Es treu el bolquer a qualsevol lloc.

Els bolquers, el xumet..

Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Es treu el bolquer a qualsevol lloc.

EntradaAutor: Ganga » dj. jul. 12, 2018 12:55 pm

:-o00m
Bones!
Així anem amb la petita. La veritat és que no m'hi havia trobat mai abans i diguem-ne que el primer dia ens va fer gràcia (però després ja no).
Podem estar en un bar prenent algo, comprant, al parc, en una botiga de roba, a la plaça..allà on li peta es baixa els pantalons i es descorda les tires dels bolquers i apa..jo ja li he dit per activa i per passiva que això no es fa al carrer i li torno a posar entre crits i plors (algunes vegades). Passem uns ratos fatals..
El bolquer no li trauré ja que té tot just té 25 mesos i no la veig prou preparada (comença a saber que fa pipi i quan s'ha fet caca però res més..no demana..no té inetrès) per tant no sé per quin motiu ho fa. Ja fa vàries setmanes, abans que començes a fer calor així que tampoc ho atribueixo a això ja que a molts llocs interiors no en fa de calor.
Us hi heu trobat mai? :ufs:
Per què creieu que ho fa?
Trucs per evitar-ho? :-o00m
Mil gràcies.
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Es treu el bolquer a qualsevol lloc.

EntradaAutor: Anna Maria » dj. jul. 12, 2018 3:36 pm

Hola guapa!
Doncs quan he llegit el títol el primer que he pensat és que ja se'l vol treure... Hi ha nens que els hi treuen als dos anys justos, fins i tot abans si estan preparats. Pel que llegeixo però, no mostra interès. Li has mirat de presentar l'orinal, ha fet alguna vegada pipí a l'orinal, etc?
Encara que no ho demani, sap les parts del cos i tal?
Potser és molt agosarat per part meva, però jo provaria d'anar-li posant a determinades hores: a l'aixecar-se, abans i després de fer la migdiada si en fa, abans de sortir al carrer... uns quants dies, a veure que tal, si després té el bolquer net des d'una vegada a l'altra.
És complicat, a veure que diuen les altres companyes.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Re: Es treu el bolquer a qualsevol lloc.

EntradaAutor: Ganga » dj. jul. 12, 2018 10:24 pm

Bona nit!
Sí , Anna Maria al'escola bressol ja fa uns messos que els hi han presentat l'orinal i ella al principi feia pipís i alguna kk, però passat el temps s'hi asseu i no fa res, diu que sí i no res. A vegades quan es fa el pipí o KK al bolquer m'ho diu i se que n'és conscient molts cops. Llavors la canviem.
El que passa es que a a casa no vol seure a l'orinal,diu sempre que no. ..i cla no la vull obligar.. perquè si no veig que plora i crida que no vol i ja no ho vull provar. En canvi a l'escola sí que si asseu bé. Veig que no té prou interès. Parla poc diguem-ne però sí que sap parts del cos: cul, peu, cama, cap, ulls..i diu kk, pipí, orinaletc...té interès quan els seus germans o nosaltres anem al bany ...això sí...
No sé. Ara els vestits els hi poso amb malla curta perquè almenys tinc temps de reacció quan es despulla...
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Es treu el bolquer a qualsevol lloc.

EntradaAutor: Anna Maria » dv. jul. 13, 2018 6:59 am

Bones de nou,
i si proves algun sistema tipus gomets com a premi? Jo ho vaig fer amb l'Isaac perquè una vegada trets ja, al cap de 15 dies, va començar a no voler asseure's mai a l'orinal. Llavors, vam penjar un foli al despatx, i quan feia un pipí o provava de fer-lo enganxàvem un gomet. Més endavant, vaig comprar-li gomets de cares somrient per posar-ne quan havia estat un dia sense fer-se pipí al damunt.
Jo no els he provat, però hi ha unes enganxines per posar i que canvien d'imatge quan es mullen:
https://www.carrefour.es/pegatinas-para ... 5588062/p#
aquestes són del carrefour però també n'he vist al Caprabo.
En fi, molts ànims!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Re: Es treu el bolquer a qualsevol lloc.

EntradaAutor: Ganga » dv. jul. 13, 2018 12:25 pm

Hola!!
sí, sí que ho tenia pensatels gomets i tal, és bona idea..però es que encar no li vull treure. Tindré paciència fins llavors. Moltes gràcies Anna Maria.
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Es treu el bolquer a qualsevol lloc.

EntradaAutor: jaruma » dv. jul. 13, 2018 9:58 pm

Jo suposo que veu com t'afecta que se'l tregui, i per això ho fa. El meu ho feia per casa, hi havia dies que se'l treia sense que jo ho veiés i es feia pipi a sobre a propòsit! :-o00m Però a l'orinal no volia.

Suposo que jo intentaria parlar amb ella abans d'anar a algun lloc, dir-li que no s'ha de treure el bolquer, explicar-li per què, i recompensar-la d'alguna manera si no se l'ha tret quan arribeu a casa. I si se'l treu igualment, potser la solució és simplement guardar-lo i fer com si no passés res. Dir-li què passarà si ara fa pipi o caca i no està a un wàter. Jo crec que si li vénen ganes de fer caca t'ho dirà, no? I et deixarà posar el bolquer. I si és pipi... portar roba de recanvi per si un cas! :r)
Depèn del lloc on siguis és un problema, però no crec que ella busqui fer-se pipi, etc. sinó només la teva reacció i que la persegueixis amb el bolquer.

No sé, és el que se m'acut! Sort i paciència! :-D

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::