016 10:11 am

9/10 nits bolquer saturat de pipis

EntradaAutor: dcamposr » dc. jul. 13, 2016 12:25 pm

Bona tarda Mares i pares,

Us heu trobat amb el cas que cada nit, el vostre fill/a taca el llit de pipis per què el bolquer s'ha saturat? He provat amb bolquers mes absorbents, amb bolquers de talles diferents... Aixo si, tots dodot.

Jo tinc una nena, i casi cada dia es lleva amb el bolquer per davant super ple, i motllada per què l'ha sortit pel costat pipi... Es cert que dorm bocaterrosa.

Us heu trobat a la situació? Com ho heu solucionat?

Salut.
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: 9/10 nits bolquer saturat de pipis

EntradaAutor: Essuca » dj. jul. 14, 2016 6:10 am

Hola,

Quina edat té la teva nena? menja de nit?

T'explico el nostre cas. Nosaltres des de que va nèixer le nostre fill dins els dos anys (aproximadament) ens va passar.
Fins els 3/4 mesos li canviavem el bolquer cada cop que menjava, peró clar el desvetllavem molt i tornar-lo a dormir era una bona murga.
Així que llavors vam començar a provar marques (fins llavors haviem usat dodot), i cap ens va funcionar, i vinga a gastar diners en paquets que no acabavem, i vinga a fer canvis de llençols a la nit :ufs:
Cap els 6 mesos, cansats de la situació, vam provar de posar-li una talla més de que li correspondria(recuperant la primera mrca de bolquers que és la que ens convencia més), amb aixó vam millorar una mica, tot i tenir alguns escapaments de tant en tant.
Més o menys a l'any i mig, els accidents portant una talla més van anar en augment, a més ell és movia molt (no sé si influenciava), així que vam provar dos talles més gran, peró li anava enoooorme, i llavors se li bellugava i tot i no emplenar-lo se li escapava al anar-li gran, solució, li vam posar calçotets (de la talla més petita que vam trobar) i així anava amb un bolquer més gran peró ajustadet, ja que el calçotet feia de reforç. No sempre funcionava... suposo que els fan més grans pel tamany no per capacitat d'absorció.
FInalment, entre els dos anys i els dos anys i 3 mesos es van alienar els astres, primer de tot va deixar de demanar bibe a la nit. Aixó va fer que tingués molt menys líquid per expulsar i vam tornar a posar bolquers de la seva talla, i van tornar els escapaments - ens haviem flipat, tenia menys pero igualment feia molt pipi -, llavors ja ens estavem plantejant el tema de treure el bolquer de dia, tot i que no haviem començat, vam pensar de nit posar-li aquest bolquers-calcetes a veure com li anaven i superbé, cap escapament més. Crec que aquest com que estan pensats per nens més grans amb escapaments puntuals peró grossos tenen bona absorció. Aixó sumat le fet que els dos anys i 3 mesos li vam treure el bolquer de dia, i feia un pipi abans d'anar a dormir, va fer que s'acabessin per sempre els escapaments.
A més, cap els 3 anys (una setmana abans de fet), va començar a llevar-se sec, sense cap pipi, i el dia que va fer 3 anys, com a homenatge vam treure el bolquer de nit "s'havia fet gran", creu-ho els dits perqué de moment seguim sense escapaments.

Espero que alguna cosa d'aquestes t'ajudi,
Avatar de l’usuari
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: 9/10 nits bolquer saturat de pipis

EntradaAutor: la_rodri » ds. jul. 16, 2016 10:10 am

Amb el meu primer fill em passava aixó, i no crec que la sol.lució estigui en el que menja a la nit, perquè el meu feia pit i no volia treure-li. Malhauradament cap bolquer te una capacitat d'absorció infalible per tant l'unic que podem fer és un canvi a la nit.... Si que es cert que després de provar diferents marques em quedo amb Dodot (els Activiti, paquet lila) i els del Mercadona.
Amb la nena de moment tinc més sort i m'ha sortit menys pixanera, perquè a la nit m'aguanta amb el mateix bolquer fins l'endemà (bueno, algún dia puntual també ha hagut escap) però de moment anem fent.
La meva recomanació es que li facis un canvi de bolquer a meitat de la nit de la manera menys "molesta" possible, amb el minim de llum, sense moure-la del llit, en plan pim-pam, i a mida que vagi creixent i controlant aguantarà mes i mes fins que ja no faci falta el canvi, ni ran sols ja el bolquer!
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: 9/10 nits bolquer saturat de pipis

EntradaAutor: Essuca » ds. jul. 16, 2016 12:21 pm

Potser no m'he explicat bé. Jo no dic que ntreure-l a la nit el menjar sigui la solució. Jo dic que el meu fill va fer menys pipis quan ELL va deixar el demanar. Crec que això és tan pels líquids ingerits com per anar aconseguint maduresa. Jono li hagués tret el menjar a la nit per solucionar el tema pipí però ell va fer un canvi (no demanar ) i es va notar
dcamposr
Entrades: 3
Membre des de: dj. juny 02, 2016 10:11 am

Re: 9/10 nits bolquer saturat de pipis

EntradaAutor: dcamposr » dl. jul. 18, 2016 8:21 am

Moltes gràcies per la Info,

El cas és que estem al mig de l'operació "bolquer diürn fora", i ens està aquesta anant força bé. A demés, abans d'anar a dormir, sigui la migdiada o al vespre, intentem que faci pipi, i sembla que els escapaments s'hi han reduït.

M'apunto això de les calcetes... Ja les havia donat una ullada a un centre comercial proper a glories.

Salut,
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Re: 9/10 nits bolquer saturat de pipis

EntradaAutor: Ganga » dc. feb. 14, 2018 9:20 am

dcamposr bon dia!
A mi també m'ha passat amb les tres canalles que tinc...que moltes nits, en el seu moment es van llevar molls... la nostra solució va ser canviar de talla. Augmentar una talla més i fer-li un canvi a mitja nit també. Aquestes dues coses van fer que no mullessin tant el llit tot i que hi havia alguna nit que no ens en salvavem. A més la nena se'ns feia kk a la nit mentre dormia i potser eren les 3-4 matinada... zz:-) i clar...a canviar-la fent peripècies perquè no es despertes. Això de mullar el llit ens va passar com amolt fins l'any i mig i el perquè tampoc el sé. Nosaltres hem utilitzat sempre els dodot pel primer mes i després els del Lidl fins a treure bolquers. N'estem molt contents d'aquests bolquers.
Ah! i per les nits, per l'operació treure bolquer, havíem fet servir aquests de tipus calçeta/calçotet i un desastre...tot moll... :-:) ..vaaja que no sé...si et puc ajudar gaire... :-()-)
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::