Bolquer

Els bolquers, el xumet..

tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Bolquer

EntradaAutor: tineta14 » dc. ago. 10, 2016 3:40 pm

Hola mares! Us explico... ara fa un mes vam provar de treure-li el bolquer a la nena que ara té 26 mesos. Ella avisava quan tenia caca però sovint quan ja se l'havia fet al damunt, però vam pensar que podria anar bé... Els primers 3/4 dies força bé, anava per casa sense bolquer i li anavem dient "Si tens pipí o caca avisa'ns que seuràs a l'orinal!", o directament provavem de seure-la, i també li anavem preguntant sovint si tenia pipí. Va fer caca 3 o 4 vegades a l'orinal, i el pipí també. Se li escapava algún però en gral força bé. Quan portavem uns 10 dies cada vegada pitjor...anavem enrere, no volia seure a l'orinal i va acabar no avisant quan es feia la caca al damunt! No avisava ni abans ni després, i un dia plorava perquè tenia caca i no la volia fer fins que no li posessim el bolquer. Fora de casa ja ni ho vam provar, clar... Aleshores vam decidir deixar-ho estar perquè veiem que ella no feia cap esforç en el sentit que si nosaltres no la seiem a l'orinal, s'ho feia al damunt, i inclús al final esperava a aixecar-se de l'orinal per fer-s'ho al damunt. No volíem forçar-la i vam pensar esperar una mica més. Avui la pediatra ens ha dit que ho podriem tornar a provar, només per casa, anant-la seient a l'orinal o vàter cada 2h...
Com ho veieu? Què m'aconselleu?

Gràciesss :-()-)
Avatar de l’usuari
DRACO
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dt. maig 03, 2011 9:08 pm

Re: Bolquer

EntradaAutor: DRACO » dc. ago. 10, 2016 9:28 pm

Cada nen és un món i amb cada persona que parlis t'explicarà la seva opinió. Tinc dos nens de 3 i 5 anys. El gran als 25 mesos va decidir que no volia portar bolquer, va ser molt fàcil. El petit porta un ritme diferent. Amb 27 mesos vam intentar treure bolquer. No tenia cap control, ni retenia ni notava que tenia ganes. Vam col·locar bolquer de nou. Quan va fer els tres anys ho vam intentar de nou. El seu cos estava preparat, però el cap no, i es retenia el pipi i la caca. Vam posar bolquer de nou. Aquest estiu, amb 3 anys i 3 mesos li vam explicar que havia de fer pipi a l'orinal (prèviament hem explicat contes). Ara sí que està preparat. No ha tingut gaires fugues. La caca encara la fa al bolquer. Amb molta paciencia anem fent. A casa no hem preocupa, sabem com sortir-nos, però què pasarà a P3? Ni idea.
Estem en un temps de comparacions a tope i sembla que als dos anys tots els nens han d'anar sense bolquer. I si proves de treure-li és un pàs enrere tornar a posar-lo. Jo vaig tornar a posar bolquer dues vegades i el meu fill està perfecte, no té cap trauma. He hagut de sentir molts comentaris de gent propera i no tant propera sobre el tema. Vaig optar per dir si si si i fer el que vaig considerar millor pel meu fill.

Molta paciencia
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Bolquer

EntradaAutor: tineta14 » dj. ago. 11, 2016 9:30 am

Ja... cada nen és un món, però no sé veure quan està preparada la meva filla... Tothom em diu que el principi costa, però no sé diferenciar si li està costant però a l'hora aprenent, i per tant és qüestió de paciència, o simplement que no està preparada. Ahir vam començar, bé, reprendre, ja que a principis d'estiu ja vam intentar-ho, i en 1hora es va fer 4 pipís al damunt. Ara aquest matí l'hem anat seient al vàter, i res.. i quan feia 2 minuts que l'haviem assegut, va i es fa el pipí al damunt ?-) . És molt desesperant!

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::