Dir mentides
-
VisitantVi
Monfran ha escrit:No Natrix, el problema no està nomes a si es xivarà o no. Sino que, com s'ha dit per aqui, creure en les fades, els follets, els reis, els angelets forma part de la infantesa i "no deixar-lo" creure en tot aixo és com una manera de negar-li una part de la seva infantesa i fer-lo madurar massa ràpid.
NONONONONO
NO M'ENTENEU.
JO DIC que NO SERÉ JO KI L'OBLIGUI A CREURE. M'EXPLICO?
ENTRE que ELLS CREGUIN EN MÀGIA, FOLLETS, ETC I QUE SIGUI JO KI ELS HI FACI CREURE EN FOLLETS, REIS MAGS ETC..HI HA UN ABISME.
NO ÉS EL MATEIX que HI CREGUI ELL que SI EM PREGUNTA REAFIRMAR JO LA SEVA CREENÇA.
PERQUÈ EM PREGUNTA?
PER QUÈ VOL SABER LA VERITAT NO?
PER QUÈ CONFIA EN MI.
SI SABÉS que L'HAIG D'ENGANYAR VOSALTRES CREIEU que MHO PREGUNTARIA?
NO.
DONCS EN EL MOMENT QUE ELL MHO DEMANI, SIGUI ALS 0,1,2,3 ANYS, LA MANDE LI DIRÀ LA VERITAT I JA ESTÀ.
NO SERÉ JO KI LI DONI EL PRIMER GRAN DESENGANY EN AKESTA VIDA!
NO SERÉ JO KI L'ENGANYI MENTRE PUGUI.
-
VisitantVi
igual m'equivoco, però dubto que un nen de 3 o 4 anys vulgui saber la veritat.
Ja et dic, la meva experiència propera ha estat d'un nano de 10 anys que no volia saber-la la veritat...
i té mitja carrera de piano feta, vull dir que no és tonto!!!
però els nens necessiten creure en coses fantàstiques.
pensa que el que dius està molt ben pensat però no vius sola, ni aillada, hi ha tele, altres nens, comerços... i fet i fet s'enterarà igual. així que millor si tu li endolces una micona. no?
mira, jo no suporto el gordo de les barbes. em té pinta de pederasta alcoholic...
i a casa ni vindrà pas, què va!!!! però com a casa els abuelos si que ve (és que el meu sogre és de slamanca, i ja se sap que allà els reis no hi vam i que el pare noel té una granja de porcs) així que m'hauré d'inventar alguna cosa... jo havia pensat dir-li que a casa els avis el tio nohi vol anar i ells s'han inventat el pare noel però potser no és el mes just per la Cloe...
jejejejeje
Ja et dic, la meva experiència propera ha estat d'un nano de 10 anys que no volia saber-la la veritat...
i té mitja carrera de piano feta, vull dir que no és tonto!!!
però els nens necessiten creure en coses fantàstiques.
pensa que el que dius està molt ben pensat però no vius sola, ni aillada, hi ha tele, altres nens, comerços... i fet i fet s'enterarà igual. així que millor si tu li endolces una micona. no?
mira, jo no suporto el gordo de les barbes. em té pinta de pederasta alcoholic...
i a casa ni vindrà pas, què va!!!! però com a casa els abuelos si que ve (és que el meu sogre és de slamanca, i ja se sap que allà els reis no hi vam i que el pare noel té una granja de porcs) així que m'hauré d'inventar alguna cosa... jo havia pensat dir-li que a casa els avis el tio nohi vol anar i ells s'han inventat el pare noel però potser no és el mes just per la Cloe...
jejejejeje
Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |