Cadireta de cotxe: treu els braços de l'arnés

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Cadireta de cotxe: treu els braços de l'arnés

EntradaAutor: ner » dl. ago. 22, 2016 7:06 pm

Hola,

No sabia a on publicar aquest post, no he trobat cap dels subfòrums adient. Així que si no tocava aquí aviseu-me i el canvio de lloc.

La meva filla que té quasi 23 mesos va amb una cadireta de cotxe Besafe a contramarxa amb un arnés de 5 punts. El problema és que s'esmuny i treu els braços dels arnesos superiors. Així ella aconsegueix més mobilitat a tota la part superior de cos però també treu el cap de la cadireta i això em preocupa. He provat de fixar-li tan fort com he pogut l'arnés però s'esmuny igualment. Quan me n'adono paro el cotxe i li torno a col·locar però és en va, pocs minuts després de recol·locar-hi torna a estar igual. Algú més li passa? Heu trobat alguna forma d'evitar-ho?
Imatge
Avatar de l’usuari
Sonne
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 6:51 pm

Re: Cadireta de cotxe: treu els braços de l'arnés

EntradaAutor: Sonne » dl. ago. 22, 2016 8:35 pm

Hi ha una cosa que es diu Houdini que serveix per evitar això. No se que tal va, ho he vist a la web de tutete. Et copio la descripció:

¿Tienes un auténtico escapista en casa?

Este pequeño dispositivo es un producto que se usa para prevenir que los niños saquen los brazos del arnés de la silla del coche.

El freno Houdini ha pasado una prueba oficial de choque y está probado que no interfiere o impide el funcionamiento correcto de la silla de coche. También ha sido probado que no se desliza hacía arriba.

Pensado para los cinturones de la silla del coche, resulta ser de gran utilidad tambièn en la sillita de paseo y en la trona.
Imatge
Lsj
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dc. maig 28, 2014 3:56 pm

Re: Cadireta de cotxe: treu els braços de l'arnés

EntradaAutor: Lsj » dl. ago. 22, 2016 10:44 pm

Hola!

Ner, nosaltres també tenim el mateix problema amb el nostre fill de 20 mesos, també va en una Besafe a contramarxa i sovint acostuma a treure els braços de l'arnes.

El què comenta la Sonne, no ho he mirat, però jo he trobat un subjectador de cinturó de la marca Besafe, vaig anar a la botiga on vam comprar la cadireta i no en tenien, en principi li arriben aquesta setmana i segurament ho provarem. És com una "pinça" que es posa a l'arnés, si ho busques per internet veuràs imatges i dins la mateixa pàgina web de Besafe, a l'apartat accesoris ho trobaràs.

Et copio la descripció del producte:
El sujeta cinturón BeSafe mantiene el arnés de la silla de auto de tu hijo en su lugar, haciendo que a la vez sea más difícil a los “artistas del escape” liberarse de los arneses.

Este pequeño clip mantene el arnés del cinturon en la posición correcta e impide que el bebé pueda sacar el hombro fuera del arnés.


Em va dir que consta uns 13 euros aproximadament. Nosaltres ho provarem!

Si algú ho ha provat i li ha funcionat, agrairé que compartiu la vostra experiència. Gràcies!
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Cadireta de cotxe: treu els braços de l'arnés

EntradaAutor: ner » dt. ago. 23, 2016 11:01 am

Gràcies Sonne i Lsj per les vostres respostes. No coneixia aquests artilugis així que m'ho miraré.

Lsj, ja m'explicaràs si et va bé!

Hi ha algú altre al fòrum que els hagi provat i ens pugui explicar la seva experiència?
Imatge
Avatar de l’usuari
mercesf30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

Re: Cadireta de cotxe: treu els braços de l'arnés

EntradaAutor: mercesf30 » dt. ago. 23, 2016 8:30 pm

El meu feia igual i era molt perillós! Llavors li vam comprar la Cybex Pallas 2 que no va amb arnés sinó amb coixinet i d'allà no hi ha manera de moure's, n'estem molt contents! >.-<:
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Cadireta de cotxe: treu els braços de l'arnés

EntradaAutor: ner » dg. ago. 28, 2016 7:06 pm

Mercesf30, la caditera que indiques la Cybex Pallas 2 va a contramarxa? Es que crec que la varem descartar quan vàrem comprar la nostra perquè només es podia instal·lar en el sentit de la marxa i varem prioritzar que anés a contramarxa.

mercesf30 ha escrit:El meu feia igual i era molt perillós! Llavors li vam comprar la Cybex Pallas 2 que no va amb arnés sinó amb coixinet i d'allà no hi ha manera de moure's, n'estem molt contents! >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
mercesf30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

Re: Cadireta de cotxe: treu els braços de l'arnés

EntradaAutor: mercesf30 » dg. ago. 28, 2016 9:31 pm

Només va en el sentit de la marxa, sí! Però pensa que si se t'escapa de la cadireta... pot ser fatal. A veure si l'accessori que et deien les noies et funciona :ok:
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Cadireta de cotxe: treu els braços de l'arnés

EntradaAutor: ner » dc. maig 03, 2017 12:17 pm

Lsj ha escrit:Hola!

Ner, nosaltres també tenim el mateix problema amb el nostre fill de 20 mesos, també va en una Besafe a contramarxa i sovint acostuma a treure els braços de l'arnes.

El què comenta la Sonne, no ho he mirat, però jo he trobat un subjectador de cinturó de la marca Besafe, vaig anar a la botiga on vam comprar la cadireta i no en tenien, en principi li arriben aquesta setmana i segurament ho provarem. És com una "pinça" que es posa a l'arnés, si ho busques per internet veuràs imatges i dins la mateixa pàgina web de Besafe, a l'apartat accesoris ho trobaràs.

Et copio la descripció del producte:
El sujeta cinturón BeSafe mantiene el arnés de la silla de auto de tu hijo en su lugar, haciendo que a la vez sea más difícil a los “artistas del escape” liberarse de los arneses.

Este pequeño clip mantene el arnés del cinturon en la posición correcta e impide que el bebé pueda sacar el hombro fuera del arnés.


Em va dir que consta uns 13 euros aproximadament. Nosaltres ho provarem!

Si algú ho ha provat i li ha funcionat, agrairé que compartiu la vostra experiència. Gràcies!


Hola,

Lsj, finalment vares comprar el dispositiu de Besafe? Heu aconseguit que no tregui els braços de l'arnés?

Nosaltres varem comprar el dispositu 5 point plus http://5pointplus.com/ perquè era flexible. I va fa funcionar al principi però poc temps després va aconseguir de nou treure els braços; així que no ho hem resolt. Ara hem de fer un viatge llarg per autopista i no podem estar parant per posar-li bé els arnesos així que estem buscant de nou una solució.

Algú ha provat el HOUDINI STOP o algun altre sistema i li funciona?
Imatge
Lsj
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dc. maig 28, 2014 3:56 pm

Re: Cadireta de cotxe: treu els braços de l'arnés

EntradaAutor: Lsj » dj. maig 04, 2017 9:19 am

Ner, nosaltres també vam acabar comprant el 5 point plus perquè el del BeSafe no li arribava a la botiga i ens va dir que aquest el podiem fer servir en qualsevol cadireta. La nostra experiència és que tampoc ens ha funcionat i acaba traient els braços, tot i que ho apretem tot que sembla impossible que els pugui treure. Nosaltres viatgem molt, cada cap de setmana anem al poble i fem uns 200km entre anar i tornar i alguna vegada si que ens hem hagut de parar a tornar-lo a col.locar bé. També és cert que moltes vegades li donem alguna joguina perquè es distregui i així si està entretingut sembla que no se'n recordi de treure els braços, a vegades funciona i altres no. La noia de la botiga em va dir que si això no ens havia funcionat poques opcions més teniem. No sé... Si trobes la solució... Quan hem fet viatges llargs, si hem vist que treia molt els braços i ens haviem de parar molt, hem acabat anant un dels dos al darrera amb ell, ara però hi portem la cadireta del petit i és difícil anar assegut al darrera. Si a ell li diem que no tregui els braços, sembla que ho enten però tampoc és conscient del perill, té dos anys i quatre mesos.

Algú més té solucions per nens súper escapistes?
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Cadireta de cotxe: treu els braços de l'arnés

EntradaAutor: Clara13 » dc. maig 31, 2017 6:14 pm

Hola noies,

Jo tinc la Besafe també a contramarxa i vem comprar el Houdini perque el nostre fill també ho feia, això de treure els braços. Ens va perfecte, les cintes queden enganxades i no poden treure els braços per enlloc.

Sé que no és el post i potser em fico on no em demanen però no puc evitar fer un comentari en relació a la Cybex Pallas. Ha quedat provat que les cadiretes amb coixí davanter són molt perilloses, no ho dic per molestar ni ofendre a ningú, que quedi clar, només per donar a conèixer aquest fet. De fet l'Acadèmia Americana de Pediatría en desaconsella totalment el seu ús. Us deixo un enllaç on ho expliquen molt bé.

http://www.laboratoriodemama.com/2016/0 ... o-frontal/

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::