cadira junior a partir de 2.5 anys??

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

cadira junior a partir de 2.5 anys??

EntradaAutor: petitajo » dc. des. 28, 2016 9:50 am

Hola,
No se si aixo va ben be aqui, no deixa de ser un canvi però...

La nena te 2 anys i mig i utilitza una trona de fusta convertible en taula i cadira :ufs: (ens vem equivocar amb la tria), puja ella sola i normalment no la lligem ni li posem la safata, l'acostem a la taula i ja esta.
El nen ja es va fent gran i necesitem una trona per ell.

La meva idea es utilitzar la trona q tenim pel petit i a la nena comprar-li una cadira junior de l'Ikea pero no se...

Algu q la tingui, em podria dir si son practiques-segures???



Moltes gràcies per avançat! :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: cadira junior a partir de 2.5 anys??

EntradaAutor: charito » dc. des. 28, 2016 2:38 pm

Jo la tinc i l'ha fet servir el meu gran i ara la petita, ara mateix te 2 anys i mig pero jo crec que fa ben be mig any que la fa servir. Ara ja puja i baixa sola pero fins ara l'havia de pujar jo. Tema caigudes... doncs si, han caigut algun cop.... pero a veure es una cadira una mica alta tampoc es fan mal. La cadira en si estem molt contents, es la Urban crec i es molt estable, es neteja facil, te pes i no tomba, depen de la teva filla com la vegis pero si no es ara en poc temps la fara servir sense problema.
Avatar de l’usuari
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

Re: cadira junior a partir de 2.5 anys??

EntradaAutor: illeta25 » dj. des. 29, 2016 10:01 am

Hola Petitajo!!

Doncs nosaltres també fem servir com la Charito la cadira Urban d’Ikea i ens va molt bé! La nostre peque li vam comprar quan va fer els 2 anys ja que ella volia la llibertat de pujar i baixar quan vulgues i amb la trona típica d’Ikea no la tenia.

Practica ho és molt, la peque i puja i baixa i no es tomba i per tema neteja passant una baieta queda ben neta.
Segura doncs a veure es com un cadira normal... Possibilitat a caure i és depèn com sigui la nena. La meva no para quieta i no et negaré que a caigut però el cap de 2 caigudes ja està més el cas també a caigut perquè es posa dreta a fer de les seves si estes assentada no passaria... :content:

El meu nebot de 8 anys encara la fa servir... ;-)))
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: cadira junior a partir de 2.5 anys??

EntradaAutor: carbasseta » dc. abr. 26, 2017 2:05 pm

Hola!

Nosaltres tenim la trona evolutiva de l'Stokke i n'estem molt contents. A nosaltres ens agrada perquè s'adapta més a la fisionomia evolutiva de cada moment i els dura fins que es trenqui, però també és cert que el preu pica.

Respecte a possibles caigudes, com qualsevol. La gran la va tenir al voltant dels 2 anys i ha caigut un cop de més gran (potser al voltant dels 4). La petita la té des de sempre, primer amb l'adaptador de bebè i després sobre l'any i mig li vam treure l'adaptador perquè ja pujava sola. També ha caigut un parell de vegades però com diu la illeta perquè sempre està dreta i no para quieta. La gran, quan va caure, també va ser perquè no parava quieta. En tots els casos van caure de la cadira però la cadira no es va moure.

Si la teva filla ja no la lligàveu ni res no crec que tingueu problemes.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: cadira junior a partir de 2.5 anys??

EntradaAutor: petitajo » dv. abr. 28, 2017 8:04 am

Gracies noies!

al final em vaig comprar la urban i n'estic encantada, molt practica i neta. La nena ja ha caigut de dalt pero com dieu es pq no para quieta, no es va fer mal pero si q es va espantar.

Tinc dos nebots de gairebe 5 i 3 anys i quan la van veure els hi va agradar molt, total em vem comprar dues mes per casa seva, dues per casa els seus avis i dues mes per casa ma mare. Una veina de la mare de ma cunyada tambe la va veure i se la va comprar. Aquets d'ikea han fet molt negoci amb nosaltres. :content: :content: :content: :content:
Imatge

Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::