fora bolquer 24 mesos, anem bé?

Els bolquers, el xumet..

tulina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. set. 03, 2013 1:45 pm

fora bolquer 24 mesos, anem bé?

EntradaAutor: tulina » dl. ago. 29, 2016 10:07 pm

Algú amb experiència? 24 mesos, fa 10 dies la nena va dir no bolquer , hem tret de dia i nit. Avisava per fer pipi i caca. Les dues 1eres nits es va pixar. Cap nit mes s' ha pixat. De dia algun escape de pipi, diari 1rs dies ( 1 episodi, algun dia 2) i avui ja 0 escapes. Li preguntem sovint si vol fer pipi per això, la majoria de cops no esperem a que demani. Algun cop quan demana ja arribem tard. Alguna vegada la haig mig d'obligar a anar al wc per això. ...em fa por estar forçant massa, anem bé, però no sé si massa dirigit per nosaltres....deixo d'insistir? O anem bé així?
fulvia7
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dv. gen. 08, 2016 12:46 pm

Re: fora bolquer 24 mesos, anem bé?

EntradaAutor: fulvia7 » dt. ago. 30, 2016 10:09 am

Hola,

en el nostre cas, la Júlia va fer els 2 anys el 6 d'agost, però a la llar d'infants em van dir que encara no estava preparada. Al Nadal em van dir que si, que si voliem ho podia provar, però... em va fer mandra i ho vam deixar fins la primavera. Només va tenir 3 escapes. Això si, primer li posavem el bolquer per la migdiada i per la nit. A les dos setmanes aprox li vam treure el de la migdiada. A la nit encara porta, però ara començarem a treure'l.
Pel que he vist, cada nen és un món en aquest aspecte. Però, en general, les pautes que donen tant a les escoles com els pediatres són anar a poc a poc, és a dir, primer treure durant el dia i finalment, durant la nit.

no sé si et servirà.

que vagi bé.
tulina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. set. 03, 2013 1:45 pm

Re: fora bolquer 24 mesos, anem bé?

EntradaAutor: tulina » dl. set. 12, 2016 10:16 pm

Gracies! De moment anem millor!

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::