Comportament normal nenes
Comportament normal nenes
Hola Noies!
Doncs res, que tic una mica amoinada... resulta que la mestra de la Nuria sempre que li pregunto que que tal com ha anat em diu un buennnoo... beeee i smepre em surt a que no acaba d'arrancar, no acaba d'arrancar... que si esta jugan i algu pasa pel canto i la roza (aixo de rozar crec q deu ser mes empenta) doncs que tot l'ofent, que es fina vamos... que si veu molt barullo pos que no hi va i tal.. pero es que sempre que ho diu es com si fos algo negatiu...
Dissabte li vaig comentar a la mestra de musica i ella em va dir qeu la veia ven normal.
Deixan de banda si es fina o no (no se pas d'on haura sortit pq jo soc mes bruta qu'un harao) el que m'agradari saber si el seu comportament es normal ... si els vostres nanos ho fan aixo...
Akesta semana farem una tutoria amb la seva mestra a vure que ens diu...
Mercii!

Doncs res, que tic una mica amoinada... resulta que la mestra de la Nuria sempre que li pregunto que que tal com ha anat em diu un buennnoo... beeee i smepre em surt a que no acaba d'arrancar, no acaba d'arrancar... que si esta jugan i algu pasa pel canto i la roza (aixo de rozar crec q deu ser mes empenta) doncs que tot l'ofent, que es fina vamos... que si veu molt barullo pos que no hi va i tal.. pero es que sempre que ho diu es com si fos algo negatiu...
Dissabte li vaig comentar a la mestra de musica i ella em va dir qeu la veia ven normal.
Deixan de banda si es fina o no (no se pas d'on haura sortit pq jo soc mes bruta qu'un harao) el que m'agradari saber si el seu comportament es normal ... si els vostres nanos ho fan aixo...
Akesta semana farem una tutoria amb la seva mestra a vure que ens diu...
Mercii!

TOTXO ha escrit:Sandreta, jo no em preocuparia gens.
Quan arribo a la guarderia molts dels nens estàn en un grupillo i la meva filla sempre està fent la seva, separada del grup, però la professora em diu que la veu ben feliç i és una nena sana i maca, així que no em rallo.
Si més endavant veiéssis que té problemes per relacionar-se amb altres nens, ho pots consultar amb el pediatra, però no penso que t'hi hagis d'amoïnar.
Un petonàs.
Perdoneu el retras en contestar pero he estat a casa que la Nuria ha tingut febre, i ara te infeccio d'orina...
Toxto, el qu dius que fa l'abril o fa tbe la nuria! va mes a la seva... nu se.. i trobo que juga millor amb nens mes grans que controlen mes.. nu see... i clar la seva mestra s'empre m'esta amb que no acaba d'arracanr... etc etc..
Ahir qeu vaig parlar amb ella per comnetar lo de l'infeccio d'orina li vaig dir que jo feia dies que no la trobava del tot be, i ella em va dir el mateix... que li faltava xispa.. nu se...
La setamana que be farem la tutoria a veure que en treiem de bo!
Merci pels comentaris!!!
Muasss
Torna a “El desenvolupament emocional”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |