Fins quan el xumet?

Els bolquers, el xumet..

lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Fins quan el xumet?

EntradaAutor: lavidaesbonica » dg. nov. 27, 2016 10:05 pm

Tenim una nena de 30 mesos, vol molt sovint el xumet:per dormir sempre, i durant el dia el va demanant molt sovint,sobretot quan va pel carrer al cotxet o cotxe. A la llar d'infants no el té, i tot que no plora ni el demana, la mestra l'altre dia ens va dir que té la costum de xupar-se el coll de la bata o de la jaqueta... i penso que ho deu fer com a substitut del xumet.. Total, que ara pensava fins quina edat aproximada hauria de dur el xumet. Quan li podem fer deixar sense que resulti estressant per a ella?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: Fins quan el xumet?

EntradaAutor: petitajo » dl. des. 05, 2016 2:45 pm

Hola la vidaesbonica,
Doncs suposo q fins q ells vulguin, mentre no li malmeti la boca.
Ma filla tambe te una gran dependencia a l'hora de dormir amb el xumet, sempre un a la boca i l'altre a la ma) durant el dia no el demana massa, desde sempre q li hem restringit una mica.
Ara q venen les festes li vaig preguntar què li semblava si li donavem les pipes als reis a canvi de regals i em va dir q millor si li donavem al tio i aixi ho farem. Suposo q s'ho passara malament, no deixa de ser un habit i com a tal tindra una especie de "sindrome d'abstinencia" pero ha decidit ella el moment i el com i nosaltres l'ajudarem a superar-ho (sona heavy pero es una miqueta aixi).
A veure com ens va..
Aprofita aquestes dates i pregunta-li si ho vol deixar directament

Molta sort!
Imatge

Imatge
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Re: Fins quan el xumet?

EntradaAutor: lavidaesbonica » dt. des. 06, 2016 1:03 pm

Quant temps té la teva nena? Jo no sé si esperar-me als nadals de l'any que ve, perquè ara ho veig molt just... D'aqui a un any tindrà 3 anys i mig i ho entendrà tot més. De totes maneres possiblement el vulgui deixar abans!! Gràcies!!
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: Fins quan el xumet?

EntradaAutor: petitajo » dl. des. 12, 2016 11:44 am

hola!
La meva es del juny del 2014
Imatge

Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::