Pipis 28mesos

Els bolquers, el xumet..

magda.pla
Entrades: 3
Membre des de: dt. gen. 09, 2018 12:12 am

Pipis 28mesos

EntradaAutor: magda.pla » dt. gen. 09, 2018 12:27 am

Hola, el meu tercer fill li varem treure els bolquers als 22mesos, tenia uriositat, ja havia fet algun pipí al orinal.... Fa caca cada matí al orinal mentre mirem contes. Pipis sempre q li demanem, a l'escola bressol el veuen bé. Però ara ja té 28 mesos i encara no ho demana habitualmenr. Si no limfem fer cada cert temps, ell se'l fa a sobre. Una vegada fet ens diu q l'ha fet...però no avacem. Nomé ha demanat ell fer pipí o bé hi ha anat per iniciativa propi unes poques vegades. Si ens relaxem ell no demana mai. Però alhora preferix anar amb calçotets, i no li molesta embrutar-se.
Hem pensat q és pq no està preparat, però ell ens diu q vol calçotets. Alguns viatges q hem fet o dies q ha estat malalt li hem posat bolquers calceta i se' n queixa, i avisa quan ha fet pipi o caca a sobre.
Estem confusos pq per u a banda és molt madur per algunes coses, enten molt bé què li demanem sempre, no ens enfadem, li demanem amb carinyo q ens avisi quan té pipi....però res.
Els seus germans amb poques setmanes ho van tenir controlat, llavors alguns accidents esporàdics i prou. Però el menut ens fa perdre....
A algú li ha passat? Que recomaneu?
Gracies!!!!
Avatar de l’usuari
nela81
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dv. oct. 12, 2012 9:58 pm

Re: Pipis 28mesos

EntradaAutor: nela81 » dv. juny 08, 2018 7:26 am

Hola!!!

Al meu li vaig treure als 32 mesos. I encara va trigar 3 mesos més en demanar-ho. Em passava com a tu que li havia de ficar cada cert temps perquè sinó s'ho feia a sobre.

De sobte durant les vacances de Nadal, va començar a demanar-ho i des de llavors va com la seda (algun dia té algun escape però és de manera molt aïllada).

Recorda-li cada cop que li posis que també t'ho ha de demanar ell, així poc a poc anirà sent conscient.
ImatgeImatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::