malsons 18 mesos

Rabietes, gelos, egoisme..

Avatar de l’usuari
littlenahia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: ds. nov. 15, 2008 8:52 pm
Ubicació: Arenys

malsons 18 mesos

EntradaAutor: littlenahia » dl. oct. 19, 2009 9:59 pm

hola! fa temps que sóc al sóc petit, però en altres post, aquest cap de setmana m'ha passat una cosa que voldria compartir, saber si a algú li ha passat o si hi ha per aqui algún psicoleg/psicologa infantil potser m'aclareixen alguna cosa.

Tinc el meu marit de viatge 15 dies, des de dimecres passat, en 11 anys mai ens aviam separat tans dies, i es normal el trobo a faltar i la feina amb la peque es multiplica. Els primer dies la peque estava bé, porta unes setmanes costipada amb moquitos i tosseta, fins aqui bé. També li estan sortint 4 queixals de cop, té les genives molt inflamades. Es una nena mooolt bona, massa crec, i de sempre que ha dormit la nit sencera, el divendres passat a la nit es va despertar unes quantes vegades plorant, un crit aixi de cop, i el plor per a mi era desconegut, era un plor desesperant, com si li fes molt mal alguna cosa, totes les vegades vaig intentar calmar-la, res. En una estona, unes més llargues que altres, de cop, com si premés un botó, es quedava dormint tranquila. Tot plegat molt extrany, dissabte em va fer el mateix, pero més vegades, diumenge al vespres la cosa va començar igual, vaig parlar amb una amiga psicologa i em va comentar el tema dels malsons i de que fos probable que trobes a faltar al seu papi. Té lògica. ELs nens noten tots els canvis i ho canalitzen de moltes maneres. La seguent vegada que es va despertar no vaig anar-hi, la vaig vigilar des de la camara per veure què feia, en 3 minuts es va estirar i va seguir dormint. Vaig baixar a veure-la perque en aquests "atacs" dona cops de peu, s'aixeca i es tomba i es donava cops al cap, pensava que la trobaria neguitosa, o "sollozando" (no ser com es diu en catala... i soc catalana!), doncs res, estava dormint tranquila i placidament. Vaig tornar al llit, al cap d'una hora es va tornar a posar a plorar, i... en 3 minuts! s'estira i s'adorm... estava flipant... aixi unes quantes vegades més, i sempre el mateix procés, cap a quarts de cinc li vaig donar dalsy, tb tenia febre, que no ho dit, es va despertar perque sem va caure una cosa a terra, la deixo a la cuna, s'agafa el xumet, la rateta s'estira, jo tanco els llums, li toco el cabell i men vaig, es va adormir sola... no va voler braços com les altres vegades. Després de tot això vaig deduir que eren realment malsons i que té la seva lògica que sigui peque el seu pare no hi és. No ser quan durarà i per el que he llegit no es pot fer res més. Simplemtn voldria saber experiencies o una opinio mes professional. Sento haber-me enrollat tan! gràcies!!!!
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lagf.lilypie.com/bw9Kp1.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Angel and Memorial tickers" /></a>

Imatge
Avatar de l’usuari
littleif
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

Re: malsons 18 mesos

EntradaAutor: littleif » dt. oct. 20, 2009 7:07 am

Bé, jo no sóc cap profesional, però et puc dir que el Pol també en té de malsons... També es mou molt, fa patades, es gira, plora. Si es desperta, s'adorm quan li toco el cabell o li agafo la ma.
No sé el motiu dels seus malsons però estic convençuda que en té ?-) ?-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
grn74
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 337
Membre des de: dv. març 30, 2007 2:36 pm

Re: malsons 18 mesos

EntradaAutor: grn74 » dt. oct. 20, 2009 9:26 am

El meu nen també té mal sons i té 2 anys, a vegades a la nit crida o plora i quan hi vas està dormint tranquilament, li vaig comentar a la pediatra i em va dir que a partir d´aquesta edat començen a somiar més i a vegades tenen malsons!!!
Imatge

Imatge
portagambas
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 4:28 pm

Re: malsons 18 mesos

EntradaAutor: portagambas » dt. oct. 20, 2009 10:31 am

La meva filla fa això quan se'n va a dormir massa cansada (ha fet menys migdiada o s'ha llevat mes d'hora del costum, o ha estat un dia molt intens). Podries veure si te relació, per descartar-ho
Avatar de l’usuari
MUAK
:: pantera
:: pantera
Entrades: 890
Membre des de: dl. juny 11, 2007 4:13 pm

Re: malsons 18 mesos

EntradaAutor: MUAK » dj. nov. 05, 2009 10:46 am

Hola, noies, el Marc, que ara te 19 mesos, passa algunes nits dolentes, dormint molt poc...es queixa tota la nit, com si volgues plorar, però no amb plor fort, com gemecs...
Quan el vaig a veure està adormit, i si l'agafo a braços deixa de plorar...però quan el deixo, al cap de no res torna a fer el mateix...
Jo crec que deu somiar, perque ara que parla una mica diu "no,no" mentre dorm i si es desperta i li pregunto que li passa diu "por,por"...creieu que és normal? Es que ahir per exemple va sortir el Tomàs Molina a la tele i va venir corrents perquè l'abracés i deia "por"...No sé com ajudar-lo perquè no entenc què és el que li fa por!!! I li deu fer molta por perquè després somia a la nit...
Algún cop crec que inclus ha tingut "terrors nocturns" perquè quan l'agafo a braços comença a patalejar i ho tira tot, no vol que l'abraci...està com molt excitat...
Penseu que pot ser perquè al Setembre va començar a la guarderia? Perquè hi va molt content...
No sé, em costa entendre què li passa i em preocupa...a veure si em doneu la vostra opinió o m'expliqueu els vostres casos...Gràcis per endavant!!!
Avatar de l’usuari
littlenahia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 73
Membre des de: ds. nov. 15, 2008 8:52 pm
Ubicació: Arenys

Re: malsons 18 mesos

EntradaAutor: littlenahia » dj. nov. 05, 2009 9:56 pm

gracies per les vostres opinions, us puc dir que la nahia va fer aquests episodis i ara torna a dormir molt tranquila.
Muak, li vaig comentar tot això a la meva psicologa, em va dir que els nens somien moltissim, que es normal, i com dius tenen terrors nocturns, de tota manera, quan estan aixi no pots fer res, vigilar-lo i que passi, l'endemà no es recorden de res, en el teu cas que el nen et diu que té por, tu li has de transmetre seguretat, explicar-li a què no ha de tenir por, i perque no. Si li fa por l'aspirador, la solucio no es deixar-lo d'utilitzar, si no fer-lo servi una estoneta, que el nen el vegi, el toqui, miri que fas amb ell i que vegi que no fa res (això li passava a la nahia, i ara ja no li fa res). Si no saps que es el que li fa por, pregunta-li a veure si et sap contestar, o senyalar, o intenta deduir-ho i li expliques, no ser igual el molina va treure unes imatges de tormenta i això li va fer por...no ser. Nosaltres, els pares, hem de treure la por d'on no existeix i posar-la on cal (ull amb el carrer, vigila l'estufa que crema...). També vaig llegi que a vegades estem mirant la tele i el peque juga per el menjador, ell no la mira la tele, pero potser estem mirant les noticies i surten guerres, o una peli i surten escenes de violencia, en aquell moemnt el nen pot mirar-la i es queda amb aquella imatge que potser després li crei malsons, ells no entenen el que veuen i nosaltres no ens donem conta, com està jugant, doncs sembla que no miri.
ànims i paciencia! mua!!!
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lagf.lilypie.com/bw9Kp1.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Angel and Memorial tickers" /></a>

Imatge
Avatar de l’usuari
MUAK
:: pantera
:: pantera
Entrades: 890
Membre des de: dl. juny 11, 2007 4:13 pm

Re: malsons 18 mesos

EntradaAutor: MUAK » dv. nov. 06, 2009 12:35 pm

Gràcies Littlenahia!!!

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::