Bolquers!

Els bolquers, el xumet..

shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Bolquers!

EntradaAutor: shyla » ds. jul. 01, 2017 10:46 pm

Bones, et deixo link a un post que es va obrir fa uns dies amb el mateix tema. viewtopic.php?f=21&t=53392

Jo et diria que et relaxeu, el meu fill gran deia quan tenia caca des dels 13 mesos i no va deixar el bolquer fins els 3 anys i 3 mesos, d'un dia per l'altre, no feia ni un pipi ni una caca al wc. Doncs es va llevar, va dir que volia calçotets i ara en fa dos anys i no en va portar cap mes dia ni de dia ni de nit!!
Pensa que estan provant, estan madurant, tot son sensacions noves. Si et demana bolquer no tinguis por de posar-li, no passa absolutament res, l'unic que pots aconseguir és l'efecte contrari, crear-li frustració i aversió al wc, ja que se sent forçat a fer una cosa que no vol fer o que no té del tot controlada. ánims i no li passis a ell la pressió de treure bolquers a p3, encara falten molts dies, i si arriba el dia i no ho te controlat, realment que més pots fer? És una qüestió madurativa, que no es pot forçar ja que li pot crear molt estrés. :-()-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Bolquers!

EntradaAutor: Clara13 » dl. jul. 03, 2017 6:24 am

Hola!

Sembla que parlis del meu fill. De fet no fa massa vaig pejar un post semblant per que tenim el mateix problema. El nostre també s'amaga i si el deixem despullat per casa demana que li posem bolquer quan vol fer caca. Jo li poso sempre, sobretot per que es senti respectat. Un cop posat fa caca i el canvio. De l'orinal no en vol saber res, de fet si el veu li dona una patada, així que imagina't quines expectatives tenim. Ara té 2 anys i 10 mesos, i el problema també és l'escola, que pressiona, per que si per mi fos no li tornaria a dir res fins que fos ell qui prengués la iniciativa. Ens van dir que res de bolquers al començar, no obstant, depèn de com vagi potser hi anirà portant-ne, per que el que no permetré és que sigui una experiència traumàtica per ell.

Nosaltres de moment ho hem deixat estar fins que els dos papes estiguem de vacances, que és d'aqui res. Un cop poguem ser els dos a casa començarem a provar. D'altra banda, hem comprat a Amazon una granoteta que s'enganxa a la paret tipus wc. Porta una espècie de llengüeta que es mou si li tiren el pipi damunt, com si fos un joc. Potser us serveix.



Sort!

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::