Operació bolquer: hem tirat endarrere, què faig?

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Operació bolquer: hem tirat endarrere, què faig?

EntradaAutor: Anna Maria » dg. juny 25, 2017 1:58 pm

Bones!
A principis de juny, concretament el dia 3, vaig treure els bolquers de dia a l'Isaac. Els primers dos dies va anar mullant-se, però al final del diumenge ja parava el pipí quan el començava i l'acabava a l'orinal. A partir d'aquí, hem estat 15 dies de fàbula, només amb algun petit escape (potser dos o tres calçotets en tota la quinzena). Ell ho demanava la major part de vegades, i estava al·lucinada. Des de dilluns, però, anem a pitjor. Quan és a escola continua igual de bé, sense cap escape, i quan som a la piscina o a la plaça no té cap fuga. El problema és a casa, que és que no diu ni quan s'ha pixat, va moll i l'únic que, quan el convenço per anar a l'orinal perquè realment fa molta estona (potser més de dues hores i tot) que no hi ha anat, ell diu "oooh, s'ha mullat el calçotet".
Crec que no he forçat a anar-hi, fins i tot hi havia hagut algun dia que no li havia preguntat cap vegada per si volia fer-ne perquè m'avisava... ara no sé si és que li fa gràcia dir que s'ha mullat els calçotets, si veu que em poso tensa... jo no l'he renyat cap vegada, ara però, des de dijous, si l'encertem a l'orinal li dic que estic molt contenta i si ha embrutat el calçotet li dic que estic trista.
Realment no sé que fer. Alguna idea, o deixo que passin els dies i se'n torni a adonar ell? Entenc que ell s'adona que s'ha pixat, perquè havia après a avisar-me abans de que sortís ni una gota, fins i tot la caca algun dia hi havíem anat tres o quatre cops seguits perquè ell devia notar un rau-rau, i hi anàvem les vegades que necessités perquè ell anés aprenent les sensacions.
Estava al·lucinada perquè havia anat molt ràpid, però és que passar de perfecte a un desastre és el que em descol·loca.

Gràcies!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Operació bolquer: hem tirat endarrere, què faig?

EntradaAutor: kabbisa » dg. juny 25, 2017 2:54 pm

A mi em van dir que és normal, que perden el interès (ja no és novetat, i ja saben que saben) i que molts cops pot haver aquest retrocès al cap d'unes setmanes d'anar be.
Ara que s'estigui tan panxo mullat sense dir res... potser està més fresquet? xD

El nostre retrocès va durar pocs dies.
El de nit sí que va durar temps, fent-se pipi dia sí dia no de nit. El vam "parar" quan vam tornar a casa que va veure un super llit nou mega xulo i el vaig sentir dir-se, just abans d'adormir-se, "aquí, no". I no. Es tornava a despertar per anar a fer pipi!

Al final, de vegades serveix més algo que els vingui de gust que fent mala cara... Però no se què dir-te per donar-te idees.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Operació bolquer: hem tirat endarrere, què faig?

EntradaAutor: jaruma » dg. juny 25, 2017 3:09 pm

Hola!

Llegint-te m'he enrecordat que el meu fill també va tenir uns dies, després de fer-ho super bé un temps, en què semblava que li feia mandra anar a l'orinal, i es feia pipi i caca a sobre. Van ser només uns dies i no li vaig donar gaire importància (me n'havia oblidat i tot!). Recordo que li vaig preguntar si volia tornar a portar bolquer. Em va dir que no, així que vam seguir i en uns dies ja tornava a fer-ho bé.

No sé si serà el.mateix que li està passant al teu fill. A la llar d'infants els fan fer pipi molts cops (després d'esmorzar, abans d'anar al.pati, al tornar-ne...), és normal que allà no se li escapi mai. A casa potser es relaxa i passa una mica del tema. Jo li preguntaria si vol tornar a portar bolquer, a veure què diu. I en tot cas li donaria un temps, una setmana més, a veure. Si ho ha pogut fer tan bé al principi, jo crec que deu estar preparadíssim, però no sé, cada nen és un món!

En tot cas, molts ànims i molta paciència! :-()-)
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Operació bolquer: hem tirat endarrere, què faig?

EntradaAutor: Anna Maria » dg. juny 25, 2017 5:26 pm

Gràcies guapes!
Ostres, si més no si sé que és normal aquest retrocés, té la seva lògica el fet que ja no és novetat (de fet si que en fa pinta, com qualsevol dels no vull que fan en aquesta edat), ja estic més tranquil·la.
Jo havia viscut la retirada dels bolquers a l'escola, fent d'educadora, i com moltes altres coses, a casa les coses són ben diferents.
Em sento acompanyada, moltes gràcies, ja us contaré!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::